ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Voel je wat voor een Aprilia Club Race? Hoe stel je het je voor?

Ja leuk , op folembray ofzo, ik doe mee
31
49%
Goed plan! combineren met de experience? ik doe mee
21
33%
Maakt mij niet uit ik doe toch niet mee
6
10%
Nee, veels te duur/gevaarlijk etc
2
3%
overig
3
5%
Avatar
Door rolf
#153908
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
Door FastJ
#153915
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#154129
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
[/quote]

ho ho.. Rolf gaat niet alleen de baan op hoor  ;D
Door FastJ
#154147
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
[/quote]
ho ho.. Rolf gaat niet alleen de baan op hoor  ;D
[/quote]
Dat is dan duidelijk, dan is de kissmiss voor jou!  ;D
Door Renébagpipe
#154207
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
[/quote]

ho ho.. Rolf gaat niet alleen de baan op hoor  ;D
[/quote]

Begint al op een file te lijken.................elkaar niet in weg rijden hoor..............
Avatar
Door rolf
#154234
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
[/quote]

ho ho.. Rolf gaat niet alleen de baan op hoor  ;D
[/quote]

Begint al op een file te lijken.................elkaar niet in weg rijden hoor..............
[/quote]

weg jij, we hebben het over het ultime 2T en niet broodje van de bakker 4T ;D
Avatar
Door Gertjan
#154323
[quote="robz"]
Stel je voor dat we 30 of 40 "clubracers" hebben die in een gemoedelijke sfeer jaarlijks willen strijden om de clubtitel en stel je voor dat we dat spektakel om budget technische redenen combineren met bijvoorbeeld de experience. Zou je dan meedoen?  Wat zijn evt je bezwaren?

De Club en de importeur kunnen evt. uitgesloten worden van aansprakelijkheid oor de organisatie van dat dagonderdeel via de SAM te laten lopen. Niet racende Aprilia rijders rijden gewoon hun eigen sessies en kunnen gelijk als publiek fungeren.

Locatie?  Zeg het maar . Spa is geweldig maar Assen is ook niet verkeerd natuurlijk!

Kortom een open "filosofeer"topic over clubracen. Uiteindelijk zijn we fan van een sportief merk!!
[/quote]

Ik hoef het natuurlijk eigenlijk niet eens te melden, maar.........................




:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:




Yes, ik ben de 1e van de 30  ;D
Door Renébagpipe
#154395
[quote="Gertjan"]
[quote="robz"]
Stel je voor dat we 30 of 40 "clubracers" hebben die in een gemoedelijke sfeer jaarlijks willen strijden om de clubtitel en stel je voor dat we dat spektakel om budget technische redenen combineren met bijvoorbeeld de experience. Zou je dan meedoen?  Wat zijn evt je bezwaren?

De Club en de importeur kunnen evt. uitgesloten worden van aansprakelijkheid oor de organisatie van dat dagonderdeel via de SAM te laten lopen. Niet racende Aprilia rijders rijden gewoon hun eigen sessies en kunnen gelijk als publiek fungeren.

Locatie?  Zeg het maar . Spa is geweldig maar Assen is ook niet verkeerd natuurlijk!

Kortom een open "filosofeer"topic over clubracen. Uiteindelijk zijn we fan van een sportief merk!!
[/quote]

Ik hoef het natuurlijk eigenlijk niet eens te melden, maar.........................




:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:




Yes, ik ben de 1e van de 30  ;D
[/quote]

Mooi zo................... zijn er trouwens inmiddels al 44......

Hoop dat we iets moois in elkaar kunnen gaan zetten, gaat tot op heden niet echt 'soepeltjes' , maar we hebben nog redelijk wat tijd.
Door Renébagpipe
#154396
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rolf"]
ik ben voor een klasse met alleen 2T ;D
[/quote]

je wilt graag ruim baan hebben
[/quote]

en dat niet alleen ;D
[/quote]
Je gaat zeker voor de kissmiss!
[/quote]

ho ho.. Rolf gaat niet alleen de baan op hoor  ;D
[/quote]

Begint al op een file te lijken.................elkaar niet in weg rijden hoor..............
[/quote]

weg jij, we hebben het over het ultime 2T en niet broodje van de bakker 4T ;D
[/quote]

Begrijp dus bij deze dat de 1e 'daadwerkelijke afsplitsing' binnen deze Divisie zich heeft voltrokken........ wanneer en ook waar gaan jullie nu met z'n 2-en rijden................................... zal wel een zeer spannend gebeuren worden............... breed uitgewaaierd over de gehele baan vol op de 1e bocht af.

Denk dat ik maar niet ga kijken...................







:angel:
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#154641
He Rolf, we laten Rene als wildcard meedoen in 'onze' klasse. Zullen we strootjes trekken wie hem als eerste mag lappen?  :tease:
Avatar
Door rolf
#154649
nouja de laatste keer dat ik achter rene starte in de endurance op folembray gebeurder er van alles, laten we voorzichtig zijn ;D
Avatar
Door futurist
#154717
al eens nagedacht om ons dan bij de no budget groep aan te sluiten. in belgië wordt daar al echt voor de fun geraced. Ik heb wat op een dvd van motorrijder staan wat echt leuk is, ook verschillende circuits en heel collegiaal. helpt ook de kosten te drukken en organisatorisch staat daar al wat.
greetz weer echte Futurist
Avatar
Door rolf
#154793
inderdaad de no-budget cup is een prima plan, echter moet ik niet op de RS gaan.

Als jij zo'n CDtje hebt dan ben je lid van motorrijder of je hebt deze los gekocht ;)
Door jb63
#154889
Hallo een Aprilia clubrace lijkt me top maar waarom niet op Assen,Zandvoort of Lelystad.
Is toch dichterbij als Folembray.
Door Renébagpipe
#154936
[quote="Bitaktus_Snellus"]
He Rolf, we laten Rene als wildcard meedoen in 'onze' klasse. Zullen we strootjes trekken wie hem als eerste mag lappen?   :tease:
[/quote]


>:(    >:D    + stoom uit oren.......................  :tease:
Door Renébagpipe
#154938
[quote="futurist"]
al eens nagedacht om ons dan bij de no budget groep aan te sluiten. in belgië wordt daar al echt voor de fun geraced. Ik heb wat op een dvd van motorrijder staan wat echt leuk is, ook verschillende circuits en heel collegiaal. helpt ook de kosten te drukken en organisatorisch staat daar al wat.
greetz weer echte Futurist
[/quote]

Als ik het fout heb...... wordt ik wel afgetikt............

No-budget Cup is toch een soort competitie... bestemd voor (met alle respect) motoren niet later dan bouwjaar '95 ??

Wij willen, althans opzet is, om een jaarlijks éénmalig gebeuren te gaan houden.

Om dit, als club zelf met zeg 40 deelnemers, op Zandvoort /Assen e.d. te gaan doen, wordt bijkans onbetaalbaar. Vandaar dat 1 van de opties is om naar N-Frankrijk te gaan, desnoods voor 2 dagen.

Er wordt momenteel achter de schermen het e.e.a. aan contacten gelegd en info verzameld.

:ok:
Avatar
Door robz
#154960
[quote="jb63"]
Hallo een Aprilia clubrace lijkt me top maar waarom niet op Assen,Zandvoort of Lelystad.
Is toch dichterbij als Folembray.
[/quote]

wat dacht je van geld??

assen/ zandvoort zijn voor klein clubje niet te betalen........  kan alleen in combi met de importeur... dat zou gaaf zijn
Door Renébagpipe
#154976
Inmiddels (in totaal) 46 voorstemmers c.q. liefhebbers.... dat gaat in ieder geval goed.
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#155003
euhm.. gaan alle deelnemers uit van een ritje Frankrijk?

Ik niet namelijk. Ik betaal liever (iets meer) voor een dag Assen.  ;D
Avatar
Door jackske
#155025
[quote="Bitaktus_Snellus"]
euhm.. gaan alle deelnemers uit van een ritje Frankrijk?

Ik niet namelijk. Ik betaal liever (iets meer) voor een dag Assen.  ;D
[/quote]

Stel je voor datie eens verder moet dan het noorden :angel:
Avatar
Door futurist
#155583
de budget cup is een no nonsense "competitie" waar alle motoren worden toegelaten die al data op circuits hebben zodat de kosten te doen zijn en niemand is verplicht alle keren aanwezig te zijn. Ook kan er dus worden afgesproken een bepaalde datum als Aprilia dag aan te wijzen (of meerdere).
Natuurlijk worden het dan ook meerdere dagen want op welk niveau dan ook racen met je eigen bike werkt verslavend. Als ik me niet vergis is ons bestuur toch al "dik" met "motorrijder". (vorig jaar op Folembrey) En het kan toch nooit kwaad eens te informeren. Waarom zouden wij het wiel inzake organiseren weer gaan uitvinden.
futurist
Door Renébagpipe
#155632
[quote="futurist"]
de budget cup is een no nonsense "competitie" waar alle motoren worden toegelaten die al data op circuits hebben zodat de kosten te doen zijn en niemand is verplicht alle keren aanwezig te zijn. Ook kan er dus worden afgesproken een bepaalde datum als Aprilia dag aan te wijzen (of meerdere).
Natuurlijk worden het dan ook meerdere dagen want op welk niveau dan ook racen met je eigen bike werkt verslavend. Als ik me niet vergis is ons bestuur toch al "dik" met "motorrijder". (vorig jaar op Folembrey) En het kan toch nooit kwaad eens te informeren. Waarom zouden wij het wiel inzake organiseren weer gaan uitvinden.
futurist
[/quote]

@futurist, je hebt een PB-tje van mij............  :ok:
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#155650
[quote="jackske"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
euhm.. gaan alle deelnemers uit van een ritje Frankrijk?

Ik niet namelijk. Ik betaal liever (iets meer) voor een dag Assen.  ;D
[/quote]

Stel je voor datie eens verder moet dan het noorden :angel:
[/quote]

klopt  :tease:


gekheid: maar de totale kosten voor een circuitdag (inclusief vervoer, overnachting etc) zijn hoger bij een dagje Frankrijk.  ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!