ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

wat zullen we organiseren als feest in 2008

feestavond
18
13%
bezoek fabriek Aprilia
33
23%
bezoek Aprilia evenement
19
13%
BBQ met Aprilia Babes(let op het is wel winter)
20
14%
Evenement op Lelystad met Burn-out etc.
15
10%
Doen we dit in Februari (dit is dan exact 10 jaar)
4
3%
of een ander moment in 2008
35
24%
#73533
tuurlijk! Uitstekende mogelijkheid voor organisaties om hun cursussen te promoten op de paddock. Wipwap, slalom etc. Proefritten, toertochten en stands met onderdelen en merchandise.  ;D
#82683
[quote="zeeslot"]
Angstig stil hier  :(

Mensen, kom op: moet een leuk evenement worden. Ideeen mailen en of hier neerzetten .

De commissie rekent op jullie steun en input!  :ok:
[/quote]

lekker hoor.. ga je interessant doen in een commissie en moeten andere mensen alsnog het werk doen  :rtfm: >:( >:(






***grapje***
;D ;D ;D ;D ;D
Avatar
Door zeeslot
#82688
Kunnen die mensen die de wheelycursus gaan doen, niet even polsen of die stuntgasten (voor weinig) even een demonstratie willen geven op deze dag?

Bitaktus........ kunnen ze jouw Mille wel even gebruiken toch? Onderdelen zat  ;D
#82732
[quote="zeeslot"]
Kunnen die mensen die de wheelycursus gaan doen, niet even polsen of die stuntgasten (voor weinig) even een demonstratie willen geven op deze dag?

Bitaktus........ kunnen ze jouw Mille wel even gebruiken toch? Onderdelen zat  ;D
[/quote]

onderdelen zat... geld niet  ;) ;D    Dus zullen we de mille pakken van een overbetaalde onderwijs-ambtenaar?  :yahoo: ;)

Zonder gekheid:
volgens mij moet er geld genoeg los te peuteren zijn bij dealers voor het evenement. Geef ze voor een x aantal euro's een hoeveelheid vierkante meters voor hun fietsen en kleding etc.
Avatar
Door Deefski
#82743
[quote="zeeslot"]
Kunnen die mensen die de wheelycursus gaan doen, niet even polsen of die stuntgasten (voor weinig) even een demonstratie willen geven op deze dag?

Bitaktus........ kunnen ze jouw Mille wel even gebruiken toch? Onderdelen zat  ;D
[/quote]

Ik zal het wel ff checken  :yes:
Avatar
Door arius
#84073
Hallo allemaal,


jammer dat er in heerlen niet een circuit is, kunnen we het allemaal mooi combineren,10 jarig bestaan, club weekend, toerritten, ruimte genoeg voor gekkigheid, slaapgelegenheid ect ect ect, vergeet niet met dat er met het organiseren/afhuren van een circuit(dag), erg veel komt kijken, o.a en niet onbelangrijk, je zelf vrijwaren van eventuele uitkomen van een te lage begroting, verzekeringen!!!, en allemaal baanposten, e.d., beter is dit dan te doen in combinatie met msl en/of andere, gewoon een dag alleen voor ons reserveren, en dan daarbij alle toebehoren die door ons zelf te regelen zijn, maarja dan heb je toch weer "meer" een circuitdag, `s avonds dan je biertje???, slapen???, eten??, feestje allemaal op zandvoort, daar waar de poort om 21:00 uur dicht gaat??,

grtjes arius   
Avatar
Door arius
#84074
Hallo allemaal,


waar ik me dit jaar nog wel mee kan bemoeien, een speciaal 1 malig uitgegeven 10 jarig bestaan van de club tshirt, eventueel met sponsor bedrukkingen  :ok: ,

grtjesa rius
#84092
[quote="arius"]
Hallo allemaal,


jammer dat er in heerlen niet een circuit is, kunnen we het allemaal mooi combineren,10 jarig bestaan, club weekend, toerritten, ruimte genoeg voor gekkigheid, slaapgelegenheid ect ect ect, vergeet niet met dat er met het organiseren/afhuren van een circuit(dag), erg veel komt kijken, o.a en niet onbelangrijk, je zelf vrijwaren van eventuele uitkomen van een te lage begroting, verzekeringen!!!, en allemaal baanposten, e.d., beter is dit dan te doen in combinatie met msl en/of andere, gewoon een dag alleen voor ons reserveren, en dan daarbij alle toebehoren die door ons zelf te regelen zijn, maarja dan heb je toch weer "meer" een circuitdag, `s avonds dan je biertje???, slapen???, eten??, feestje allemaal op zandvoort, daar waar de poort om 21:00 uur dicht gaat??,

grtjes arius   
[/quote]

Spa en / of Zolder zijn toch niet zover van Heerlen
#85076
[quote="motorbeer"]
[quote="arius"]
Hallo allemaal,


jammer dat er in heerlen niet een circuit is, kunnen we het allemaal mooi combineren,10 jarig bestaan, club weekend, toerritten, ruimte genoeg voor gekkigheid, slaapgelegenheid ect ect ect, vergeet niet met dat er met het organiseren/afhuren van een circuit(dag), erg veel komt kijken, o.a en niet onbelangrijk, je zelf vrijwaren van eventuele uitkomen van een te lage begroting, verzekeringen!!!, en allemaal baanposten, e.d., beter is dit dan te doen in combinatie met msl en/of andere, gewoon een dag alleen voor ons reserveren, en dan daarbij alle toebehoren die door ons zelf te regelen zijn, maarja dan heb je toch weer "meer" een circuitdag, `s avonds dan je biertje???, slapen???, eten??, feestje allemaal op zandvoort, daar waar de poort om 21:00 uur dicht gaat??,

grtjes arius   
[/quote]

Spa en / of Zolder zijn toch niet zover van Heerlen
[/quote]

Zolder is een half uurtje rijden  :D
#86025
We hebben afgelope zaterdag even bij elkaar gezeten en zijn al enige ideeën aan het uitzoeken en uitwerken.  :friends:
Input is nog steeds meer dan welkom  :ok:
#86189
Dat zijn we ook niet van plan  ;) Want waarschijnlijk ben ik dan ook motorrijloos  :rotfl2: en ik moet
er natuurlijk wel bij zijn  ;D

Nee zonder gekheid, we gaan wel voor het mooie weer zodat iedereen kan komen  :friends:,
waarschijnlijk zal dit rond de juni maand zijn (onder voorbehoud)

groeten,

Jelmer (2 Fast 2 See)
Door Renébagpipe
#86329
[quote="2 Fast 2 See"]
Dat zijn we ook niet van plan  ;) Want waarschijnlijk ben ik dan ook motorrijloos  :rotfl2: en ik moet
er natuurlijk wel bij zijn  ;D

Nee zonder gekheid, we gaan wel voor het mooie weer zodat iedereen kan komen  :friends:,
waarschijnlijk zal dit rond de juni maand zijn (onder voorbehoud)

groeten,

Jelmer (2 Fast 2 See)
[/quote]

Je mag er bij zijn, in juni.... alleen met een RSV.... anders niet...

De maand juni, dus dat wordt: Aprilia Experience 2008 en daarna door naar "De Fabriek".  Zo ik heb bij deze mijn 'voorstel-bijdrage' geleverd.

:bye:
#86364
[quote="Renébagpipe"]
Je mag er bij zijn, in juni.... alleen met een RSV.... anders niet...

De maand juni, dus dat wordt: Aprilia Experience 2008 en daarna door naar "De Fabriek".  Zo ik heb bij deze mijn 'voorstel-bijdrage' geleverd.

:bye:
[/quote]

Hier kan ik mij nog niet geheel over uitlaten  ::)  ;D
Maar door naar de fabriek zal het waarschijnlijk niet worden... maargoed, we sluiten nog nix uit  ;)
Als er meer zekerheid is over bepaalde activiteiten e.d. zullen jullie hier op een gepaste wijze over geinformeerd worden.

Vriendelijke Groeten,

De ARA Jubileum Commissie
www.aprilia-riders.nl


Gohhhh... Lijkt net echt  ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door Renébagpipe
#110278
[quote="zeeslot"]
8 juni in haarlem. Hij staat in de agenda...Ik denk zo maar dat heren organisatoren zo wel een jubileumtopicje openen. ;D

[/quote]

Wat is er die dag dan..... opening circuit ??                                ;D
Avatar
Door robz
#111270
[quote="zeeslot"]
8 juni in haarlem. Hij staat in de agenda...Ik denk zo maar dat heren organisatoren zo wel een jubileumtopicje openen. ;D

[/quote]


tell me more!!!!!

Word ook betalend lid van de ARA!