ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door daanrsv
#120954
Een zwarte dag, de dijken in gemeente overbetuwe zijn nu officieel 60 KM ZONE!!!! Dit betekent dat er om de 800 meter een kl**te drempel ligt. En zoéén van het type hoogvlieger. Zonde, een mooi stukje motorrij genot is ons weer afgenomen. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ >:( >:( >:( :no: :no:                                                                           




Een voordeel,mijn tijd van 3min 34 sec van Heteren naar Arnhem zal nooooooit meer verbeterd worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door daanrsv
#120965
Begrijp ik, maar voor effe een uurtje uitwaaien is het net iets te ver! (en ik weet dat je bedden op zolder lekker slapen).
Door ApriliaMan
#120978
[quote="daanrsv"]
Begrijp ik, maar voor effe een uurtje uitwaaien is het net iets te ver! (en ik weet dat je bedden op zolder lekker slapen).
[/quote]

Daan, je wilt toch wel eens wat langer uitwaaien ?  ;D

Er is hier vast een oplossing voor.  :ok:
Avatar
Door rsv mille evo
#120991
[quote="daanrsv"]
Een zwarte dag, de dijken in gemeente overbetuwe zijn nu officieel 60 KM ZONE!!!! Dit betekent dat er om de 800 meter een kl**te drempel ligt. En zoéén van het type hoogvlieger. Zonde, een mooi stukje motorrij genot is ons weer afgenomen. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ >:( >:( >:( :no: :no:                                                                           




Een voordeel,mijn tijd van 3min 34 sec van Heteren naar Arnhem zal nooooooit meer verbeterd worden.


[/quote]
gewoon gaaaaaaaaan!!!...en goed vasthouden  >:D
Door erik
#121001
[quote="dennisrsv"]
Van lent naar Oosterhout is ook al 60km zone daarna tot Ochten is het vrijbaan
[/quote]


  :no: :no: :no: :no: geen drempels
Door Mille Merckel
#121025
sinds dat ik op het circuit rijd, wil ik geen tijd meer zetten op de openbare weg.............die behoefte word ook minder.
Avatar
Door emille
#121039
[quote="aqua-holic"]
ik zeg supermotard!! :yes: :kwijl:
[/quote]

Precies! Iedere drempel is dan een feest  :yes:
Avatar
Door daanrsv
#123604
[quote="dennisrsv"]
Van lent naar Oosterhout is ook al 60km zone daarna tot Ochten is het vrijbaan
[/quote]

Dat is ook wat, op dat stuk is het nu ook al verboden om in het weekeind te rijden. Zag gisteren de borden staan.

Heeft het werken in de horeca toch nog één voordeel, mijn weekeinde is maandag en dinsdag. Is dat effe BOFFEN!!!
Door Den The Man
#123650
Ze zijn doorgeslagen hier in nl.; overal maken ze 60km van en trekken ze doorgetrokken strepen.  >:(
Door ApriliaMan
#123665
[quote="Den The Man"]
Ze zijn doorgeslagen hier in nl.; overal maken ze 60km van en trekken ze doorgetrokken strepen.  >:(
[/quote]

Ach, je fiets kan toch harder dan 60 km en een doorgetrokken streep kan je over heen rijden toch  ;D 

Word ook betalend lid van de ARA!