ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door TTM
#124006
Hallo jongens en meiden je zou het bijna vergeten maar wie gaan er aanstaande weekend naar de WSB in Assen?

Misschien is het leuk vooruitlopend op de komst van de V4  :yahoo: de organisatoren voor te bereiden op de komst van apriliasiasten door alvast een "Aprilia kamp" op te richten.
Wij slaan zaterdag onze tenten op, op TT camping Asserboys direct naast de hoofdingang (rol je direct vanuit je tent de baan op). Wie gaat er mee??

Tuono Theo.
Avatar
Door Sjaakie
#124057
Ik ga gewoon heen en weer. Vind het er naar toe rijden altijd wel gezellig. Alleen als je zondagavond ri. huis gaat moet je wel opletten op dwaze Engelsen.
Word toch nog wat om ri. het zuiden te rijden, de snelweg (A28) ligt weer eens open (twee versmalde rijstroken)tussen Beilen en Hoogeveen. Ga maar als één van de laatste rijden en langs het kanaal.
Door rs125 power
#124066
ik ga dit jaar ok weer heen. mooi weer op de haarbochttribune. ik rij altijd via de a7 en dan bij oosterwolde eraf zo richting smilde. mooi langs het kanaal en we hebbe nooit last van files :yahoo: mzzls leon
#124078
[quote="TTM"]
Hallo jongens en meiden je zou het bijna vergeten maar wie gaan er aanstaande weekend naar de WSB in Assen?
[/quote]

Ik ga echt niet een weekend naar de SBK in Assen hoor...  :gaga: ben je gek  :gaga: ............






.... Ik zit deze hele week op TT Assen  :yahoo: De eerste 5 vrachtwagens van het TEn Kate team en de eerste italiaanse SBK vrachtwagens zijn inmiddels gearriveert  :yahoo: :ok:
Avatar
Door R1-ner
#124080
Uiteraard ben ik van de partij tijdens de WSBK. In ieder geval de zaterdag en de zondag. Wellicht de vrijdag. Het ziet er naar uit dat het weer mee zit. Zonnig en weinig wind. Maar ja het blijft Nederland, dus het blijft afwachten.
Avatar
Door Jesse J
#124233
[quote="rs125 power"]
ik ga dit jaar ok weer heen. mooi weer op de haarbochttribune. ik rij altijd via de a7 en dan bij oosterwolde eraf zo richting smilde. mooi langs het kanaal en we hebbe nooit last van files :yahoo: mzzls leon
[/quote]
Pas daar maar op bij Oosterwolde. Daar staan ze het hele weekend te flitsen!
Ik spreek uit ervaring...  :(
Avatar
Door motorgirl
#124238
Yep, van de partij. Korte broek mee zonnecremetje en motortje weer opgepoetst. gaan er nog gekken vanuit rotjeknor via meerkerk. Om 06.00 bij shell meerkerk voor de liefhebbers. En anders rijden we wel alleen met die andere 60.000  :kwijl:
Door stanley
#124276
Ik ga de zondag naar Assen.

Vorig jaar ben ik ook op donderdag gegaan toen was er de gratis open pitwalk, dit zie ik nu nergens staan. Is dit niet meer in het programma opgenomen?

Grt,
stanley
Laatst gewijzigd door stanley op 22 apr 2008, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#124302
[quote="stanley"]
Ik ga de zondag naar Assen.

Vorig jaar ben ik ook op donderdag gegaan toen was er de gratis open pitwalk, dit zie ik nu nergens staan. Is dit niet meer in het programma opgenomen?

Grt,
stanley
[/quote]

Dat vroeg een vriendin van me vandaag ookal ff aan mij, ik ga strax wel ff wat rondsmsen naar wat matties van ut circuit  :gaga: en anders horen jullie het morgen  :ok:
#124332
[quote="stanley"]
Ik ga de zondag naar Assen.

Vorig jaar ben ik ook op donderdag gegaan toen was er de gratis open pitwalk, dit zie ik nu nergens staan. Is dit niet meer in het programma opgenomen?

Grt,
stanley
[/quote]

In het programmafoldertje :yes:, jaaa..die zat heel toevallig in mun tas  :angel: ,
staat dat donderdags vanaf 13.00 de "open paddock" is tot een uur of 18.00 geloofk :friends:


[quote="jandetimmerman"]
khoort niks meer over m'n (vrij)kaarten :no: :no: :no: hoe ken dat nou ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

kaarten kan ik wel regelen hoor... maar dan moet je betalen ;) geen vrijkaarten dus...
kaarten kun je regelen via ticketbox  ;D en de verkoopadressen  :wobblesign:

Greetzz

Jelmer
Door Renébagpipe
#124347
[quote="Silke"]
Zit er helaas voor mij dit jaar niet in...ben mijn brommer weer kwijt  :'(
[/quote]

je mag er wel 1 van mij lenen....................


SBK ga ik dus dit jaar ook niet redden............ had ik me echt wel voorgenomen............
Door Kusanagi
#124408
Hey Motorgirl, Ik rij weg vanuit Gorinchem. Dus Shell Meerkerk is wel te doen hé.
Wat voor bike kan ik je aan herkennen (En nu niet zeggen een Aprilia)

Ik heb een zwarte RSV uit '04

Ik heb nog geen kaartje, aan de poort kopen is dat een optie?
Avatar
Door motorgirl
#124426
Ik heb de mooie rode RSV 2002 en mijn mannetje heeft een zwarte RSV 2006 met blauwe leeuwenkop met MotoMagic GP uitlaat en waarschijnlijk een groene Kawa :bad: en 06.00 uur koffie.   :yahoo: En wij zitten altijd op de Stekkenwal en parkeren hem een kwartiertje van het circuit bij een prive-adres.
Laatst gewijzigd door motorgirl op 23 apr 2008, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#124432
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Silke"]
Zit er helaas voor mij dit jaar niet in...ben mijn brommer weer kwijt  :'(
[/quote]

je mag er wel 1 van mij lenen....................


SBK ga ik dus dit jaar ook niet redden............ had ik me echt wel voorgenomen............
[/quote]

;D :ok: :friends: super maar zullen we dat maar niet doen ? Ga misschien met de auto, mijn cabrio is vanmiddag klaar heb ik dus toch nog mijjn haren in de wind  :rotfl2:
Avatar
Door motorgirl
#124474
Tuurlijk hoe meer appies .........uhh zielen hoe meer vreugd :kwijl:
#124542
Morgen is de open paddock  :ok:

Naja, voor jullie dan.. voor mij is het de hele week open paddock  :yahoo:

Maark denk zeg het ff  ;D
Door opa
#124625
wie gaat er vanuit regio eindhoven zondag naar assen,of e.v.t. afspreken voor een plaats bij een benzine pomp.
wie o wie :wobblesign:anders mot ik alleen  :'(
grts joe bar.
Avatar
Door motorgirl
#124635
[quote="joe bar"]
wie gaat er vanuit regio eindhoven zondag naar assen,of e.v.t. afspreken voor een plaats bij een benzine pomp.
wie o wie :wobblesign:anders mot ik alleen  :'(
grts joe bar.
[/quote]

Kom je niet langs meerkerk :crazy: :bye: :yes:
Vlakbij eindhoven
#124719
ik ga wel even kijken zondag in assen bij goed weer. bij slecht weer blijf ik liever thuis. er is ook feest in de buurt bij mij dus moet ik een afweging maken. bij slecht weer dus feestje bouwen in de tent en bij goed weer sbk. ik ga in apeldoorn de snelweg op moet alleen nog even kijken hoe laat

lennart
#124871
Heeyheey, weer een berichtje van de paddock van TT Circuit Assen  ;D  :bye:

Was rustig dagje vandaag met de races.. Naja...afgezien van een aantal schuivers,
waaronder een highsider van Arie Vos. Ik heb de voorkant van de motor live mogen aanschouwen!  :yes:
De achterkant lag nog op het circuit  ;D :gaga: :rotfl2:

Zelf is hij ongedeerd gebleven  :friends:

Als er mensen zijn die paddock kaarten hebben van de club, bel dan ff als je er bent  :friends:
Alsk tijd heb kank wel ff  :bye: zeggen  :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!