ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Grrrsv
#123252
Heel mooi maar is dacht echt een BMW?

Zo ja hebben ze het eindelijk geleerd. Ipv paralever, telelever und cardan gewoon een UPSD voorvork, Aprilia style achterbrug en ketting.

Vind het wel wat weg hebben van de V4 van Aprilia. Ze hebben een Italiaanse designer ingehuurd  :yes:
Door v-TWim
#123280
JvdG als testrijder? Iig zijn helm. Wel gaaf ding trouwens.
Avatar
Door daanrsv
#123321
Een heel verschil met de vorige R 100 R, maar ze hebben nu ook eindelijk jammergenoeg een fijne JAPANSE type-aanduiding!! En het is zeker geen duitse designer geweest! Maar wel leuk dat er weer een ander merk gaat meeracen!
Door ApriliaMan
#123331
Ik geef geen commentaar  ;D

Maar eh likt wel erg op mijn zwarte racer  ;)
Avatar
Door Tomba la bomba
#123361
Deze Duitser...

Afbeelding

gaat het dus volgend jaar opnemen tegen deze Italiaanse vriend...

Afbeelding


Op het eerste oog hebben ze best wel wat van elkaar weg, maar als je wat langer kijkt, is de RSV4 toch een veel meer bijzonder design vind ik (onderkuip, kontje, strakke lijn van frame en achterbrug). Aprilia zit met het design toch beter dan ik dacht toen ik de RSV4 voor het eerst zag. De BMW had ook zomaar een GSXR1000 oid kunnen zijn.

Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 17 apr 2008, 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gert-Jan Tuono
#123364
Ik vind hem best wel mooi hoor  :ok: :ok: maar wel een beetje een kleurloze kruising tussen een paar japanse modellen  :-X :-X

Eindelijk een BMW waar ik niet van naar de WC hoef  >:D >:D

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Door ApriliaMan
#123382
De BMW had ook zomaar een GSXR1000 oid kunnen zijn.

Jawohl, ik zei al hij lijkt wel op mijn racer.
Door Timfiz
#123386
Ik vind deze fiets toch echt onder de categorie P#RNO vallen. Heel verstandig van BMW om iemand met smaak de bike te ontwerpen  :worship:
Door jandetimmerman
#123422
[quote="Gert-Jan Tuono"]
Ik vind hem best wel mooi hoor  :ok: :ok: maar wel een beetje een kleurloze kruising tussen een paar japanse modellen  :-X :-X

Eindelijk een BMW waar ik niet van naar de WC hoef  >:D >:D

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono

[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door The kapitein
#123440
[quote="Timfiz"]
Ik vind deze fiets toch echt onder de categorie P#RNO vallen. Heel verstandig van BMW om iemand met smaak de bike te ontwerpen  :worship:
[/quote]

Die iemand met smaak houdt dan wel weer verdacht veel van japans volgens mij.. Beetje jammer vindt ik.

grt Marco
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door ApriliaMan
#123498
Ja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Afbeelding



Over een week 26 en 27 april zitten we op Magny Cours en 3 dagen daarna 30 april op Spa Francorchamps.
Avatar
Door rsvfrank
#123542
Ik had toch een wat meer "eigen gezicht" van BMW verwacht.

Ik denk dat de testrijder Alex Hoffman is, die rijdt volgens mij altijd met een vandergoorbergh replicahelm  :gaga: :gaga:
Avatar
Door R1-ner
#123551
[quote="ApriliaMan"]
Ja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Afbeelding



Over een week 26 en 27 april zitten we op Magny Cours en 3 dagen daarna 30 april op Spa Francorchamps.
[/quote]


Dus geen WSBK voor je Gerrit!
Avatar
Door rsvfrank
#123552
Idd Hofmann met vdg replica ,heb ik eigenlijk nooit begrepen.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe die BMW klinkt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!