ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door motorbeer
#123749
[quote="BlueVFRank"]
Ben bezig om de routes over te trekken in Mapsource, valt nog niet mee. Zitten aardig wat wegen in die worden gezien als onverhard of anderszins onaantrekkelijk. Met mijn zumo zou het niet hoeven en 1x goed moeten gaan maar dat gaat zo echt niet lukken. Dus iedereen wees gewaarschuwd.
[/quote]

Is reeds gedaan  ;D , zijn in CS7 beschikbaar. Stuur e-mail adres via PB als je belangstelling hebt.

Anne
Avatar
Door Sjaakie
#123753
[quote="motorbeer"]
[quote="BlueVFRank"]
Ben bezig om de routes over te trekken in Mapsource, valt nog niet mee. Zitten aardig wat wegen in die worden gezien als onverhard of anderszins onaantrekkelijk. Met mijn zumo zou het niet hoeven en 1x goed moeten gaan maar dat gaat zo echt niet lukken. Dus iedereen wees gewaarschuwd.
[/quote]

Is reeds gedaan  ;D , zijn in CS7 beschikbaar. Stuur e-mail adres via PB als je belangstelling hebt.

Anne
[/quote]

Stuur ze mij in ieder geval maar even Anne. Rijden we in ieder geval allemaal dezelfde routes
Avatar
Door Sjaakie
#123833
[quote="jandetimmerman"]
Beste Ron :crazy: :crazy: :crazy: gingen we nou voor vertrek naar t westerwald eerst bij jou tuus ontbijten ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ik heb ook zo iets begrepen  :yes: :yes: :yes:
Door jandetimmerman
#123834
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Beste Ron :crazy: :crazy: :crazy: gingen we nou voor vertrek naar t westerwald eerst bij jou tuus ontbijten ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ik heb ook zo iets begrepen  :yes: :yes: :yes:
[/quote] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#123839
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Beste Ron :crazy: :crazy: :crazy: gingen we nou voor vertrek naar t westerwald eerst bij jou tuus ontbijten ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ik heb ook zo iets begrepen  :yes: :yes: :yes:
[/quote] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Met een speciale verrassing van Yvon
Door jandetimmerman
#123846
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Beste Ron :crazy: :crazy: :crazy: gingen we nou voor vertrek naar t westerwald eerst bij jou tuus ontbijten ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ik heb ook zo iets begrepen  :yes: :yes: :yes:
[/quote] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Met een speciale verrassing van Yvon
[/quote]Ooooooooo vertel eens :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Sjaakie
#123853
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Beste Ron :crazy: :crazy: :crazy: gingen we nou voor vertrek naar t westerwald eerst bij jou tuus ontbijten ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Ik heb ook zo iets begrepen  :yes: :yes: :yes:
[/quote] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Met een speciale verrassing van Yvon
[/quote]Ooooooooo vertel eens :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Dat mag ik niet vertellen van die ouwe man  :no: :no:
Avatar
Door The Marshall
#124034
Rijd er nog iemand door Zuid Limburg op weg naar het Westerwald?
Kan ik aanhaken.?........ Please :'(
Door tonituono
#124118
[quote="eifeljoep"]
Rijd er nog iemand door Zuid Limburg op weg naar het Westerwald?
Kan ik aanhaken.?........ Please :'(
[/quote]


natuurlijk.wij gaan met 4 man , vanuit venlo via de eifel binnendoor naar de westerwald.
je kunt wel aanhaken in kerpen of zo.

tonituono
Door Triumph
#124201
Eerst stevig ontbijten en dan rijden, dat wordt de ingaande demping flink bijstellen, lijkt me zo. Ik heb inmiddels 12 routes geladen, welke worden 't, of bepalen we dat op de dag, dan alle routes in de Garmin stoppen lijkt mij. Ik heb er zin in met al die Apprilia's.

Ruud.
Avatar
Door Sjaakie
#124232
Twwe routes aangepast. Voor de leifhebbers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Heuveltje
#124294
[quote="tonituono"]
[quote="eifeljoep"]
Rijd er nog iemand door Zuid Limburg op weg naar het Westerwald?
Kan ik aanhaken.?........ Please :'(
[/quote]


natuurlijk.wij gaan met 4 man , vanuit venlo via de eifel binnendoor naar de westerwald.
je kunt wel aanhaken in kerpen of zo.

tonituono
[/quote]

Misschien kunnen Esther en ikzelf ook aanhaken, John en Jolanda waren er ook over aan het denken
om ergens af te spreken.
Avatar
Door bmack
#125042
heb net een nieuwe tom tom rider gekocht :kwijl: maar nu is mijn vraag hoe krijg ik de routes erin kan iemand mij helpen :stupid:
Avatar
Door The Marshall
#125118
Het zou met het programma itn converter moeten kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar :-[
Google hier maar eens op
Avatar
Door Sjaakie
#125334
[quote="leonsnek"]
Iedereen die met de ara naar westerwald gaat veel plezier,mooi weer (hebben wij 't ook)veilige kilometers en heel weer naar huis :yes: :yes:
Ook wij gaan naar 't westerwald met H'vaart, groepje van VJ Motors, misschien komen we elkaar tegen, :friends: gezellie :ok:
[/quote]

Bedankt en zelf ook veel plezier en zon. Dan hebben wij het waarschijnlijk ook.
Door jandetimmerman
#125339
[quote="Sjaakie"]
[quote="leonsnek"]
Iedereen die met de ara naar westerwald gaat veel plezier,mooi weer (hebben wij 't ook)veilige kilometers en heel weer naar huis :yes: :yes:
Ook wij gaan naar 't westerwald met H'vaart, groepje van VJ Motors, misschien komen we elkaar tegen, :friends: gezellie :ok:
[/quote]

Bedankt en zelf ook veel plezier en zon. Dan hebben wij het waarschijnlijk ook.
[/quote]Ga jij ook dan ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :friends: :friends: :friends:
Avatar
Door Sjaakie
#125387
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="leonsnek"]
Iedereen die met de ara naar westerwald gaat veel plezier,mooi weer (hebben wij 't ook)veilige kilometers en heel weer naar huis :yes: :yes:
Ook wij gaan naar 't westerwald met H'vaart, groepje van VJ Motors, misschien komen we elkaar tegen, :friends: gezellie :ok:
[/quote]

Bedankt en zelf ook veel plezier en zon. Dan hebben wij het waarschijnlijk ook.
[/quote]Ga jij ook dan ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :friends: :friends: :friends:
[/quote]

:secret: :secret:
Avatar
Door futuristie rosso
#125434
als iemand jullie (sjaakie en jan de timmerman)kan betrappen op 1 zinnig woord dan benoemen we hem of haar meteen tot erelid van de ARA
Avatar
Door Sjaakie
#125441
[quote="futuristie rosso"]
als iemand jullie (sjaakie en jan de timmerman)kan betrappen op 1 zinnig woord dan benoemen we hem of haar meteen tot erelid van de ARA
[/quote]

Jankert.


[img width=588 height=600]http://www.homepages.hetnet.nl/~elsand/ ... uilen5.jpg[/img]
Door FastJ
#125451
[quote="futuristie rosso"]
ziet er goed uit die corrie
[/quote]
Ik denk dat jullie  veel goede gesprekken gaan hebben komende dagen.  ;D Veel plezier!

Groeten, Jarno
Avatar
Door Sjaakie
#125470
[quote="FastJ"]
[quote="futuristie rosso"]
ziet er goed uit die corrie
[/quote]
Ik denk dat jullie  veel goede gesprekken gaan hebben komende dagen.  ;D Veel plezier!

Groeten, Jarno
[/quote]

:yes: :yes: :yes: goede  :gaga: :gaga:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!