ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Voel je wat voor een Aprilia Club Race? Hoe stel je het je voor?

Ja leuk , op folembray ofzo, ik doe mee
31
49%
Goed plan! combineren met de experience? ik doe mee
21
33%
Maakt mij niet uit ik doe toch niet mee
6
10%
Nee, veels te duur/gevaarlijk etc
2
3%
overig
3
5%
Avatar
Door rsvjan
#135975
[quote="robz"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
volgend jaar de Experience op Assen?  ;D ;D ;D ;D
[/quote]

wat mij betreft:  :ok: :ok:
[/quote]

Helemaal mee eens, super baan en dicht bij huus!  :ok:
Door Renébagpipe
#135994
Het resultaat van de 'Poll' staat nog steeds op 30........ maar heb de indruk dat een aantal deze niet hebben gezien en/of ingevuld ??

:bye:
Door Renébagpipe
#139326
De Poll staat inmiddels op 41............ maar het gaat uiteraart om de deelnemers.

En daar zijn er inmiddels 35 voor............  :ok:

Het lijkt erop dat 'iemand' hier flink mee aan de slag kan gaan...........  ;D

:bye:
Door cwalker
#141454
ecuyeres is nou niet echt een prachtcircuit, maar wel betaalbaar, en niet te moeilijk.
crashes vallen er ook bijna altijd heel goed mee, omdat de nselheden niet te hoog liggen.

circuits als spa e.d. zou ik voor een evenement als dit niet echt aanraden, wegens heel duur, en toch niet echt veilig voor diegenen met minder ervaring.
cadwell in engeland is een echte aanrader, zit vanalles in, maar ook weer met toch wat risicozones voor de minder ervaren circuitrijders.

en gezien mijn ervaringen van de laatste weken, vind ik het toch aangeraden om voor wat veilige circuits te kiezen, want hoe groter de ervarings-en snelheidsverschillen onderling, hoe meer risico er komt bij kijken.
Laatst gewijzigd door cwalker op 9 aug 2008, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gast
#141467
Het idee is geweldig :ok:

Maar uitvoering en kosten maken dit een moeilijk verhaal.

Spa: mooiste circuit dat ik ken(ja mooier dan Assen, zeker weten :yes:)

Hoe hou je de boel betaalbaar? afstand speelt daar zeker een rol in.
Kosten kunen we drukken door bv 2 dagen Spa ipv 1, dat is goedkoper dan 2 afzonderlijke dagen.

Of bv mee liften op al georganiseerde wedstrijden zoals de 3D cup.


Maak me gek :gaga: :gaga: :gaga: :gaga: en kom met een mooi plan :yes: :yes: :yes: :yes:

Ik ben benieud,

Gr BB :bye:
Door Renébagpipe
#141788
De poll staat inmiddels op 39 'belangstellenden'. 

Inderdaad is een wat kleiner circuit beter voor de kosten en leuker om de 'stand' bij te kunnen houden. Maar levert weer probleem op (denk ik) om 35 +  tegelijk te laten rijden. Ook zul je dan inderdaad naar bijv. N-Frankrijk moeten uitwijken, wat weer voor sommigen, v.w.b. de afstand, de drempel weer hoger maakt.
Valt natuurlijk te proberen om er dan 2 dagen van te maken.

Mss dat Papenburg hierin ook een optie is ??

:bye:
Avatar
Door robz
#141870
Voordat iedereen gaat zitten dromen over een "eigen event" op een klein circuit.....

-Het allerbelangrijkste is een organisatie te vinden die het aandurft dit evenement te organiseren. De Club kan/mag dat niet zelf doen op basis van de statuten.
-Als je een organisatie wil vinden in combinatie met een geheel circuit dan zal dit bij 30-40 deelnemers HEEL ERG duur worden

Kortom, een dergelijk evenement is naar mijn mening ALLEEN MAAR MOGELIJK in combinatie met bijv. een experience omdat dan het grote aantal rijders dat gaat vrijrijden de kosten drukt voor degene die willen racen.

Belangrijkste is dat er in de club mensen opstaan die hier tijd en energie in willen gaan steken, natuurlijk in overleg met KJ die volgens mij race commisaris is.
Avatar
Door cees
#146656
Ik wil best mijn steentje bijdragen maar de fysieke afstand kan het wat lastig maken, als Nederland nu alvast bij Vlaanderen zou horen neemt dit toch alweer een grens weg....
Door cwalker
#146660
[quote="cees"]
Ik wil best mijn steentje bijdragen maar de fysieke afstand kan het wat lastig maken, als Nederland nu alvast bij Vlaanderen zou horen neemt dit toch alweer een grens weg....
[/quote]

zorg jij er dan wel voor dat niemand z'n sleuteltje thuis vergeet?  ;D ;D
Door jandetimmerman
#146662
[quote="cwalker"]
[quote="cees"]
Ik wil best mijn steentje bijdragen maar de fysieke afstand kan het wat lastig maken, als Nederland nu alvast bij Vlaanderen zou horen neemt dit toch alweer een grens weg....
[/quote]

zorg jij er dan wel voor dat niemand z'n sleuteltje thuis vergeet?  ;D ;D
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Door FastJ
#146734
[quote="robz"]
wellicht een oproepje wie wil helpen organiseren?? 

meld je hier!! :yes: :yes:
[/quote]
Ik meld me.
Door Renébagpipe
#146967
[quote="cees"]
Ik wil best mijn steentje bijdragen maar de fysieke afstand kan het wat lastig maken, als Nederland nu alvast bij Vlaanderen zou horen neemt dit toch alweer een grens weg....
[/quote]

Grenzen zijn ervoor om te verleggen en te overschrijden..........................

whooh, best mooi gesproken.  ;D

Dus cees, geen enkel beletsel hoor..................

en als 2e, mijn aanmelding lijkt me een beetje overtrokken, maar voor de zekerheid...... bij deze.
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 2 okt 2008, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#151190
Rob, Jarno, Rene + Cees.  Als we hier nou eens een race-commissie van maken dan wordt het wel wat!  Binnenkort is er een vergadering van de evenementencie waar 3 van de 4 al aanwezig zijn. Cees ook maar uitnodigen?
Door Renébagpipe
#153831
Genoemd 4-tal hebben inmiddels al enige contacten via de mail gehad. Een aantal opties wat we eventueel wilen gaan doen zijn 'op tafel' gelegd. Ook zijn er al wat contacten gelegd met externen, zoals Tricolore, SAM e.d.

Nog geen daadwerkelijke plannen gemaakt, het is nog in de voorbereidingsfase.

Ikzelf wil toch graag proberen om er voor einde dit jaar iets meer 'handen en voeten' aan te geven.

M.a.w.      "work in progress"
Avatar
Door zeeslot
#153891
[quote="Renébagpipe"]

Genoemd 4-tal hebben inmiddels al enige contacten via de mail gehad. Een aantal opties wat we eventueel wilen gaan doen zijn 'op tafel' gelegd. Ook zijn er al wat contacten gelegd met externen, zoals Tricolore, SAM e.d.

Nog geen daadwerkelijke plannen gemaakt, het is nog in de voorbereidingsfase.

Ikzelf wil toch graag proberen om er voor einde dit jaar iets meer 'handen en voeten' aan te geven.

M.a.w.       "work in progress"
[/quote]AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Renébagpipe
#153900
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!