ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door andreb
#124882
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="stanley"]
Ik ga de zondag naar Assen.

Vorig jaar ben ik ook op donderdag gegaan toen was er de gratis open pitwalk, dit zie ik nu nergens staan. Is dit niet meer in het programma opgenomen?

Grt,
stanley
[/quote]

In het programmafoldertje :yes:, jaaa..die zat heel toevallig in mun tas  :angel: ,
staat dat donderdags vanaf 13.00 de "open paddock" is tot een uur of 18.00 geloofk :friends:


[quote="jandetimmerman"]
khoort niks meer over m'n (vrij)kaarten :no: :no: :no: hoe ken dat nou ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

kaarten kan ik wel regelen hoor... maar dan moet je betalen ;) geen vrijkaarten dus...
kaarten kun je regelen via ticketbox  ;D en de verkoopadressen  :wobblesign:

Greetzz

Jelmer
[/quote]

Wat een  :friends: ben jij zeg,  kan geen vrijkaartjes regelen.

veel plezier dan maar in je eentje he' :ok:
Door Kusanagi
#124898
[quote="2 Fast 2 See"]

Was rustig dagje vandaag met de races.. Naja...afgezien van een aantal schuivers,
waaronder een highsider van Arie Vos. Ik heb de voorkant van de motor live mogen aanschouwen!  :yes:
De achterkant lag nog op het circuit  ;D :gaga: :rotfl2:

Zelf is hij ongedeerd gebleven  :friends:

[/quote]

Deze helft misschien?

Afbeelding
Door FastJ
#124918
Had de foto gezien op Racesport, domper voor het team, want zo'n crash kost meer dan een paar euri.

Maar hij heeft wel een 1.41 gereden  :o  :victory: Daarmee is hij denk ik de snelste Nederlander op Assen.

Da's echt hard.
Avatar
Door Sjaakie
#124931
[quote="FastJ"]
Had de foto gezien op Racesport, domper voor het team, want zo'n crash kost meer dan een paar euri.

Maar hij heeft wel een 1.41 gereden  :o  :victory: Daarmee is hij denk ik de snelste Nederlander op Assen.

Da's echt hard.
[/quote]


Geen film, maar een foto reportage.

http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/1 ... beeld.html
Avatar
Door motorgirl
#124952
[quote="Kusanagi"]
Hey Motorgirl, Ik rij weg vanuit Gorinchem. Dus Shell Meerkerk is wel te doen hé.
Wat voor bike kan ik je aan herkennen (En nu niet zeggen een Aprilia)

Ik heb een zwarte RSV uit '04

Ik heb nog geen kaartje, aan de poort kopen is dat een optie?
[/quote]

PS wij moeten ook nog kaarten kopen, is geen probleem. :victory:

CU tomorrow
Door Renébagpipe
#124970
Is er trouwens iemand die met de auto (op zondag) die kant opgaat........ en bereid is om langs A'doorn te gaan ?????

Een dagje eruit zou best wel even fijn zijn....... extra pijnstilling erin douwen..... en het moet vol te houden zijn.....


:friends:
Door Kusanagi
#124998
Superpole:

1. Bayliss
2. Haga
3. Xaus

Mijn gok voor morgen:

1: Bayliss
2. Xaus
3. Checa

1. Corser
2. Bayliss
3. Haga

Of zoiets  :gaga:
Laatst gewijzigd door Kusanagi op 26 apr 2008, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#125045
:bye: Hier weer een berichtje uit het Media Centre op het TT Circuit  ;D

Vandaag even handjegeschud met de heer Arius  :wobblesign:
En een woordje gewisselt met meneer Arie Vos  :worship:
Verder nog piccies gemaakt van de top 3 van de superpole  :ok:
En Parkes nog achtervolgt om piccie van te maken, allen voor de website  :yes:
Verder nog wat persberichtje getypt e.d. voor op de tt website en wat rond gewandelt
op de paddock en de superpole gekeken  :friends:

Morgen wordt ook weer een leuk dagje  :yahoo: Hopelijk nog mooi weer erbij, dan ist helemaal  :ok:
Door Renébagpipe
#125127
[quote="Renébagpipe"]

Is er trouwens iemand die met de auto (op zondag) die kant opgaat........ en bereid is om langs A'doorn te gaan ?????

Een dagje eruit zou best wel even fijn zijn....... extra pijnstilling erin douwen..... en het moet vol te houden zijn.....


:friends:
[/quote]

Nou....................... ik ga straks om 16.30 uur wel voor de tv zitten..... oh nee... blijven zitten .. na de F1.....

(met een 3 dubbele... heeeele diepe zucht)..................
Door rs125 power
#125159
hey ik kom net terug van assen. wat een mooie races waren het weer. we zaten mooi op de haarbochttribune vlak voor de bocht. we hebbe wat coureurs eraf zien gaan vooral in de strubbe. mzzls leon
Door Kusanagi
#125243
PS wij moeten ook nog kaarten kopen, is geen probleem. :victory:

CU tomorrow
[/quote]

Hoi Caroline,

Was jullie op de terugweg even kwijtgeraakt.
Heb nog even bij de AC en McD gekeken in meerkerk maar ik niets meer gezien.
Het was gezelli en we zijn lekker verbrand :)


By the way. Als je alles nog even op je gemak terug wilt kijken:

http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php#

Beide races volledig of alleen de highlights. Net wat je zelf wilt. Met engels (en goed) commentaar.
Laatst gewijzigd door Kusanagi op 28 apr 2008, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#125258
Supermooie races, was er vr, za & zo. Heb alleen mijn hoofd super verbrand en ben nu zo broerd als een hond  :bad:
Zaterdag met de motor & zondag met de trein.....
Door Kusanagi
#125265
Volgend jaar (of met de TT) hou ik mooi mijn helm op. En mijn motorpak helemaal aan.
Als ik dan nog verbrand...

Had wel een tube zonnebrand bij me...tenminste dat dacht ik.
Lag nog onder mijn zadel en te lui om terug te lopen natuurlijk.
"Komt wel goed, het is toch bewolkt.."  :yes: :no:
#125293
[quote="B-Art"]
Hier kun je de uitzending van RTL nog terug kijken

http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/superbikes/home/
[/quote]

Oh, das zeker met Ed van RTL ;D
Die zat op een gegeven moment meer bij ons in de koelkast dan op het circuit verslag te doen  :rotfl2:
#125344
Schrijf anders wel ff wat voor in het clubblad :friends:

Heb ook nog even de hand geschud met meneer Arius  :yes:
moet ook een hele bekende rijder zijn  :yes: ....

Van de aprilia Riders association motorclub  :rotfl2:
Avatar
Door motorgirl
#125369
[quote="Kusanagi"]


Hoi Caroline,

Was jullie op de terugweg even kwijtgeraakt.
Heb nog even bij de AC en McD gekeken in meerkerk maar ik niets meer gezien.
Het was gezelli en we zijn lekker verbrand :)


By the way. Als je alles nog even op je gemak terug wilt kijken:

http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php#

Beide races volledig of alleen de highlights. Net wat je zelf wilt. Met engels (en goed) commentaar.
[/quote]

Hey Michel,

Ja op een gegeven moment werd het zo tricky om bij elkaar te blijven. Maar wij stonden na Zwolle bij die benzinepomp te eten en toen zagen we je voorbij scheuren. Dus toen jij daar gekeken hebt zaten wij waarschijnlijk achter je. Wij waren om 21.45 thuis. Zo rood als een kroot en moe maar voldaan van een mooie SBK veilig teruggekeerd.
En (Michael) mijn remhandle werkte perfect. Net voor de bocht een beetje en voor de rest lekker het gas er op.  :yahoo:  Toch een onbezorgde trip naar Assen.  :yes:  :bye:
#125372
Ohja, van het weekend heb ik de eer gekregen om de val van arie vos in bijna 50 foto's (van normaal rijdend naar een halve motor)
op de website van TT Circuit te zetten  :friends:

Kijk maar us op http://www.tt-assen.com/ en dan nieuws en dan foto slideshow arie vos  ;D
Was ook 1 van mijn taken, website wat bijhouden samen met anderen  :yes:
persberichtjes en nieuwsberichtjes enzo schrijven... en om ervoor te zorgen dat het er telkens eerder op stond
dan racesport.nl  ;D Zijn ook aardige lui trouwens  :friends: Ook nog ff contact mee gehad  :yes:

En Ed (van RTLGP) gaat ff voor me kijken of ie mij de RTL GP tune als ringtone kan sturen  :rotfl2:
#125394
[quote="B-Art"]
[quote="2 Fast 2 See"]

En Ed (van RTLGP) gaat ff voor me kijken of ie mij de RTL GP tune als ringtone kan sturen  :rotfl2:

[/quote]

Man man, die heb ik al lang als ringtone, zoek maar is op het internet  :rotfl2:
[/quote]

benk te lui voor, is toch veel makkelijker als meneer hem zelf stuurt...ennnnn dan hebk gelijk zijn e-mail adres  :victory:
Jaaa...daar is over nagedacht  ;D Ik probeer zoveel mogelijk connecties daar op te doen  :friends:
Weet nooit of het nog van pas komt  :friends:

Als ik ook zag hoeveel mensen van de media en teams e.d. die andere vrijwilligers en stagelopers nog konden, is het een heel contactvolle plaats
om te werken  :friends:

Tenminste, ik zie het als een mogelijkheid om connecties te proberen op te doen  :friends:
Wellicht dat ik er nog wat aan heb voor mij toekomstplannen op "werkvlak", aangezien ik die richting wel op wil  :friends:
zo kan ik mijn hobby (motorrijden) mooi combineren met mijn werk :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 28 apr 2008, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kusanagi
#125478
[quote="motorgirl"]
[quote="Kusanagi"]


Hoi Caroline,

Was jullie op de terugweg even kwijtgeraakt.
Heb nog even bij de AC en McD gekeken in meerkerk maar ik niets meer gezien.
Het was gezelli en we zijn lekker verbrand :)


By the way. Als je alles nog even op je gemak terug wilt kijken:

http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php#

Beide races volledig of alleen de highlights. Net wat je zelf wilt. Met engels (en goed) commentaar.
[/quote]



Hey Michel,

Ja op een gegeven moment werd het zo tricky om bij elkaar te blijven. Maar wij stonden na Zwolle bij die benzinepomp te eten en toen zagen we je voorbij scheuren. Dus toen jij daar gekeken hebt zaten wij waarschijnlijk achter je. Wij waren om 21.45 thuis. Zo rood als een kroot en moe maar voldaan van een mooie SBK veilig teruggekeerd.
En (Michael) mijn remhandle werkte perfect. Net voor de bocht een beetje en voor de rest lekker het gas er op.  :yahoo:  Toch een onbezorgde trip naar Assen.  :yes:  :bye:

[/quote]

En ik maar knallen op de RSV om jullie in te halen  :crazy:
Kon nog wel op tijd remmen voor de controle na Zwolle  :police:

Maar dan heb ik heel de tijd voor jullie gereden dus  :gaga:

Tot de volgende keer!

Word ook betalend lid van de ARA!