ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Hoe laat vertrekken we en waarvandaan

centrale plek afspreken bij iemand thuis
Geen stemmen
0%
centrale plek ergens anders
Geen stemmen
0%
onderweg mensen oppikken
Geen stemmen
0%
Ochtend rit
Geen stemmen
0%
middag rit
2
100%
dag rit
Geen stemmen
0%
andere optie
Geen stemmen
0%
#126243
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
Haha we mogen gelijk nooit meer bij dat ziekenhuis in de buurt komen.

Vincent
[/quote]

Als het goed is mag René misschien dinsdag al naar "huis", Ureterp dus, ligt eraan hoe hij hersteld...dus ik zou zeggen ga ervoor :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Gun de man een mooie uitkijk...
[/quote]Komt helemaal goed Silke  ;).

Vincent
#126271
Blijft mooi al die Appies op je erf...en het geluid...tjonge jonge... :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Super jongens dat jullie met 6 man sterk even bij René op visite gingen  :ok: :ok: :ok: , was er bijna ook mee van de partij maar helaas  :sorry:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#126283
Lekker gereden en we hadden een prima voorrijder  :ok:. Met rene ging het ook redelijk maar het hield niet over.

Ik ben er al wel achter dat ik wat meer op mijn rotondetjes moet oefenen want daar gingen de andere heren een stuk soepeler overheen dan ik. Ik hoop dat we bij die friesche  :police: met lasergun goed weg zijn gekomen.....maar dat merken we vanzelf. Al met al een geslaagd ritje met toffe lui. ooh Silke bedankt voor de fris en voor het rergelen van een Falco voorrijder  ;D.

Vincent
Door ApriliaMan
#126284
[quote="Vincent"]
Ik hoop dat we bij die friesche  :police: met lasergun goed weg zijn gekomen.....maar dat merken we vanzelf. 
[/quote]

Ach, die friesche laserguns hebben altijd een prettige afwijking naar beneden .... ;D

Trouwens bij een laserguncontrole wordt je direct staande gehouden, en dat durfde die pliesie de groep niet aan ..... :bye:
#126293
[quote="Silke"]
Noorderritje eindigd anders dan gepland...


:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Hij wilde niet echt de bocht om... Ik en paarden. :no: Maar we hebben wel genoten. Althans ik wel. :yes: Die René zeg. Volgens mij was ie ook blij dat we weer gingen... Jullie hebben daar een mooi stekkie en een mooi stukkie asfalt voor de deur. :ok:

MilleMaster is nu onderweg naar huis dus die post zelf maar wat.

Laseren op kenteken wordt in principe niet gedaan. En laat hij op een groep van zes er maar eentje aanwijzen...

Wel gaaf om al die koppies in de dorpen te zien draaien.  :crazy:

Mensen, tot later!
#126295
Ben nog even langs de Ikea gereden om 14:15 maar toen waren jullie al weg.
Better luck next time  ;)
Zelf maar even een paar kilometer gereden  :ok: Zonde dat 't weekend weer voorbij is  :sorry:
#126296
[quote="AeroX"]
Ben nog even langs de Ikea gereden om 14:15 maar toen waren jullie al weg.
Better luck next time  ;)
Zelf maar even een paar kilometer gereden  :ok: Zonde dat 't weekend weer voorbij is  :sorry:
[/quote]

We stonden bij de Mac... Had 't ff gemeld dan hadden we nog even gewacht. Was een leuke middag. :ok:
#126300
Was weer een leuk ritje, best nog leuke stuur weggetjes in het friese land, die  :police: gingen achter die motor aan die de andere kant op ging  :yes: ik zat trouwens al te wachten op een of andere controle want een stuk terug zat al iemand vanaf een parkeerplaats te gebaren dat we rustig aan moesten doen,
rene is nog wel een tijdje aan het revalideren als ik het zo zag hopen dat hij er snel weer boven op is  :ok:, V-TWim heeft op z'n stalen ros het knietje verder naar buiten  :rotfl2:
#126301
[quote="V-TWim"]
[quote="AeroX"]
Ben nog even langs de Ikea gereden om 14:15 maar toen waren jullie al weg.
Better luck next time  ;)
Zelf maar even een paar kilometer gereden  :ok: Zonde dat 't weekend weer voorbij is  :sorry:
[/quote]

We stonden bij de Mac... Had 't ff gemeld dan hadden we nog even gewacht. Was een leuke middag. :ok:
[/quote]


Wist nog niet wat ik ging doen, maar volgende keer beter  :ok: Heb d'r zelf ook eem een leuke middag van gemaakt  ;D
#126303
[quote="rsv mille evo"]
Was weer een leuk ritje, best nog leuke stuur weggetjes in het friese land, die  :police: gingen achter die motor aan die de andere kant op ging  :yes: ik zat trouwens al te wachten op een of andere controle want een stuk terug zat al iemand vanaf een parkeerplaats te gebaren dat we rustig aan moesten doen,
rene is nog wel een tijdje aan het revalideren als ik het zo zag hopen dat hij er snel weer boven op is  :ok:, V-TWim heeft op z'n stalen ros het knietje verder naar buiten  :rotfl2:
[/quote]

Jij moet 's leren rijden op twee wielen... En hoppekee daar ging ie weer. :ok:
#126305
Was trouwens net op tijd thuis, de barbeque was nog warm dus het vlees kon er zo op ( de rest van de fam. was al klaar  ;D) en het bier lag koud  :ok: net eerst maar eens al die verpletterde vliegen van m'n helm en pak gepoetst  :crazy:, misschien de rit van 26 juli ook maar een stukje door Friesland laten lopen
zijn wel leuke stuurweggetjes te vinden, Silke heeft ook een mooi circuit voor het huis langs lopen toen wij daar zaten kwamen er heel wat rijstraketten langs knallen  :ok:
Door RSV1000 racer
#126375
Was idd een geslaagde middag, beetje vreemd om op ziekenbezoek te gaan bij iemand die je nog nooit ontmoet hebt, maar werd wel gewaardeerd geloof ik.
Rijden ging ook lekker mooie weggetjes en lekker weer :yes: :yes: En wat de  :police: betreft, ik zeg altijd ja maar mijn broer die zit ook bij de  :police: en die zegt dat het mag :rotfl2: :rotfl2: De volgende  rit ben ik zeker van de partij, en Silke bedankt voor de koele drankjes en manlief voor het voorijden :ok: :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!