ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#119169
[quote="rs125 power"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rs125 power"]
hey ik rij ok wel mee denk ik. als ik dat rsv mille geweld bij ken houden :wobblesign: :wobblesign: ;D ;D mzzls leon
[/quote]

Dat moet wel gaan lukken,denk ik.

Zeker nu er ook een blauwe 'rollator + windscherm' schijnt mee te gaan........................
[/quote]
het moet nou ook weer niet te rustig an he :rotfl2: maar gaat goed komen. me powervalve heb ik weer gefixt. een nieuw pak gekocht met kneesliders ;D dus ben er klaar voor ;D mzzls leon
[/quote]

Valt mij trouwensd mee dat ik van die 'piloot' nog geen draai om de oren heb gehad........ morgen rond middaguur maar even een stopje inplannen bij een zekere zaak in Amersfoort, mss is tie daar aanwezig....................  :friends:
#120928
[quote="black bee"]
ik heb geen  :police: gezien dit weekend maar dat wil niet zeggen dat ik niet op de foto sta , hoop het niet wordt anders een hele dure  :sorry:
[/quote]

in mijn geval was het een groene berlingo, geparkeerd zo ca 100meter voor het einde bebouwde kom....... ::)  een echt hufterig plekkie want het was zondag vroeg, de weg was leeg en ik ging iets te vroeg op het gas...... :-\
#121292
[quote="black bee"]
@rob ik zou het niet weten heb allemaal losse stukken die ik nu achter elkaar ga rijden
maar denk zelf zo tussen de 150 en 200 km , mocht het meer zijn ga ik er weer stukken tussenuit halen
maar noordelijker dan schagen/callantsoog komen we niet 
[/quote]

Komen we door Schoorl heen  ;) ;D
#121466
Helaas voor jullie, wij zijn dan een toertocht in de Dolomieten aan het rijden 14 dagen lang. Vervelend is dat nou.
#121544
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Sjaakie"]
Helaas voor jullie, wij zijn dan een toertocht in de Dolomieten aan het rijden 14 dagen lang. Vervelend is dat nou.
[/quote]

Beetje "vlucht-gedrag" ................  ;D
[/quote]

Je mag mee hoor. Zal nog wel een bedje over zijn in het hotel http://www.hotel-mondschein.it/
Door Renébagpipe
#121567
[quote="Sjaakie"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Sjaakie"]
Helaas voor jullie, wij zijn dan een toertocht in de Dolomieten aan het rijden 14 dagen lang. Vervelend is dat nou.
[/quote]

Beetje "vlucht-gedrag" ................  ;D
[/quote]

Je mag mee hoor. Zal nog wel een bedje over zijn in het hotel http://www.hotel-mondschein.it/
[/quote]

Heb helaas teveel andere dingen rond die tijd...... heb het nog weleven overwogen.... toen ik jullie hierover hoorde.;

Word ook betalend lid van de ARA!