ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#115497
Inmiddels ook een jaarlijks terugkerend evenement, de door "De Friesche Motorclub" georganiseerde 11-Stedentocht.

Jammergenoeg ook dit jaar weer, door gebrek aan een bruikbare ijsvloer, op het asfalt.

Ikzelf heb vorig jaar hieraan deelgenomen, toen nog met een ZX9-R (merk is wel bekend denk ik).  Gelukkig kon ik toen via dit forum nog aan een start-bewijs komen........ want achteraf... had ik dit niet graag willen missen. Wat was dat gaaf... de vele toeschouwers langs de weg in de verschillende dorpen en 'steden'.

Natuurlijk wordt er door de 'sportieve rijders' snel en vaak gezegd: " Zoiets iets niets waard.... file rijden.... geen zak aan."

Ik schaar mijzelf ook onder de categorie "sportieve rijder", maar vond het werkelijk een grandioze happening. Ik wil bij deze dan ook alle 'sportieve Appie-rijders' uitdagen en uitnodigen om hieraan eens deel te nemen. U zult er geen spijt van hebben.

Tot zover mijn bijdrage, ik geef met 'vreugde' het stokje over aan @Silke, een (niet-rasechte) Friezin, die samen met Jelmer, dit verder gaat regelen.
Er zullen een aantal deelname-bewijzen op voorhand worden gereserveerd, de eerste is bij deze al vergeven...... aan mij......

Laat ons dit jaar de Friesche wegen op 2e Pinksterdag eens 'bulderen' onder het geweld van onze Appies..... (liet me ff gaan  ;D)

Sil(ke), de rest is aan jou...................
#115534
Jip, er wordt veel gezegt...file rijden dit en zus en zo... antwoord...ja is waar, je rijdt niet supersnel  :wobblesign:,
maar ooooooh wat geeft dat een lekker gevoel al die mensen aan de kant van de weg je aan juichen e.d.  :man_in_love: :man_in_love: :yahoo:
Zelfs met mijn RS125 2takt motortje was het genieten  ;D

Helaaaaaas, kan ik dit jaar zelf niet mee rijden  :sorry: Omdat ik dan nog niet op mijn RSV mag  rijden  :sorry:
Daarom neemt Silke dit jaar de rekening op haar  :friends: Ik ben natuurlijk voor vragen, opmerkingen of andere informatie wel bereikbaar  :gaga:

Of ik langs de kant van de weg ga staan... daar moet ik nog even over nadenken  :secret: Lijkt me namelijk nogal frustrerend al die motoren
voorbij zien te komen zonder dat ik zelf mag mee rijden  ::) :sorry:
#115561
12 mei is het dus zo ver, de zoveelste 11 Stedentocht , een grote happening met max. 3600 motoren.
Je moet het  op z’n minst een keer gedaan hebben, dit jaar gaat deze nep-friezin  ook de eerste keer mee en ik hoop dat er nog heel wat meer Aprilia rijders zich bij mij aansluiten … :yes:

Zoals al gezegd, is het dus file rijden, geen race tochtje van 240 km nee gewoon rustig toeren en vooral goed opletten…zie je misschien nog het een ander mooie weggetje die je een andere keer wilt gaan rijden.

En ja ook opletten wat diegene voor je aan het doen is, gebeurt nog weleens het een en ander maar  als jij je aan de regels houd van het groepsrijden zal dat wel meevallen…

Wij kunnen bij mij thuis afspreken, L'waarden is vanaf hier maar zo'n 35 km tot het FEC gebouw

Het is ook mogelijk om bij mij te overnachten, plek zat en helemaal  buiten met 1 ha land.
Tenten zijn dus welkom…als je geen zin hebt  je tent mee nemen kan er ook afgesproken worden om deze op een centraal punt in te leveren waar ik ze dan ophaal en uiteraard ook weer ga inleveren. Als je bang bent in in het donker en dan ook nog buiten mag je ook bij mij op zolder slapen...

Motoren kunnen binnen of buiten staan en dit ook helemaal uit het zicht van evt. ongewenste Apriliafans…alhoewel moeten ze eerst langs mijn twee kleine tekeltjes  :yahoo:  :rotfl2:

Dus ik zou zeggen meld je aan maken wij er een leuk feestje van  :friends: :yes:

:bye:
Door Renébagpipe
#115905
Even iets uit de 'oude doos' :

en bij deze een reservering voor 'de zolder' graag, als dat tenminste inclusief 'hooi-matras' is ??

[edit] bij de weg:mooie ZX-9 in het midden van 2e foto    :wobblesign:          ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 28 feb 2008, 02:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Timfiz
#115916
Geweldig dit. Ik ben ook een racer  :wobblesign:, maar wil hier wel deel van uit maken. Probleem is alleen dat ik niet weet wanneer ik word geopereerd. Ik hoor dit 28 maart pas, dus voor mij is het nog ff onder voorbehoud. Ik weet niet of er een plek gereserveerd kan blijven tot de 28 ste. Als ik na 12 mei is, dan ga ik natuurlijk gewoon mee.  :yes:
#115927
*Snik* Ik wil ook mee doen  :'( :'(

Anders mis ik strax dat vlaggetje en moet ik weer 11 jaar wachten  ;D
Laatst gewijzigd door rolf op 28 feb 2008, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#115943
Das ook wat, zijn we aan het sturen in de Dolomieten.
#115958
[quote="Renébagpipe"]
Even iets uit de 'oude doos' :

en bij deze een reservering voor 'de zolder' graag, als dat tenminste inclusief 'hooi-matras' is ??

[edit] bij de weg:mooie ZX-9 in het midden van 2e foto    :wobblesign:          ;D
[/quote]

Staat genoteerd...een hooi-matras...
#115959
[quote="Timfiz"]
Geweldig dit. Ik ben ook een racer  :wobblesign:, maar wil hier wel deel van uit maken. Probleem is alleen dat ik niet weet wanneer ik word geopereerd. Ik hoor dit 28 maart pas, dus voor mij is het nog ff onder voorbehoud. Ik weet niet of er een plek gereserveerd kan blijven tot de 28 ste. Als ik na 12 mei is, dan ga ik natuurlijk gewoon mee.  :yes:
[/quote]

Reserveer wel een plekje voor... :yes: :victory:
Door Renébagpipe
#115970
[quote="2 Fast 2 See"]
*Snik* Ik wil ook mee doen  :'( :'(

Anders mis ik strax dat vlaggetje en moet ik weer 11 jaar wachten  ;D
[/quote]

???  ???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#115971
Ja, maar je krijgt elk jaar een vlaggetje van de andere 11stedentochstad  :friends:
Dus als ik het vlaggetje van dit jaar wil en ik rij dit jaar niet mee, moet ik dus wachten
tot de stad weer voorbij komt  ::) oftewel over 11 jaar  ;D
Door Renébagpipe
#115979
[quote="2 Fast 2 See"]
Ja, maar je krijgt elk jaar een vlaggetje van de andere 11stedentochstad  :friends:
Dus als ik het vlaggetje van dit jaar wil en ik rij dit jaar niet mee, moet ik dus wachten
tot de stad weer voorbij komt  ::) oftewel over 11 jaar  ;D
[/quote]

Oh, werkt dat zo...... bij jullie..........rare lui hoor  die (piep)
#115996
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]
Even iets uit de 'oude doos' :

en bij deze een reservering voor 'de zolder' graag, als dat tenminste inclusief 'hooi-matras' is ??

[edit] bij de weg:mooie ZX-9 in het midden van 2e foto    :wobblesign:          ;D
[/quote]

Staat genoteerd...een hooi-matras...
[/quote]

Is in ieder geval beter als dat je gewend bent. Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sjaakie op 28 feb 2008, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#116007
[quote="Sjaakie"]
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]
Even iets uit de 'oude doos' :

en bij deze een reservering voor 'de zolder' graag, als dat tenminste inclusief 'hooi-matras' is ??

[edit] bij de weg:mooie ZX-9 in het midden van 2e foto    :wobblesign:          ;D
[/quote]

Staat genoteerd...een hooi-matras...
[/quote]

Is in ieder geval beter als dat je gewend bent. Afbeelding
[/quote]

:rotfl2:
Door Vincent
#116100
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
Ik zal us kijken of ik dan vrij ben en ben ik vrij dan ga ik mee, je hoort het nog wel.
[/quote]

zou te gek zijn... :yahoo:

[/quote]Helaas kom ik 12 mei net uit mijn laatste nachtdienst en ga ik dus niet mee ...
BALEN

Nou ja je kan niet alles hebben

Vincent
Door Renébagpipe
#116131
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
Ik zal us kijken of ik dan vrij ben en ben ik vrij dan ga ik mee, je hoort het nog wel.
[/quote]

zou te gek zijn... :yahoo:

[/quote]Helaas kom ik 12 mei net uit mijn laatste nachtdienst en ga ik dus niet mee ...
BALEN

Nou ja je kan niet alles hebben

Vincent
[/quote]

Gewoon de avond daarvoor ff flink voorslapen, na je dienst houden we je wel wakker................ dus ... no-problemo
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!