ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door erik
#115303
Hallo Roy R
Verander The unknown nick (Maat van Herman nu ook Appie rijder! nu maar in Erik
net trotse bezitter van Tuono  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: foto, s bij de newb.....

Gr.
Door Jurax
#115676
Zet mij er ook maar bij onder voorbehoud.
Nog geen idee of ik dan moet werken, maar anders kom ik wel! Blijf ik wel een weekendje pitten bij een vriendin in Ootmarsum.

Groeten
Door Vincent
#115748
[quote="Vincent"]
Hee daar ben ik ook bekend heb daar in silvolde net carnaval gevierd. Zal eens overleggen of ik mee kan.

Vincent
[/quote]Helaas twee keer in 1 week zo'n rit is mij teveel van het goede en mijn voorkeur gaat naar het tienjarig bestaan van de club op 8 juni.

Vincent
Door BlueVFRank
#115756
hmm komen er ook landmarks voor in de route?????

Ik zal eens kijken of ik hem in kan plannen.
Door Roy R
#115873
[quote="BlueVFRank"]
hmm komen er ook landmarks voor in de route?????

Ik zal eens kijken of ik hem in kan plannen.
[/quote]

Helaas, in de route niet. Maar je komt er vast nog wel 1 of 2 tegen er naar toe/vanaf.

Ik ga het je niet té makkelijk maken hé? :P
Door d-cypher
#116736
ik wil ook wel mee roy:) heb dit trouwens niet zien staan op motorforum? staat het daar ook op?
Door Roy R
#116737
[quote="d-cypher"]
ik wil ook wel mee roy:) heb dit trouwens niet zien staan op motorforum? staat het daar ook op?
[/quote]

Nee, dit is een ARA ritje. Kan ik ook mooi iedereen leren kennen.

Je gaat zeker ook wel even mee naar Xanten is een Appie meeting.
Door Roy R
#116847
[quote="Dikke Miel"]
Hé Roy,

Ik ben er bij!
En je hebt een pb.

Groetjes, Rick.
[/quote]

Je staat erbij!
En ik heb geen pb.

Groetjes, Roy.



;)

Edit: Nu wel ;)
Door Roy R
#116872
Dankzij dikke miel zal de rit tzt ook als GPS dinges beschikbaar zijn. Het hoe en wat word dan nog wel geregeld.
Avatar
Door Silke
#116933
...22 maart eggrum, 12 mei elfsteden, 1 juni achterhoek OVBtje, 8 juni feestje, 13 juni Xanten...ach wat is het leven mooi... :yahoo:
Door 2 Fast 2 See
#116965
[quote="Silke"]
...22 maart eggrum, 12 mei elfsteden, 1 juni achterhoek OVBtje, 8 juni feestje, 13 juni Xanten...ach wat is het leven mooi... :yahoo:
[/quote]

Ik weet dat je van whisky en rum enzo houdt.... maar het is Eggrun  ::) en opdiezelfde dag hoor je ook nog samen met
rené af te slaan naar mijn huis om taart te halen  ;D  ;D
Avatar
Door Silke
#116969
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Silke"]
...22 maart eggrum, 12 mei elfsteden, 1 juni achterhoek OVBtje, 8 juni feestje, 13 juni Xanten...ach wat is het leven mooi... :yahoo:
[/quote]

Ik weet dat je van whisky en rum enzo houdt.... maar het is Eggrun  ::) en opdiezelfde dag hoor je ook nog samen met
rené af te slaan naar mijn huis om taart te halen  ;D  ;D
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2:
komt goed...nemen wel wat eitjes voor je mee of heb je liever paashaas-oortjes voor je helm of nee een hanekam dat is beter... :rotfl2:
Avatar
Door Silke
#116981
[quote="Renébagpipe"]
Zoals ik al met Roy had overlegd (en afgesproken) heb ik een 'uitnodiging' voor deze rit aan onze Oosterburen gedaan.

Er is direct door @Bonetec op hun Forum een topic voor geopend.  http://www.katzeninformation.de/phpBB2/ ... hp?t=26698

Oh ja...... @Silke...... 22 maart is Eggrun, jammergenoeg heeft het die dag niets met drank te maken......... ;D
[/quote]

Ohh...weet je het zeker ? Ook niet in de eitjes ?  ??? :rotfl2:
Door 2 Fast 2 See
#117016
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Silke"]
...22 maart eggrum, 12 mei elfsteden, 1 juni achterhoek OVBtje, 8 juni feestje, 13 juni Xanten...ach wat is het leven mooi... :yahoo:
[/quote]

Ik weet dat je van whisky en rum enzo houdt.... maar het is Eggrun  ::) en opdiezelfde dag hoor je ook nog samen met
rené af te slaan naar mijn huis om taart te halen  ;D  ;D
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2:
komt goed...nemen wel wat eitjes voor je mee of heb je liever paashaas-oortjes voor je helm of nee een hanekam dat is beter... :rotfl2:
[/quote]

YOU HAVE A DEAL  ;D :ok:
Door jandetimmerman
#117028
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Silke"]
...22 maart eggrum, 12 mei elfsteden, 1 juni achterhoek OVBtje, 8 juni feestje, 13 juni Xanten...ach wat is het leven mooi... :yahoo:
[/quote]

Ik weet dat je van whisky en rum enzo houdt.... maar het is Eggrun  ::) en opdiezelfde dag hoor je ook nog samen met
rené af te slaan naar mijn huis om taart te halen  ;D  ;D
[/quote]Natte cake of droge biscuit ??? ??? ??? :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye:
Door Renébagpipe
#117032
Mensen, graag een beetje inhouden met onderlinge berichtjes...... Roy probeert hier iets moois van te maken..... anders is het overzicht weg en moet 'de chirurg' eraan te pas komen.

Alvast bedankt voor de medewerking.
Door jeremiah
#117145
Hoi

Ik meld me ook aan voor deze rit, ik rij wel achter donderrijder aan; die ken ik net bij houden.
Lijkt me een mooi ritje worden! :yes:

Grt FD

Word ook betalend lid van de ARA!