ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#123720
Ben de plaatjes lijken slecht maar de legenda zegt dat het KANS is op lichte regen. Let maar op de PV gaat droog verlopen. Dat is tot nu toe altijd zo geweest en dat zal zo blijven. De thuisblijvers krijgen ongelijk. Volgens weeronline is er slechts kans op lichte regen of een enkele bui (< 1mm).
#123722
[quote="Gerrit"]
Han en Dennis, mail me even jullie GSM nummer dan kan ik je bellen mocht dat nodig zijn.

Dennis je dient uiterlijk zaterdagmiddag te laten weten of je bij mij en Rick aansluit of bij Han.
[/quote]

Eej,

Ik sluit aan bij Han en consorte. Dat is voor mij het makkelijkst te vinden. Ik zie jullie dan!  :bye:
#123932
Waar zijn de fotos en de verhalen, of is iedereen nog onderweg  :wobblesign: :wobblesign:
#123967
Ik ben weer terug en 1233 Km rijker geworden uit en thuis Prima Vera !!!
Leuke oefening voor de Rubber Butt ;)

Foto's volgen, maar het was toch nog best aardig weer hoor, Heerlijk een terrasje gepikt in de zon  :yes:

Groet Ab

Ja ja en voordat de verhalen los komen  ............... ik zal de volgede keer zorgen voor benzine  :angel: :angel:
#123970
beste ab,

dikke pluim voor jouw, de man die de meeste kilometers gereden heeft reageert het eerste. :ok:

Ik begrijp dat je op zo'n afstand één keertje zonder benzine bent komen te staan :-\ dikke pech toch en er was vast wel iemand die je geholpen heeft ;)

Ik ben nieuwsgierig naar de verhalen. Het weer was prima bij ons, zonnetje en 17 graden.

grtjs rolf
#123973
Awel....

ik was vroeg vertrokken om toch niet te laat op het rendez-vous punt aan te komen.
Even later waren ook Gerrit, Rick en Chantal er. Had ik verwacht dat Chantal voor de maidentrip van die Shiver toch dat maagdelijk wit pak had aangetrokken.
Neehhh hoor, een vuil rood pak en dito T shirt van dat merk uit Bologna. Maar goed voor de rest een heel aangename en vriendelijke vrouw.
Bedoeling was om rond de klok van tien uur te vertrekken maar daar zal Ab jullie het verhaal wel zelf van vertellen.
Om 10u45 zijn de V2's dus pas vertrokken voor een rit voornamelijk onder droog weder. Tijdens de voormiddag hebben we even regen gehad zodat de prachtige machines vuil werden maar nog steeds een streling voor het oog.
Rick heeft hier bewezen dat ie het GPS rijden volledig onder de knie heeft.... :ok: en Gerrit ook hoor voor ik die over m'n dak krijg... :yes:
De rit zelf was afwisselend over grotere vlotte wegen en kleinere hobbelige asfaltwegeltjes waar op zondag alleen ARA leden komen..
Rond de klok van twaalf zijn we onder het waakzaam oog van Godfried van Bouillon een lekkere pizza gaan verorberen, en onze motoren hadden een perfect plaatsje in de prive garage van 't resto.
Na de middag hebben we de route ingekort zodat we op een wel heel zonnig terrasje hebben nagenoten van het nodige nat..top van Rick !!!
En Ab....tja die had bijna een franstalige rijke dame aan z'n haak geslagen...alleen...hij begreep het te laat :kwijl:
Zo...was rond 19u terug thuis en een uur later blonk de Tuono terug als nieuw...of toch ongeveer.

Groetjes en bedankt voor het leuke gezelschap...hip hip hip hoera voor de ARA.
Benny
#123980
Zo, weinig meer aan toe te voegen aan Ben's verhaal  :ok:

Het was inderdaad weer een geweldige rit met zeker in de middag heerlijk weer :yahoo: Voor Chantal maakte het weer niets uit, die rijdt net zo hard over een droge als over een natte weg :worship:
Verder prachtige landschappen gezien in Zuid-België/Noord-Frankrijk :yes:
Het blijft een stukje kachelen, maar het was 't weer helemaal waard :victory:
#124136
De prima vera is uitstekend verlopen. Ik heb overigens geen regen gezien en veel viezer is de Mille niet geworden. Maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met de staat waarin hij verkeerde bij vertrek, en dat wil ik graag zo houden dit jaar... ahum.

De route was prachtig maar om helemaal te rijden dien je toch op tijd te vertrekken. Dat was het plan tot Ab en zijn Pegaso even wat meer tijd nodig hadden. Maar dankzij de haastige spoed ener Falco was dat snel verholpen en konden we gaan karren. Meer hierover komt in het clubblad, tot die tijd even geduld graag.

Voor mij was het toch weer even wennen na een half jaar stilstand maar ik denk dat goed verborgen te hebben. :-)

Enne het gezelschap was helemaal perfect. Super gezellig en zeker tegen het einde op ARA tempo doorgereden. Heerlijk hoor!

Volgend jaar weer maar dan gaan de dag ervoor overnachten zodat we echt vroeg kunnen gaan starten.

Groeten,

Gerrit
#124379
Idd heren en dames.

Ondanks dat ik in het zuiden heb overnacht was het toch mijn fout dat we pas laat konden starten ::)
Ik heb ervaren dat ook een Pegaso het zonder benzine echt niet wil doen, zelfs niet na enige lieve woordjes :angel:
Hierbij wil ik dan ook nog maals mijn dank uit brengen aan mijn mede ARA leden die mij hebben voorzien van het kostbare vocht waar mijn Peggie weer heel vrolijk van werd.

Dank  :worship: dank  :worship: dank Han en Dennis bedankt voor het wachten

En dan nog even mijn excuses aan de wachtende ARA leden die wel de moeite hadden genomen om naar het zuiden van Belgié af te reizen voor een hele leuke rit
Er zijn betere tijden geweest voor wat betreft het aantal ARA deelnemers, maar goed ik hoop dat we volgend jaar weer met een grotere groep naar Belgié kunnen gaan.

Ab

Ps foto's staan op mijn site, komen als ik ff tijd heb nog wel in het ARA album

Word ook betalend lid van de ARA!