ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#115494
Hij staat nog niet op de ARA-Agenda, maar hier is dus de datum + locatie van de 'voorjaars-Technische avond'.

Door onze voorzitter is dit, zoals we gewend zijn, wederom fantastisch geregeld.
Met uiteraart dank aan Goedhart-Motoren voor hun medewerking.

Aan mij de 'moeilijke taak' om e.e.a. kenbaar te maken:

Het programma is o.m. toegespitst op een aantal problemen die de afgelopen tijd op het forum aan de orde zijn geweest.
Verwachting is, gezien de expertice die aanwezig is, dat hierin voor eens en altijd duidelijk in gebracht kan en gaat worden.

Nieuw voor een 'Technische avond' is, dat het mogelijk is, om voor liefhebbers van dit type op een 2-tal type motoren 'proef te rijden'.


PROGRAMMA:

Deur open vanaf:   18.30u
Aanvang:             19.30u
Einde:            ca. 22.30u



- proefrijden op de Shiver en Mana (korte proefrit begin avond)                                            Berry Goedhart

- Achterrem problematiek en mogelijke oplossingen, ontluchten, etc.                                 Migael (werkplaatschef)
- Koppeling goed ontluchten         
- Welke olie DOT 4. 5 of 5.1                                                                   
- Accu op lading houden, welke accu en wat vraagt een startmotor.

- AGIP Oliën, welke toepassingen, welke oliën, welke niet welke wel welke motor.             Pim van Hoorn(AGIP)



Ca. 30 personen kunnen komen. Het betreft een avond alleen voor ARA-leden.
Introducees [edit: (echtgenoot,vriendin,huisgenoot) kunnen alleen, van te voren aangemeld, en in gezelschap van een lid hieraan deelnemen.

Mocht het aantal aanmeldingen ruim boven de 30 komen, vooralsnog het maximum, dan wordt er contact met Goedhart-Motoren opgenomen wat er eventueel verder mogelijk is.
Dus laat u zich door dit genoemde aantal aantal niet weerhouden zich om op te geven.

Voor de vorige Technische-avond was de opkomst werkelijk ongekend. Hopelijk dit keer weer

Dit keer betreft een dinsdag avond, omdat dit voor de dealer dan een ideaal moment van de week is, om alle tijd en aandacht aan ons te geven.

Afsluitend zou ik zeggen....... komt u maar..... letterlijk en figuurlijk...........

Tot ziens op 22 april... in Bodegraven aan de Europaweg 1-d



OPGAVELIJST:


1. Rolf                                                               16. @ Erik
2. Peter (@Tuonopeet)                                         17. @Gert-Jan Tuono
3. Jacky (@Jackske)                                             18. @herman
4. @Gertjan                                                        19. Jelle (@donderrijder)
5. @Tuonojack                                                    20. @Sterrie
6. @Grrrsv                                                          21. @RSV Mille Mart
7. @Han                                                             22. @jeremiah
8. @Michell                                                         23. John (@jojo)
9. Gerard (G Factory)                                           24. Rick (@Dikke Miel)
10. Henk (@Sjaakie)                                              25. @r1ckie
11. Anne (@Motorbeer)                                          26. Daniel (@kanonskop)
12. @Gerrit                                                          27. Jarno (@FastJ)
13. @plutomille                                                     28. Chris Koolschijn
14. Aad (@Tuana)                                                 29. @juf
15. Paul (@Speentje)                                             30. @Wilco
                                                                         31. @BlueVFRank
                                                                         32. Jaap de Wit
                                                                          33. Theo Meijer (?)
                                                                          34+35 opgave via Rolf
                                                                          36. Gerrit v. K.
                                                                          37. René-sleutelbeen (maar ff een nieuwe verzonnen  ;D)
                                                                                indien vervoer beschikbaar.....

De totaal-nummering dient dus minus 2 te zijn, anders moest ik alles gaan aanpassen.
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 21 apr 2008, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#115558
Mag ik onder voorbehoud  ::)  ???
#115684
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Door Renébagpipe
#115737
[quote="TuonoPeet"]
Rene

In geval van wordt er een bijdrage verlangt van een introduceeeeee?? ???

gr

Peter
[/quote]

Durf ik niet te zeggen, uitslag volgt z.s.m.

[edit]

Helaas is door mij de term 'introcucee' in de beginpost niet juist verwoord. 
Hiermee wordt bedoeld: echtgenote, vriendin, huisgenoot.

Mijn excuus hiervoor.

E.e.a. heeft betrekking op de kosten die hiervoor dienen te worden gemaakt door de ARA, dus nogmaals, deze bijeenkomst is enkel toegankelijk voor ARA-leden (aprilia-members).
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 28 feb 2008, 03:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#116901
Maar even een beetje 'omhoog' halen................ er is nog voldoende ruimte...... lijken de onderwerpen je wat, of wil je gewoon een keer meemaken................even goed de 1e post lezen.......

Opgeven kan gewoon hier........

Word ook betalend lid van de ARA!