ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Kusanagi
#117175
Doe mij ook zo'n OVB-tje?!
Ik zie eigenlijk geen problemen (of het moet zijn dat ik mijn appie in Eau Rouge heb laten liggen 2 weekjes ervoor) om te komen.
Door Roy R
#117209
[quote="Kusanagi"]
Doe mij ook zo'n OVB-tje?!
Ik zie eigenlijk geen problemen (of het moet zijn dat ik mijn appie in Eau Rouge heb laten liggen 2 weekjes ervoor) om te komen.


[/quote]

Staat er ook bij!





Het word al een aardig groepje zo!
Door Roy R
#117228
[quote="Kusanagi"]
Dat was toch ook de bedoeling?

ik zal eens polsen of mijn RS250 maatje Ronald ook mee komt.
[/quote]

:yes:

:yahoo:
Door Roy R
#118631
Ik heb er al zin in!

Ga binnenkort de hele route nog even proefrijden en kijken of ik nog wat moet aanpassen.
Zitten een paar niet zo boeiende stukken in eens kijken of ik die eruit kan halen.
Door leon1975
#118639
he roy

moet je anders even zeggen waarneer je het stukkie gaat rijden

als je het leuk vind rij ik het stukkie wel mee

gr leon
Door Roy R
#118642
[quote="leon1975"]
he roy

moet je anders even zeggen waarneer je het stukkie gaat rijden

als je het leuk vind rij ik het stukkie wel mee

gr leon
[/quote]

Is prima, ik laat me wel horen.
Avatar
Door Silke
#118644
Moet helaas afzeggen...zou zo graag mijn zwager willen pesten, woont tussen Hengelo GLD en Keijenborg maar ja, ik ga ook al naar Duitsland en Haarlem...er wordt hier geprotesteerd...een ukkie van bijna 7 gaat mij de les lezen  :rtfm:  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2:
Door Roy R
#118648
[quote="Silke"]
Moet helaas afzeggen...zou zo graag mijn zwager willen pesten, woont tussen Hengelo GLD en Keijenborg maar ja, ik ga ook al naar Duitsland en Haarlem...er wordt hier geprotesteerd...een ukkie van bijna 7 gaat mij de les lezen   :rtfm:  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Helaas maar dan streep ik je eraf!
Avatar
Door Silke
#118657
[quote="Roy R"]
[quote="Silke"]
Moet helaas afzeggen...zou zo graag mijn zwager willen pesten, woont tussen Hengelo GLD en Keijenborg maar ja, ik ga ook al naar Duitsland en Haarlem...er wordt hier geprotesteerd...een ukkie van bijna 7 gaat mij de les lezen   :rtfm:  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Helaas maar dan streep ik je eraf!
[/quote]

probeer haar nog wel om te kopen met een McDonalds ofzo...heb er namelijk wel zin in  :yes: :victory:
Door Roy R
#118667
[quote="Silke"]
[quote="Roy R"]
[quote="Silke"]
Moet helaas afzeggen...zou zo graag mijn zwager willen pesten, woont tussen Hengelo GLD en Keijenborg maar ja, ik ga ook al naar Duitsland en Haarlem...er wordt hier geprotesteerd...een ukkie van bijna 7 gaat mij de les lezen   :rtfm:  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Helaas maar dan streep ik je eraf!
[/quote]

probeer haar nog wel om te kopen met een McDonalds ofzo...heb er namelijk wel zin in  :yes: :victory:
[/quote]

Gewoon meenemen en door de Mac drive :)
Avatar
Door pegasolennart
#122049
hee roy hoe is het met de route. heb je hem al op papier staan?
ik kom regelmatig in de buurt van dinxperlo en zo. als je een keer hulp nodig hebt met de route moet je maar even mailen of zo,
groetjes lennart
Door Roy R
#122050
[quote="pegasolennart"]
hee roy hoe is het met de route. heb je hem al op papier staan?
ik kom regelmatig in de buurt van dinxperlo en zo. als je een keer hulp nodig hebt met de route moet je maar even mailen of zo,
groetjes lennart
[/quote]

Op papier heb ik hem allang. Moet hem alleen als ik ooit nog eens tijd heb even rijden om te kijken wat aan te passen is.
Avatar
Door pegasolennart
#122089
[quote="Roy R"]
[quote="pegasolennart"]
hee roy hoe is het met de route. heb je hem al op papier staan?
ik kom regelmatig in de buurt van dinxperlo en zo. als je een keer hulp nodig hebt met de route moet je maar even mailen of zo,
groetjes lennart
[/quote]

Op papier heb ik hem allang. Moet hem alleen als ik ooit nog eens tijd heb even rijden om te kijken wat aan te passen is.
[/quote]

zou wel binnen kort wel even een mailtje sturen naar jou met zondag die ik wel kan rijden zodat we hem samen kunnen proefrijden. zou jij dan de route kunnen mailen naar mij? groetjes lennart
Door Roy R
#122152
[quote="pegasolennart"]
[quote="Roy R"]
[quote="pegasolennart"]
hee roy hoe is het met de route. heb je hem al op papier staan?
ik kom regelmatig in de buurt van dinxperlo en zo. als je een keer hulp nodig hebt met de route moet je maar even mailen of zo,
groetjes lennart
[/quote]

Op papier heb ik hem allang. Moet hem alleen als ik ooit nog eens tijd heb even rijden om te kijken wat aan te passen is.
[/quote]

zou wel binnen kort wel even een mailtje sturen naar jou met zondag die ik wel kan rijden zodat we hem samen kunnen proefrijden. zou jij dan de route kunnen mailen naar mij? groetjes lennart
[/quote]

Is prima, stuur maar een mailtje.
Leon1975 wou ook mee rijden dus die mail ik dan ook wel.
Laatst gewijzigd door Roy R op 9 apr 2008, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door pegasolennart
#122980
he roy ben even een paar dagen niet op het forum geweest. zie je berichtje nu pas. moet van het weekend eerst sleutelen aan de motor. kijken als ik hem een beetje trillingsvrijer kan maken. er zit een beetje speling op het linksyseem verwacht als ik dat verholpen heb dat het beter word.
datums die ik wel kan zijn 4 en 18 mei
groetjes lennart
Door Roy R
#122982
[quote="pegasolennart"]
he roy ben even een paar dagen niet op het forum geweest. zie je berichtje nu pas. moet van het weekend eerst sleutelen aan de motor. kijken als ik hem een beetje trillingsvrijer kan maken. er zit een beetje speling op het linksyseem verwacht als ik dat verholpen heb dat het beter word.
datums die ik wel kan zijn 4 en 18 mei
groetjes lennart

[/quote]

18 mei kan ik zeker niet, megameeting van motor-forum.
4 mei heb ik genoteerd!
Avatar
Door pegasolennart
#124720
he roy de datum komt er al aan van 4 mei. kan je die datum en hoe laat spreken we af. mijn motor doet het weer goed.
lennart
Door Roy R
#124728
[quote="pegasolennart"]
he roy de datum komt er al aan van 4 mei. kan je die datum en hoe laat spreken we af. mijn motor doet het weer goed.
lennart
[/quote]

Ik denk dat we om 10.00-11.00 wel mogen starten. Mail me even spreken we het af!
Avatar
Door pegasolennart
#125530
hee roy je hebt mail.
zondag zijn de weersvoorspellingen redelijk dus ik heb er wel zin in om te rijden.
alvast veel plezier toe gewenst in de tent in dinxperlo als je daar heen gaat.
groetjes lennart
Door Roy R
#125539
[quote="pegasolennart"]
hee roy je hebt mail.
zondag zijn de weersvoorspellingen redelijk dus ik heb er wel zin in om te rijden.
alvast veel plezier toe gewenst in de tent in dinxperlo als je daar heen gaat.
groetjes lennart
[/quote]

Zekers ga ik daar heen, vanavond en morgenavond is het weer zover. Ik zal eens in mijn spambak kijken aangezien ik geen mail heb.

Word ook betalend lid van de ARA!