ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#118904
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]


Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
[/quote]

Oh ja, die heule grote zaak....... kon je net met z'n 3en in............. Deze stempelpost is nu een half uur langer open, dus iets meer tijd over.

Maar inderdaad verstandig om in ieder geval het 1e stuk door te rijden tot na die stempelpost, anders krijgen we onze medaille niet.
#118907
[quote="Renébagpipe"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]


Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
[/quote]

Oh ja, die heule grote zaak....... kon je net met z'n 3en in............. Deze stempelpost is nu een half uur langer open, dus iets meer tijd over.

Maar inderdaad verstandig om in ieder geval het 1e stuk door te rijden tot na die stempelpost, anders krijgen we onze medaille niet.

[/quote]


jij weet de weg wij volgen  :friends: :victory:
Door Renébagpipe
#118910
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]


Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
[/quote]

Oh ja, die heule grote zaak....... kon je net met z'n 3en in............. Deze stempelpost is nu een half uur langer open, dus iets meer tijd over.

Maar inderdaad verstandig om in ieder geval het 1e stuk door te rijden tot na die stempelpost, anders krijgen we onze medaille niet.

[/quote]


jij weet de weg wij volgen  :friends: :victory:
[/quote]

Ik volg ook weer gewoon anderen........ een stuk of 3.000.................
#118911
[quote="Renébagpipe"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]


Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
[/quote]

Oh ja, die heule grote zaak....... kon je net met z'n 3en in............. Deze stempelpost is nu een half uur langer open, dus iets meer tijd over.

Maar inderdaad verstandig om in ieder geval het 1e stuk door te rijden tot na die stempelpost, anders krijgen we onze medaille niet.

[/quote]

Die had anders wel een jaaromzet gedraait die dag volgens mij :wobblesign: :wobblesign: DAMN, wat een drukte daar  :gaga: :gaga:
#118912
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]


Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
[/quote]

Oh ja, die heule grote zaak....... kon je net met z'n 3en in............. Deze stempelpost is nu een half uur langer open, dus iets meer tijd over.

Maar inderdaad verstandig om in ieder geval het 1e stuk door te rijden tot na die stempelpost, anders krijgen we onze medaille niet.

[/quote]


jij weet de weg wij volgen  :friends: :victory:
[/quote]

Ik volg ook weer gewoon anderen........ een stuk of 3.000.................
[/quote]

krijgen wij de restjes zeker ... starten als een van de laatsten  :bad: :rotfl2:
Door Renébagpipe
#119099
[quote="RGP"]
Is er nog een plekkie vrij?
[/quote]

Qua rijden... lijkt me geen probleem. Of alle hanen al verzegd zijn ??????

Duurt dat lang voordat die Sil reageerd................. zeker d'r Mille aan het wassen............



:angel:
#119129
[quote="Renébagpipe"]
[quote="RGP"]
Is er nog een plekkie vrij?
[/quote]

Qua rijden... lijkt me geen probleem. Of alle hanen al verzegd zijn ??????

Duurt dat lang voordat die Sil reageerd................. zeker d'r Mille aan het wassen............



:angel:
[/quote]

We kunnen toch eerlijk delen ?  :angel:
En nee..ben mijn Mille niet aan het wassen...alhoewel er al weer wat stof op zit door het stil staan maar als het goed is, is het zondag droog en rij ik het stof wel even ervan af  :yes: ;D
#119132
Kleine tussenstand en ik heb zojuist nog kaarten bestelt waarvan er nog 2 over zijn, ondanks de nabestelling starten wij in een groep...

René +
Jesse J *
black bee +
bERREy +
RGP +
Silke

OVB:
Timfiz + (kaart gereserveerd)
Thijs 102 (kaart gereserveerd)
Jelmer * rijdt helaas niet mee maar komt wel even langs als hij niet moet werken

+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, behalve Jesse maar kan trouwens wel hoor, er is nog plek maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót  :yahoo:
Door Renébagpipe
#119170
Zie trouwens dat een zekere 'Silke' geen gebruik van de zolder maakt ????? slaapt dan zeker buiten.... oh nee... het kippehok is dan leger.... dus daar is dan plaats............
#119177
[quote="Renébagpipe"]

Zie trouwens dat een zekere 'Silke' geen gebruik van de zolder maakt ????? slaapt dan zeker buiten.... oh nee... het kippehok is dan leger.... dus daar is dan plaats............
[/quote]

Moet toch mijn kippetjes even bijstaan ivm met hun verlies... :friends:  :rotfl2:
Door Renébagpipe
#120075
[quote="RGP"]
:(  Sorry, heb volgens mijn vrouw dan andere verplichtingen. Meningen daarover verschilden, maar ik trok aan het kortste eind. Kan dus helaas niet :(
[/quote]

Jammer............. ook dat je verloren hebt      ;D
#120214
Opnieuw een kleine tussenstand en ik heb nog kaarten bestelt waarvan er 3 over zijn, ondanks de nabestelling starten wij in een groep...dus kom maar op, ga gezellig mee... :yes: :victory:

René +
Jesse J *
black bee +
bERREy +
Silke

OVB:
Timfiz + (kaart gereserveerd)
Thijs 102 (kaart gereserveerd)
Jelmer * rijdt helaas niet mee maar komt wel even langs als hij niet moet werken

+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, er zijn nog slaapplekken maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót 

:friends:
#120921
[quote="Silke"]
Opnieuw een kleine tussenstand en ik heb nog kaarten bestelt waarvan er 3 over zijn, ondanks de nabestelling starten wij in een groep...dus kom maar op, ga gezellig mee... :yes: :victory:

René +
Jesse J *
black bee +
bERREy +
Silke

OVB:
Timfiz + (kaart gereserveerd)
Thijs 102 (kaart gereserveerd)
Jelmer * rijdt helaas niet mee maar komt wel even langs als hij niet moet werken

+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, er zijn nog slaapplekken maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót 

:friends:


[/quote]

Er zijn nog 2 kaarten over... :friends:
Door Renébagpipe
#121872
[quote="Silke"]
Willen de OVBtjes nog even laten weten hoe de stand is ?  Oftewel Timfiz en Thijs 102 ... en zoals gezegd er zijn nog steeds kaarten...en slaapplek  :friends:
[/quote]

en haantjes  ????????
#121902
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Silke"]
Willen de OVBtjes nog even laten weten hoe de stand is ?  Oftewel Timfiz en Thijs 102 ... en zoals gezegd er zijn nog steeds kaarten...en slaapplek  :friends:
[/quote]

en haantjes  ????????
[/quote]

Zijn er voldoende... ;D :victory:
#123406
[quote="Renébagpipe"]

Silke, ik moet me helaas afmelden, na val een gebroken sleutelbeen.

Weet niet of ik eventueel met auto op 11 mei kan komen, zie ik tegen die tijd wel.


:'(
[/quote]

Hoop dat het de 11de wel lukt om met de auto te komen...je haantje en je stromat zijn nog steeds gereserveerd  :friends: :victory:

Beterschap... :friends:
#123417
[quote="Renébagpipe"]

Silke, ik moet me helaas afmelden, na val een gebroken sleutelbeen.

Weet niet of ik eventueel met auto op 11 mei kan komen, zie ik tegen die tijd wel.


:'(
[/quote]

Mis je wel die ontspannende schoudermassage Afbeelding
Door Renébagpipe
#123430
[quote="Sjaakie"]
[quote="Renébagpipe"]

Silke, ik moet me helaas afmelden, na val een gebroken sleutelbeen.

Weet niet of ik eventueel met auto op 11 mei kan komen, zie ik tegen die tijd wel.


:'(
[/quote]

Mis je wel die ontspannende schoudermassage Afbeelding
[/quote]

daar moet ik op dit moment even niet aan denken
#124543
Veel mooiere ritjes omstreeks die datum. Tochten van dagelijks 240 km in de Dolomieten. Wat vervelend nou, iedereen heeft wel eens een pechweek  :bye: :bye:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!