ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door bERREy
#114746
Mooooooi :kwijl:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door cwalker
#114748
yep, dat is'm...

:kwijl: :yahoo:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door v-TWim
#114750
Aggressief en bruut. Demper weer op de plek waar ie hoort.... Ik krijg er alleen wel een beetje een "R6" gevoel bij. Beetje dubbel dus. Ben erg benieuwd naar de straatversie.

Wanneer zijn deze plaatjes geschoten cwalker? En was het moeilijk om 't voor je te houden? En wat zijn de specs? Of mag je dat nog niet zeggen?
Door FastJ
#114753
Wauw, waar kunnen we een proefritje maken?  ;)
Door Gert-Jan Tuono
#114761
Helemaal goedgekeurd  :yahoo: :yahoo: ben nog meer benieuwd naar de straatversie  :kwijl: :kwijl:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono

PS Gaat 'ie dit jaar al SBK rijden  ??? ???
Avatar
Door Sjaakie
#114765
Nu nog het circuit op  :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Door 2 Fast 2 See
#114777
ERGGGG LEIP  :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love:

Ben inderdaad benieuwd naar de straatversie  :ok:
Door Kusanagi
#114806
Ziet er vet uit. Kuipwerk moet ik wel eens in het echt zien om er een goed oordeel over te geven. Kont en uitlaat zijn in ieder geval zeer OK!
Door RSV1000 racer
#114821
Potverdikke hebben ze hem verkeerd afgeleverd, ik had gezegd afleveren in  Hardenberg ;D ;D ;D ;D ;D
Wel een supervet ding zeg :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door zeeslot
#114848
Hij is geweldig!!! Die tank is helemaal goed, topkuip mooi agressief met hele vette inlaten.

Ik ben zoooooooo blij dat aprilia niet de fout maakt die Honda maakt met de blade. En dan die achterbrug.... die is echt megadik he?

zeeslot is tevreden  ;D
Door cwalker
#114862
[quote="zeeslot"]
zie startpagina.....

Cwalker.... nog extra info dat erbij kan?
[/quote]

hehh... dat ik er al 3 van de eerste reeks (de 'SP' dus), al in bestelling heb.... 1 voor ons, 2 voor klanten... levertermijn nog onbekend, hopelijk einde 08 of begin 09, prijs ook. (sp versie waarschijnlijk tussen de 30 en 40000 euro, de gewone die later komt, zou om en bij de prijs van de rsv factory nu liggen)

Word ook betalend lid van de ARA!