ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#124548
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Veel mooiere ritjes omstreeks die datum. Tochten van dagelijks 240 km in de Dolomieten. Wat vervelend nou, iedereen heeft wel eens een pechweek  :bye: :bye:
[/quote]Wijspik  :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

In ieder geval beter dan in Egypte op een kameel rijden  :gaga:
#124553
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Veel mooiere ritjes omstreeks die datum. Tochten van dagelijks 240 km in de Dolomieten. Wat vervelend nou, iedereen heeft wel eens een pechweek  :bye: :bye:
[/quote]Wijspik  :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

In ieder geval beter dan in Egypte op een kameel rijden  :gaga:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr je wel gelijk :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
#126410
Helaas... ik moet het hele weekend (vr-za-zo-ma) werken van 14.00 tot sluit :sorry:
dus ook geen bbq voor mij  :-\
#126416
Opnieuw een kleine tussenstand en ik heb nog kaarten bestelt waarvan er nog maar 2 over zijn (misschien 3 ligt aan Thijs 102), ondanks de nabestelling starten wij in een groep...dus kom maar op, ga gezellig mee... 


Jesse J *
black bee +
bERREy +
Silke

OVB:

Thijs 102 (kaart gereserveerd)
René* met zijn verpleegstertje, rijdt helaas niet mee maar ik hoop dat hij wel kan komen als zijn gezondheid dit toelaat

+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, er zijn nog slaapplekken maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót 
Laatst gewijzigd door Silke op 5 mei 2008, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#126647
Zo jongens...de hanen mogen nog even genieten van het mooie weer en de kippetjes en dan is het gebeurt  :crazy: :crazy: :crazy:

@Stefan...ik heb ook een leuk kippetje voor jou...speciaal laten invliegen uit Kenia... :friends: :yahoo: durft alleen niet achterop een motor maar met jou charme moet dat toch wel lukken  :yes:  :victory:  ;D
#126699
Silke,

Ik heb al een keertje meegereden, maar ik ben het vlaggetje kwijt, dus als ik een nieuwe wil hebben.....als je nog steeds een kaartje over hebt tuf ik mee. :)

grt  :bye:

Peter

(Ik herinner me zwermen muggen in Gaasterland....., is dat nog zo?)
#126700
[quote="TuonoPeet"]
Silke,

Ik heb al een keertje meegereden, maar ik ben het vlaggetje kwijt, dus als ik een nieuwe wil hebben.....als je nog steeds een kaartje over hebt tuf ik mee. :)

grt   :bye:

Peter

(Ik herinner me zwermen muggen in Gaasterland....., is dat nog zo?)


[/quote]

Hoe lang is dat geleden? Want ze hebben elk jaar een ander vlaggetje, 11 jaar lang, en daar beginne ze weer opnieuw  :crazy:
#126705
1979 Op een Honda KZ750 ( toen moest Aprilia nog geboren worden????)

:bye:

Peet

P.S. Het gaat natuurlijk niet om het vlaggetje....maar om weer eens mee te rijden  ::)
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 6 mei 2008, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#126707
Jij bent oud  ;D toen leefde ik nog niet eens  :crazy: :crazy:
Door ApriliaMan
#126804
[quote="rolf"]
kan die silke soms geen intrede doen in de evenementen commissie, die heeft energie(en tijd) over ;D :ok:
[/quote]

Nou Rolf, als die haar RSV Mille Superbike weer terug heeft dan is ze niet meer (bij) te houden ..... ;D
#126861
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk dat weten jullie toch  :rotfl2:  :yahoo:
[/quote]Vertel is :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Dat zou jij wel eens willen weten... :crazy: :tease:
[/quote]CCCCCCCCCCCCCCCCCKERRRRRRRRR :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
#126880
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk dat weten jullie toch  :rotfl2:  :yahoo:
[/quote]Vertel is :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Dat zou jij wel eens willen weten... :crazy: :tease:
[/quote]CCCCCCCCCCCCCCCCCKERRRRRRRRR :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

heb nog proeftijd....let jij maar op... :crazy: :secret: :tease: :yahoo: :rotfl2:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!