ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Hoe laat vertrekken we en waarvandaan

centrale plek afspreken bij iemand thuis
Geen stemmen
0%
centrale plek ergens anders
Geen stemmen
0%
onderweg mensen oppikken
Geen stemmen
0%
Ochtend rit
Geen stemmen
0%
middag rit
2
100%
dag rit
Geen stemmen
0%
andere optie
Geen stemmen
0%
#126016
MilleMaster en ik, zei de gek, willen ook wel mee maar dat wordt dan ook in de middag. Lees net dat René in Drachten weer in 't zaik'nhoes ligt met longembolie en longontsteking... Nou komt er een ideetje in me op. :yes: We hoeven niet eens naar binnen met die brulpijpen...
#126069
[quote="V-TWim"]
Weet iemand een leuke route die kant op? Afspreken... Sja eeuh, bij de oude Ikea? En dan pikken we Silke onderweg ergens op? Uur of 2?
[/quote]

Oude Ikea ? Bij de McDonalds bedoel je ? Kan ik ook wel naar toe komen en een leuke route naar Drachten ?  :no:
#126076
Jongens en meiden, wens rené ook even beterschap van me  :yes:  :friends:
En jammer genoeg mag ik nog steeds niet rijden  :-\ (en moetk werken het gehele weekend) ..
... anders had ik graag meegewilt  :sorry:
#126082
Goed idee mensen, ik kan de gehele dag dus om 2 uur bij de oude Ikea of mac drive. Ik ben er en dan ff langs rene lawaai maken haha. Hij weet van niks want hij kan niet mee lezen. Silke als jij een leuke route weet die kant op,want ik ben niet daar niet zo bekend.

Vincent
Laatst gewijzigd door Vincent op 3 mei 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#126142
Ben niet van de partij (motor stuk) maar heb een waardige vervanging gevonden op een Falco, hij gaat wel even kijken naar een leuke route en ik verwacht jullie uiteraard ook even hier  :friends:


Jullie moeten ook naar de zijkant van het ziekenhuis, daar kan hij jullie zien maar ga ook heel even naar binnen...
Laatst gewijzigd door Silke op 3 mei 2008, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#126194
[quote="rsv mille evo"]
Heeft iemand het kamer nummer dan?, het is jammer dat ik net die nieuwe banden er op heb anders had ik wel even voor wat donkere wolken kunnen zorgen
voor rene's raampje  >:D  :bye:
[/quote]

Ziekenhuis Nij Smellinge
T.a.v. René Bruggeman, kamer 244
Postbus 20200
9200 DA Drachten
;)
#126224
[quote="V-TWim"]
Ja, en aan welke kant ligt hij? We moeten wel aan de goede kant staan als we wat herrie maken. :yes: Oh en mogen we wel naar binnen? Ik las ergens dat hij nog niet te veel bezoek kon hebben?
[/quote]

Mijn vervanger weet waar hij ligt en ook een leuk plekje voor een burnout waar René elke morgen naar kan kijken  :yes: :yahoo:
#126236
[quote="Vincent"]
Haha we mogen gelijk nooit meer bij dat ziekenhuis in de buurt komen.

Vincent
[/quote]

Als het goed is mag René misschien dinsdag al naar "huis", Ureterp dus, ligt eraan hoe hij hersteld...dus ik zou zeggen ga ervoor :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Gun de man een mooie uitkijk...

Word ook betalend lid van de ARA!