ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#104632
GPS file is net (als track) binnen!! Yes. Ik ga er een route van maken. Ik ga deze route rijden, wie nog meer???

De route is prachtig!! Dat wordt genieten.

Deelnemers??

Gerrit v K
Rick en Chantal
Han
Ab
Dennis
Tuono Ben

Nog niet bevestigd:
Gerrit T
Pegaso Lennart
Heuveltje Frank


Zondag, 20 april 2008

Beste Motorliefhebber,

Doelstelling is om gelijkgestemde motorrijders met een hart voor Italiaanse motoren één keer
per jaar samen te brengen onder de vorm van een mooie marathon rit. De 6de editie van de
Primavera rit warmt haar banden dit jaar op aan de oevers van de Lesse en de Semois. Een
afwisseling van schoonheid en prestatie gerichte macadam maken het plaatje compleet voor
een dagje dolle pret op onze Italiaanse machines. Starten doen we in Halma nabij afrit 23 van
de E411. We eindigen de 260km lange rit aan de Maas te Hastière, op een boogscheut van
Dinant.

Inschrijven kost € 5, daarvoor krijg je een mooie uitgestippelde rondrit, een drankbonnetje en
een aandenken mits volle controle kaart.

De rondrit trotseert Ardeense hoogtes en mooie vergezichten. Het tripy roadbook bedient u
van bolletje pijltje, aangevuld met wegwijzers zoals ze zich aandienen. Eigenaars van een
Tripy kunnen ook het digitaal bestandje ter plekke downloaden. Daarnaast vinden jullie als
hulpmiddel een kaartje van de te volgen weg. Er zijn 2 controle cafés voorzien, pauze en
eetgelegenheden zijn er voldoende en naar eigen goeddunken. Benzine stations worden
vermeld in het roadbook, wel even opletten want naar het einde toe is de benzine schaars…

Overnachtingsmogelijkheden aan democratische prijzen:

Vertrekpunt: Halma nabij Hotel Le Renard http://www.ardennes-info.be/ardennengids/
view/1176.nl.html

Eindpunt: Hastière (voor hotels ga naar de officiële site van Hastière).

Mogen wij u nog een fijne en veilige rit toewensen?

Groet,

MotoGuzzi club Belgie
Laatst gewijzigd door Gerrit op 17 apr 2008, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#104641
Done, als ik het kan kun jij het ook Gerrit.  :yahoo: :yahoo:
Door FastJ
#104648
Ga dit jaar proberen om mee te rijden met de PV na alle leuke verhalen van de voorgaande jaren. Staat in de agenda.

Groeten, Jarno
Avatar
Door Gerrit
#105066
Beste Jarno,

Nadat je een aantal jaren de mogelijkheid had om met de PV mee te rijden maar deze mogelijkheid niet benut hebt, heb je de vout gemaakt om een motor aan te schaffen die niet van Italiaanse afkomst is. Tja en dan wil je nu ineens wel met de PV meerijden. :crazy:

Maare we zullen het goed met je maken, ik neem een APRILIA sticker voor je mee en die plak je over dat vreemde merk heen. Wellicht is de organisatie dan genegen om een niet Italiaanse motor toe te laten.

Grt,

Gerrit
Door FastJ
#105113
[quote="Gerrit"]
Tuurlijk, maar Jarno komt vast met een gewiekste reactie trug. Ben benieuwd.
[/quote]
Hmmm, zit nog te broeden. Ben bang dat ik in dit geval niet veel in kan brengen.
#105130
[quote="FastJ"]
[quote="Gerrit"]
Tuurlijk, maar Jarno komt vast met een gewiekste reactie trug. Ben benieuwd.
[/quote]
Hmmm, zit nog te broeden. Ben bang dat ik in dit geval niet veel in kan brengen.
[/quote]

Joh, niemand kan een tijgernootje weerstaan... Ook op een Belgisch feestje niet! ;)
Door FastJ
#105227
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="FastJ"]
[quote="Gerrit"]
Tuurlijk, maar Jarno komt vast met een gewiekste reactie trug. Ben benieuwd.
[/quote]
Hmmm, zit nog te broeden. Ben bang dat ik in dit geval niet veel in kan brengen.
[/quote]

Joh, niemand kan een tijgernootje weerstaan... Ook op een Belgisch feestje niet! ;)
[/quote]
Tom: mijn dank is groot  :friends:
Avatar
Door Bikeman
#105249
[quote="Gerrit"]
Verder nog nul informatie, ik ga even een mail sturen om informatie.

Kan iemand ff de ARA kalender hierop aanpassen? Thx

Groet,

Gerrit
[/quote]

Komen ze nu ook een keer met de route voor GPS ???

Ab
Avatar
Door Gerrit
#106332
[quote="Pegaso-Driver"]
[quote="Gerrit"]
Verder nog nul informatie, ik ga even een mail sturen om informatie.

Kan iemand ff de ARA kalender hierop aanpassen? Thx

Groet,

Gerrit
[/quote]

Komen ze nu ook een keer met de route voor GPS ???

Ab
[/quote]

Ik vrees het ergste Ab. We wachten het wel af. Anders moet er iemand met een recht stuur gaan voorrijden, komt zo'n Tijgertje toch nog van pas. Beetje MacGuiverren en voila.
Avatar
Door robz
#106339
[quote="Gerrit"]
Beetje MacGuiverren en voila.
[/quote]

Die vering doet echt wonderen bij jou!  dit soort opmerkingen maakt me erg nieuwsgierig naar "de nieuwe Gerrit" van dit jaar!!!  ;D
Avatar
Door Gerrit
#106341
[quote="robz"]
[quote="Gerrit"]
Beetje MacGuiverren en voila.
[/quote]

Die vering doet echt wonderen bij jou!  dit soort opmerkingen maakt me erg nieuwsgierig naar "de nieuwe Gerrit" van dit jaar!!!   ;D

[/quote]

Rob, ik ben niet vernieuwd. De rijder blijft nog altijd de beperkende factor hoor.
#110068
zou eens kijken als ik ook mee kan. licht even aan mijn agenda. zijn de startplaatsen al bekent?
lennart
Door Renébagpipe
#112311
Dit gebeuren 'stond' ook redelijk hoog op mijn verlanglijstje....... maar helaas..... ik kom die dag terug uit Polen met een uitstapje van m'n werk (Krakow / Auschwitz). Dus dat ga ik niet redden niet........

Veel plezier deze dag...  :yes:
Door ApriliaMan
#112312
[quote="Gerrit"]
even schopje

Ik heb de MotoGuzzi club benaderd met de vraag of de route ook in GPS komt. Zoniet dan wil ik daar bij helpen. Ik wacht de reactie wel even af.

Groeten,

Gerrit
[/quote]

Strakke actie Gerrit, wil ik 'm rijden dan in gps met garmin 2720 ..... :)
#112994
Ik heb goed contact gehad met een paar Belgische Guzzi vrienden maar daarna is het weer stil geworden. Ik begrijp dat men erg bang is om de route per GPS te verspreiden. Prima, maar ik ga alleen rijden als er een GPS versie is of als ik tijdig in staat wordt gesteld een GPS versie te maken.
#112995
[quote="Gerrit"]
Ik heb goed contact gehad met een paar Belgische Guzzi vrienden maar daarna is het weer stil geworden. Ik begrijp dat men erg bang is om de route per GPS te verspreiden. Prima, maar ik ga alleen rijden als er een GPS versie is of als ik tijdig in staat wordt gesteld een GPS versie te maken.
[/quote]

We charteren "dikke Miel" wel weer als voorrijder, af en toe een beetje offroaden
om het spannend te houden :rotfl2:
Door Klaas
#113009
Heel apart dat de Frans sprekende motorrijder zo gecharmeerd is van de Tripy, dit is een gps gestuurd roadbook. Wanneer je de Tripy track weet te bemachtigen is hij snel om te zetten naar een route voor Garmin.
#113174
[quote="Renébagpipe"]

terug uit Polen met een uitstapje van m'n werk (Krakow / Auschwitz). [/quote]

Krakow is mooi, Auschwitz is heftig daar heb je ff tijd voor nodig om van bij te komen !

Mvg, Han
#113335
[quote="Klaas"]
Heel apart dat de Frans sprekende motorrijder zo gecharmeerd is van de Tripy, dit is een gps gestuurd roadbook. Wanneer je de Tripy track weet te bemachtigen is hij snel om te zetten naar een route voor Garmin.
[/quote]

Ik heb begrepen dat iemand van de Guzzi club dat zelf al naar Garmin gaat omzetten. Ik wacht met spanning af.
Door ApriliaMan
#120808
[quote="Gerrit"]
[quote="Klaas"]
Heel apart dat de Frans sprekende motorrijder zo gecharmeerd is van de Tripy, dit is een gps gestuurd roadbook. Wanneer je de Tripy track weet te bemachtigen is hij snel om te zetten naar een route voor Garmin.
[/quote]

Ik heb begrepen dat iemand van de Guzzi club dat zelf al naar Garmin gaat omzetten. Ik wacht met spanning af.
[/quote]

Dat zou een strakke aktie zijn ....... :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!