ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door jandetimmerman
#125493
Op 1 mei is er een uitgebreide receptie u aan geboden door Ronnie Ruk int hotel op dag 1 vant hemelvaart weekend :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Door BlueVFRank
#125494
:kwijl:

En dan hebben we hier de eerste zinnige worden van Jan!! Ben ik nu ere lid?????

Ehh hoe lang gaan we eigenlijk, dan weet ik hoeveel onderbroeken ik mee moet nemen? Gedeeld door 2 uiteraard heb tenslotten een binnen en buitenkant  :bad:
Laatst gewijzigd door BlueVFRank op 29 apr 2008, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jandetimmerman
#125515
[quote="BlueVFRank"]
:kwijl:

En dan hebben we hier de eerste zinnige worden van Jan!! Ben ik nu ere lid?????

Ehh hoe lang gaan we eigenlijk, dan weet ik hoeveel onderbroeken ik mee moet nemen? Gedeeld door 2 uiteraard heb tenslotten een binnen en buitenkant  :bad:
[/quote] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#125516
[quote="BlueVFRank"]
:kwijl:

En dan hebben we hier de eerste zinnige worden van Jan!! Ben ik nu ere lid?????

Ehh hoe lang gaan we eigenlijk, dan weet ik hoeveel onderbroeken ik mee moet nemen? Gedeeld door 2 uiteraard heb tenslotten een binnen en buitenkant  :bad:
[/quote]

Heb jij je school niet afgemaakt of zo. Ik tel vier zijden, binnen, buiten, voor en achter
Door jandetimmerman
#125517
[quote="BlueVFRank"]
:kwijl:

En dan hebben we hier de eerste zinnige worden van Jan!! Ben ik nu ere lid?????

Ehh hoe lang gaan we eigenlijk, dan weet ik hoeveel onderbroeken ik mee moet nemen? Gedeeld door 2 uiteraard heb tenslotten een binnen en buitenkant  :bad:
[/quote]Als je vervelend bent 1 dag :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door rolf
#125520
jullie allemaal een aantal fijne dagen en wederom zaterdag westernabend, jawohl viel spass mit grosse  :man_in_love: :man_in_love:

rolf
Door jandetimmerman
#125521
[quote="rolf"]
jullie allemaal een aantal fijne dagen en wederom zaterdag westernabend, jawohl viel spass mit grosse  :man_in_love: :man_in_love:

rolf
[/quote] :worship: :worship: :worship: :bye: :bye: :bye:
Door jeremiah
#125564
Dat wordt weer regenpakken meenemen, in ieder geval voor donderdag en vrijdag.

Zijn er nog mensen uit Rotterdam en omgeving die met Jelle en mij willen meerijden???
We gaan zoveel mogelijk binnendoor, snelweg is zo saai!!!!!!

Grt FD
Avatar
Door futuristie rosso
#125565
die weermannen kunnen toch nog geen dag vooruit voorspellen, dus houd moed
Avatar
Door Sjaakie
#125567
[quote="jeremiah"]
Dat wordt weer regenpakken meenemen, in ieder geval voor donderdag en vrijdag.

Zijn er nog mensen uit Rotterdam en omgeving die met Jelle en mij willen meerijden???
We gaan zoveel mogelijk binnendoor, snelweg is zo saai!!!!!!

Grt FD
[/quote]

Sinds wanneer heb jij een regenpak.  ??? ???
Door jeremiah
#125569
Nou het is ook geen regenpak, maar een paar vuilniszakken aan elkaar geplakt werkt ook; wel ducktape gebruiken, andere tape laat snel los; heb ik gemerkt! :kwijl:
Avatar
Door Sjaakie
#125570
[quote="jeremiah"]
Nou het is ook geen regenpak, maar een paar vuilniszakken aan elkaar geplakt werkt ook; wel ducktape gebruiken, andere tape laat snel los; heb ik gemerkt! :kwijl:
[/quote]

Gaan jullie zondag nog ri. Doloos.  :wobblesign: :wobblesign:
Door jeremiah
#125571
Ja zondag gaan we naar Italia, bella italia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Door robz
#125592
Alle hemelvaartgangers heel veel plezier gewenst daar in duitsland!!  Dat gaat zeker goedkomen dat weet ik.

Volgende keer doe ik weer mee!  Greetz
Avatar
Door rolf
#125600
heren en dames, geef ron allemaal een dikke zoen want niet alleen de organisatie ligt bij hem dit weekend maar hij is ook net een jaartje ouder geworden.

Dat is moeilijk voor hem te accepteren maar herinner hem er maar aan ;D

Van mij in ieder geval van harte gefeliciteerd :friends:

grtjs rolf
Door jandetimmerman
#125604
Het is zeeeeeeer twijfelachtig of de heer Ronnie m meegaat :yes: :yes: :yes: kom net bij'm thuis vandaan en meneer was al niet meer aanspreekbaar :no: :no: :no: lees laveloos  :yes: :yes: :yes: want hij was z'n verjaardag aant vieren en zag eruit als een aangereen hond :crazy: :crazy: :crazy: kortom:dit is dus niet het goeie voorbeeld voor n organizerende partij :no: :no: :no: er gaan al stemmen om de bewuste persoon uit de club te gooien :yes: :yes: :yes: sorry voort ongemak en ik hoop dat we zonder de heer Ronnie m toch n leuk weekend hebben :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 29 apr 2008, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door futuristie rosso
#125622
bedankt rolf, weer een jaartje jonger geworden. zo.n derde jeugd bevalt uitstekend. Ik zal maar zeggen zodra het kind in je verloren gaat is het met je gebeurt
Avatar
Door Sjaakie
#125636
Laatst gewijzigd door Sjaakie op 30 apr 2008, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!