ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvpatrick
#123667
gisteren stukje wezen rijden ging lekker,opritje snelweg en daar ging ik onderuit,clipons links-rechts afgebroken,kuipschade beide kanten cockpitje afgebroken,deuk in mijn ego en dikke enkel,maar aangezien er voor mij leuke weekenden aankomen met de motor wil ik zo snel mogenlijk weer rijden heb net een motor in belgie zien staan,en daar wel interese in kan iemand mij vertellen welke papieren ik van de eigenaar (belg) nodig heb om zo soepel mogenlijk door de rwd keuring door te komen

bvd patrick
Door Gert-Jan Tuono
#123669
Rot om te horen joh, sterkte met het herstel van jezelf (gelukkig valt het nog een beetje mee) en je motor.

Ik heb zelf niet veel verstand van importeren, maar anderen hier vast wel  :friends: . Ik wilde toch even een hart onder de riem steken  :victory:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Door ApriliaMan
#123670
Goed van afgekomen begrijp ik, veel sterkte met het herstel en het zoeken van een andere Appie.

Maar als je wil: iets in de geest van een highsider oid, wegdek glad, troep op de weg ?

Gerrit.
Avatar
Door rsvpatrick
#123672
eigenlijk geen idee gas erop insturenen hangen toen ineens voorwiel weg geen troep op de weg wel een hele rare tekening op mijn voorband ongeveer een kwart van de band
Avatar
Door B-Art
#123674
He Patrick,

Das mooi balen man  :-\
Wat betreft het invoeren, je moet een inschrijvingsbewijs en een CVO hebben. (CVO is volgens mij nog niet eens noodzakelijk, maar is wel makkelijker bij het keuren)
Ik had ook geen CVO toen ik de belgische Mille ging invoeren, kostte de keurmeester veel moeite om een CVO op te vragen.
Heb je nog even wat voorbeeldjes bij gedaan van een inschrijvingsbewijs en een CVO  :ok:

Grtz, Bart
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!