ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsv mille evo
#125983
Las net op een andere site dat Lorenzo tijdens de training zwaar gecrashed is, heeft misschien beide enkels gebroken  :o hoop dat het niet zo ernstig is, zou
wel jammer zijn het lijkt net zo'n leuk seisoen te worden  :bye:
(filmpje van de crash kun je zien op oliepijl.nl, echt een heftige highsider)
Laatst gewijzigd door rsv mille evo op 2 mei 2008, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door mjvanderlaan
#125988
F#ck wat een knaller, dit is doodzonde. Het was zo mooi met deze jonge hond erbij ......... Hoop dat het mee valt!
Door ghostrider2
#125992
Hallo Lorenzo rijdt mee zondag hij heeft 1 enkelbreuk opgeloprn tijdens zijn crash Gtz Mike
Door ApriliaMan
#125998
Da's heftig om te zien. (vergeleken met mijn schuiver in de grindbak).
Door Miccie
#126164
had 'm gister al op tv gezien maar op youtube is echt waanzinnig goed te zien waar zijn enkel dubbel knapt........brrrr ! wat een knal.
en wat een sportman dat hij vandaag alweer heeft gereden......en hoe !
Avatar
Door R1-ner
#126168
Gisteren de mega crash gezien. Man, man, die heeft geluk dat ie "alleen" een enkelbreuk en andere fracturen heeft. Vandaag stond de man er weer! Onvoorstelbaar.
Voor deze af- en opstap had ik (nog) niet zoveel op met Lorenzo. Dat geeikel met zijn "Lorenzo Land", het gekopieer van Rossi. Maar na vandaag mag ie van mij. Een topsporter in hart en nieren  :worship:. En dan ook nog een 4e tijd rijden, fantastisch!
Door ApriliaMan
#126233
[quote="Miccie"]
Hoppa......en 4de in de race......wat een kerel zeg !
[/quote]

Enkels werden ook nog eens zwaar belast want hij sloeg bij de opwarmronde ook nog eens af ........
Door RSV1000 racer
#126563
Lees net op http://www.racesport.nl dat hij toch beide enkels heeft gebroken, en dat hij de komende week in een rolstoel moet doorbrengen om de enkels te laten genezen. Je kan zeggen wat je wil maar dan ben je wel een bikkel als je vierde in de race bent geworden :worship: :worship: :worship:
Avatar
Door Gertjan
#126585
Laten daar bv. de voetballers eens een lesje van leren  :-X
Avatar
Door mjvanderlaan
#126588
Pffff 2 gebroken enkels........ wat een bink  :worship:
Geweldig dat ie 4e werd, dan blijft ie er goed bij qua punten!
Door Huertecilla
#128868
Gister 4de in de trainingen en niet tevreden daarmee.... weer onderuit, afkloppen en verder.
Ben bang dat Lorenzo in zijn enthousiasme een pijlijk leerjaar gaat krijgen. Hij hoeft maar 1 keer in het hele weekeinde als eerste over de streep te gaan en zoals het nu gaat is zijn veel minder spectaculaire 'eeuwige' concurrent gewoon eerste in het kampioenschap.

Ik hou mijn vinger gekruisd voor Lorenzo want ik VIND het prachtig die vechtlust en gun hem dus de punten, maar..... met het wisselvallige weer in het vooruitzicht vrees ik grote vrezen voor zijn al gekraakte enkels.

peter
Avatar
Door rsvfrank
#128876
Mee eens , ik denk dat Lorenzo een beetje tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen door z'n teamchef.
Maar het is natuurlijk moeilijk zo'n jonge hond te temmen..
Avatar
Door mjvanderlaan
#128879
pffffff ik hoop dat ie erop blijft zitten, is idd voor de spanning van het kampioenschap wel heel belangrijk!!
Hij is echt wild en neemt veel risico's, ziet de gevaren (gelukkig) nog niet......... fingers crossed  :yes:
Door RSV1000 racer
#129024
[quote="mjvanderlaan"]
pffffff ik hoop dat ie erop blijft zitten, is idd voor de spanning van het kampioenschap wel heel belangrijk!!
Hij is echt wild en neemt veel risico's, ziet de gevaren (gelukkig) nog niet......... fingers crossed  :yes:
[/quote]
Dat is niet gelukt dus, lees net dat hij er weer twee keer is af gestuiterd. Was de training nog spannend? ik heb het niet gezien. :yes: :yes:
Door rs125 power
#129031
lorenzo was in de kwalificatie ok de weg een paar keer kwijt. ik denk niet dat het goed komt met hem morge

Word ook betalend lid van de ARA!