ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#125928
gefeliciteerd :worship:
Ik heb live staan kijken en vond het erg goed!!
Was trouwens een topdag gisteren!
Volgens mij heb ik 1 keer tijdens de rondes de ambulance zien uitrukken,. Kort daarna werden de rijders naar binnen geroepen en werd er gevraagd of ze door wilden rijden ondanks de hagelen regen.. wel netjes vond ik van de organisatie.

Hebben jullie nog die blauwe hayabusa gezien die in de fik ging tijdens zijn sprint..

bizar man die jongen had het ook vrij laat pas door. de brandweer had ook moeite om er bij tekomen..
Maar ja denk dat de schade al met al meeviel.. was wel bizar om te zien!

O en check dit filmpje even hebben wij gemaakt vanaf de tribune van die kart met 1400 pk!!

echt bizar!!! :worship:

http://www.youtube.com/watch?v=Fx-IhZUfSec
#126092
Net ff het interview gekeken.  :ok:
@ Alex : Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat tot stand is gekomen? Hebben ze je vantevoren benaderd voor het interview of vroegen ze op de dag zelf of je 's avonds bij Jensen wilde komen?

En nu bij de wheely-cursus een Stoppie-cursus doen bij Alex, kunnen we daarna een poging gaan wagen om zijn record te verbreken. ;D :tease: :crazy: ;D
#127685
Is dat nog ergens terug te zien???? :stupid:

[quote="FerBa"]
Net ff het interview gekeken.  :ok:
@ Alex : Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat tot stand is gekomen? Hebben ze je vantevoren benaderd voor het interview of vroegen ze op de dag zelf of je 's avonds bij Jensen wilde komen?

En nu bij de wheely-cursus een Stoppie-cursus doen bij Alex, kunnen we daarna een poging gaan wagen om zijn record te verbreken. ;D :tease: :crazy: ;D
[/quote]

Word ook betalend lid van de ARA!