ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#125670
Beste deelnemers,

Dit jaar beschikken we over een gesloten motoraanhanger.
Mocht er onverhoops iets gebeuren bel dan 0031 653 974 532 (Ron Meinema)
zet het nummer in je mobiel

voor morgen, doe voorzichtig en kom allen heel aan in Nistertal voor een gezellig weekend.


groetjes

Ron en Yvonne
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 30 apr 2008, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#125689
Wat kun jij schreeuwen zeg.  :yahoo:
Door jandetimmerman
#125700
[quote="futuristie rosso"]
dat doe ik voor de ouderen onder ons
[/quote]Hoe ouwer hoe gekker :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door bmack
#125788
iedereen een fijn weekend en hoop dat jullie goed weer hebben (dan hebben wij het ook ) ik en leonsnek want wij zijn daar ook met het vj motorsport toer clupje en iedereen weer heel thuis he greetz en als je een shiver en een mille zien rijden dan zijn wij het  :kwijl: :stupid:
Avatar
Door motorbeer
#125791
[quote="jandetimmerman"]
[quote="futuristie rosso"]
dat doe ik voor de ouderen onder ons
[/quote]Hoe ouwer hoe gekker :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Verstand komt niet altijd met de jaren.

Tot straks.

Anne
Avatar
Door robz
#126108
de eerste sms berichten uit het westerwald ruiken naar bier en schnitzel. over het rijden niks gehoord, des te meer over de barjuf...... 8)

schijnt gezellig te zijn :)
Avatar
Door futuristie rosso
#126274
beste mensen,

Wij hebben er weer enorm van genoten dit weekend.
Fijn dat zo veel mensen het enorm naar hun zin hebben gehad, want daar doe je het tenslotte voor.
Het was weer een voorecht om het te mogen organiseren.
Voor ons in ieder geval weer een drive voor het hemelvaart weekend van 2009.
Eeen fantastisch gezellige club die ARA.
Heb inmiddels ook begrepen dat er wel belangstelling is om met de Carnaval naar het Nistertal te gaan met de ARA.
Volker de eigenaar van Hotel Zur Quelle zal mij een aanbieding doen vooor dit lange weekend.
Leuk voor de wintermaanden om zoiets te organiseren.
Als het net zo gezellig wordt als dit weekend zal het zeker een succes worden.

jullie horen van ons in een nieuw topic

groetjes

Ron en Yvonne
Avatar
Door Big Chris
#126282
We hebben heerlijk gereden in het Westerwald. Tijdens de heenreis hadden we een paar druppels, maar niet genoeg om een regenpak aan te moeten trekken. De tweede dag was het een beetje frisjes met een paar spetters, maar de zaterdag en zondag waren weertechnisch perfect. Heerlijk gestuurd langs de Moesel, in het Taunus gebergte en vandaag binnendoor teruggereden. We hebben genoten van de gezelligheid en het rijden. Ron, bedankt voor de organisatie  :ok:
Door jandetimmerman
#126287
    organisatie bedankt  :ok: :ok: :ok: veel gepraat, geleerd(lijnen rijden),serieuze gesprekken gevoerd met Henk :crazy: :crazy: :crazy:,mooie route's gereden :yes: :yes: :yes: kortom iedereen bedankt :ok: :ok: :ok: :bye: :bye: :bye:
Door ApriliaMan
#126289
Jan, je kan veel vertellen maar één ding gaat er ECHT NIET IN ......... :crazy: :crazy: :crazy:





Een serieus gesprek voeren met Henk ....... laat me niet lachen .... :secret:
Door jandetimmerman
#126290
[quote="ApriliaMan"]
Jan, je kan veel vertellen maar één ding gaat er ECHT NIET IN ......... :crazy: :crazy: :crazy:





Een serieus gesprek voeren met Henk ....... laat me niet lachen .... :secret:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy:
Door BlueVFRank
#126297
Ron en Yvonne bedankt voor de organisatie, iedereen bedankt voor de gezelligheid en Hotel Zum Quelle wil ik zeker nog een keer naar toe.

Wij hebben ons prima vermaakt in het Westerwald

Claudia en Frank
Avatar
Door The Marshall
#126302
Fijn Lang weekend  gehad,goed georganiseerd,goed hotel fijne omgeving.
Maar dat ze daar midden in de nacht bomen om gaan zagen !? :sorry:
We hebben met een groep van 6 de buurt onveilig gemaakt, hier en daar hangt volgens mij nog een donderbui >:D
Veel plezier gehad geen brokken gemaakt en veilig  door de tweifel ;) weer naar huis
Groetsels en tot de 19e

                      Jos
Avatar
Door motorbeer
#126364
Het was zeer de moeite waard; het weer was ook donderdag en vrij dag beter dan wat de voorspellingen aangaven. Weer goed, gezelschap goed.

Anne
Avatar
Door Heuveltje
#126421
[quote="motorbeer"]
Het was zeer de moeite waard; het weer was ook donderdag en vrij dag beter dan wat de voorspellingen aangaven. Weer goed, gezelschap goed.

Anne


[/quote]

Wij sluiten ons hierbij aan, inclusief lekker biertje en goed gegeten  :yes:
Organisatie (Ron) bedankt  :ok:
Avatar
Door Reggiani
#126526
Het was net als voorgaand jaar weer een super weekend :ok:

Dank aan de organisatie :worship:
Avatar
Door Deefski
#126535
Gezellig, prachtweer, humor, lijnen rijden, lekker eten, goed bier, leuke groep!  :ok:

- Von en Ron bedankt voor de organisatie (geld staat op de rekening van Zur Quelle ;-) )
- Sjaakster bedankt voor 't voorrijden! Goed gedaan Ouwe!
- Anne bedankt voor de exit tocht! Nog ff leuk gestuurd.
- Chris ff lekker 200+ toch? ghe ghe. Hopelijk ben je goed thuisgekomen.

Jippie!  :yahoo:
Avatar
Door Tomba la bomba
#126733
Dat klionkt allemaal weer erg gezellig en goed. Wie levert wat leuks aan voor het clubblad? Lijkt me erg leuk voor het komende nummer.

Svp even een PM naar mij?


Tombaaa
Door Triumph
#127504
Ron en Von, perfect geregeld, goed hotel, mooie riten :yahoo:, en zeer gezellige lui die ARA's.  :kwijl: Ook nog het kasteel van onze voorvaders in Dillenburg bekeken voor een beetje cultuur.  :worship:Ik heb mij uitstekend vermaakt, nogmaals Thanks.

Ruud.
Avatar
Door Tomba la bomba
#127527
[quote="Tomba la bomba"]
Dat klinkt allemaal weer erg gezellig en goed. Wie levert wat leuks aan voor het clubblad? Lijkt me erg leuk voor het komende nummer.

Svp even een PM naar mij?


Tombaaa
[/quote]

Het mag heeeeeeeeeeel kort met een paar leuke foto's ;) Dan kop ik 'em wel in.
(svp voor dinsdag 13 mei...)

Tom
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!