ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#126906
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Vrouwen kunnen gas geven en eten koken...het vinden van lege stofzuigerzakken...de hoofdschakelaar om kunnen zetten
[/quote]toch wel n erg kort kunnen kunnenlijstje :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jantje... :tease: :tease: :tease:
#126917
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
wij kunnen wel meer maar ja dat is duidelijk niet aan jou besteed om er even een kijkje in te nemen.... :tease: :rotfl2:
[/quote]UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH watte ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ogen open...kijk maar naar je eigen Mel...nog ff en je bent je Mille kwijt...vrouweliijke charme, de kleine vinger...pas maar op  :yes: :help: :friends:
#126919
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
wij kunnen wel meer maar ja dat is duidelijk niet aan jou besteed om er even een kijkje in te nemen.... :tease: :rotfl2:
[/quote]UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH watte ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ogen open...kijk maar naar je eigen Mel...nog ff en je bent je Mille kwijt...vrouweliijke charme, de kleine vinger...pas maar op  :yes: :help: :friends:
[/quote]Eg nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :no: :no: :no: :no: :no: :no:
#126926
zullen we het even on-topic houden mensen  :friends:
#126933
Ja, maar omdat dit evenement steeds dichterbij komt is nu een beetje on-topic ook wel weer gewenst  :friends:
#126950
Opnieuw een kleine tussenstand en ik heb nog kaarten bestelt waarvan er nog maar 2 over zijn (misschien 3 ligt aan Thijs 102), ondanks de nabestelling starten wij in een groep...dus kom maar op, ga gezellig mee... 

Streetfighter +
TuonoPeet +
Jesse J *
black bee +
bERREy +
Silke

OVB:

Thijs 102 (kaart gereserveerd)
René* met zijn verpleegstertje, rijdt helaas niet mee maar ik hoop dat hij wel kan komen als zijn gezondheid dit toelaat


+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, er zijn nog slaapplekken maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót 

Jongens... :help: ...er is een haan ontsnapt...met 2 kippetjes...   :rotfl2:
Laatst gewijzigd door Silke op 8 mei 2008, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#127004
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
wij kunnen wel meer maar ja dat is duidelijk niet aan jou besteed om er even een kijkje in te nemen.... :tease: :rotfl2:
[/quote]UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH watte ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ogen open...kijk maar naar je eigen Mel...nog ff en je bent je Mille kwijt...vrouweliijke charme, de kleine vinger...pas maar op  :yes: :help: :friends:
[/quote]

Beetje jammer alleen dat op den duur hij de mille in gaat ruilen voor een shiver oid ..  :stupid:
Door ApriliaMan
#127006
Wat lees ik hier in de Leeuwarder Courant ?

Onder Metslawier is een automobilist van de weg in de sloot geraakt door een horde overstekende kippen onder aanvoering van 2 hanen. De onfortuinlijke automobilist schrok zo en wou zo min mogelijk slachtoffers maken maar kon niet voorkomen dat hij zelf in de sloot belandde.

Waren dat jou kippen Silke ?  ;D
#127008
[quote="ApriliaMan"]
Wat lees ik hier in de Leeuwarder Courant ?

Onder Metslawier is een automobilist van de weg in de sloot geraakt door een horde overstekende kippen onder aanvoering van 2 hanen. De onfortuinlijke automobilist schrok zo en wou zo min mogelijk slachtoffers maken maar kon niet voorkomen dat hij zelf in de sloot belandde.

Waren dat jou kippen Silke ?  ;D
[/quote]

:-[  ::) :angel: :secret: :secret: :secret:
#127010
[quote="Melanie."]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
wij kunnen wel meer maar ja dat is duidelijk niet aan jou besteed om er even een kijkje in te nemen.... :tease: :rotfl2:
[/quote]UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH watte ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ogen open...kijk maar naar je eigen Mel...nog ff en je bent je Mille kwijt...vrouweliijke charme, de kleine vinger...pas maar op  :yes: :help: :friends:
[/quote]

Beetje jammer alleen dat op den duur hij de mille in gaat ruilen voor een shiver oid ..  :stupid:
[/quote]

Nee toch... :gaga: :o
#127015
[quote="Silke"]
[quote="Melanie."]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
wij kunnen wel meer maar ja dat is duidelijk niet aan jou besteed om er even een kijkje in te nemen.... :tease: :rotfl2:
[/quote]UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH watte ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ogen open...kijk maar naar je eigen Mel...nog ff en je bent je Mille kwijt...vrouweliijke charme, de kleine vinger...pas maar op  :yes: :help: :friends:
[/quote]

Beetje jammer alleen dat op den duur hij de mille in gaat ruilen voor een shiver oid ..  :stupid:
[/quote]

Nee toch... :gaga: :o
[/quote]

Wel als hij geen goede oplossing kan vinden , zodat hij hij goed kan rijden zonder last van zijn nek te hebben..
maar ik hoop het niet, zou zonde zijn .  :gaga:
#127348
Nog 2 nachtjes slapen  :yes: :yahoo: enne 2 kaartjes over...wie o wie gaat mee ???  :friends:

Oh en jongens...heb het keniaans kippetje leren pokeren gisteravond, had ik beter niet kunnen doen  :no: heb verloren  :secret:  :wobblesign:
Laatst gewijzigd door Silke op 10 mei 2008, 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#127395
[quote="malle eppie"]

Weet iemand waar de stempelpost in Sneek is ???
Wat is de geplande doorkomsttijd in Sneek, een uur of tien?
[/quote]

Ik zou het echt niet weten...onze starttijd is tussen 8.30 en 9 uur
Door Renébagpipe
#127419
[quote="malle eppie"]

Weet iemand waar de stempelpost in Sneek is ???
Wat is de geplande doorkomsttijd in Sneek, een uur of tien?
[/quote]

Ik meen dat het vorig jaar bij een sporthal was....... staat trouwens op maandag aangegeven...... en valt niet over het hoofd te zien....... een file motoren van best wel een paar honderd meter, voor het stempelen.
Door ApriliaMan
#127646
Als inwoner van IJlst heb ik bij de doorkomst in IJlst (start=Leeuwarden-->> doorkomst/stempelen in Sneek -->> doorkomst in IJlst) Silke, TuonoPeet, bERRy langs zien mogen gaan.

Nog even gesproken met topfitte Renébagpipe die ineens voor m'n neus stond.     

Ze treffen mooi weer, dus 't komt goed.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!