ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Voel je wat voor een Aprilia Club Race? Hoe stel je het je voor?

Ja leuk , op folembray ofzo, ik doe mee
31
49%
Goed plan! combineren met de experience? ik doe mee
21
33%
Maakt mij niet uit ik doe toch niet mee
6
10%
Nee, veels te duur/gevaarlijk etc
2
3%
overig
3
5%
Door Renébagpipe
#167458
Ik ben op dit moment iets op papier aan het zetten voor Dannhoff, mogelijk dat we 'aan kunnen sluiten' op/tijdens een al geplande dag op Oschersleben, denk ook dat wij als Club zijnde never een 'dag-begroting' rond kunnen krijgen.

Maar laten we gewoon de verschillende sporen die we momenteel volgen, blijven doorgaan en kijken waar het allemaal op uit kan draaien.

:bye:
Avatar
Door rsvfrank
#167488
[quote="Renébagpipe"]

Ik ben op dit moment iets op papier aan het zetten voor Dannhoff, mogelijk dat we 'aan kunnen sluiten' op/tijdens een al geplande dag op Oschersleben, denk ook dat wij als Club zijnde never een 'dag-begroting' rond kunnen krijgen.

Maar laten we gewoon de verschillende sporen die we momenteel volgen, blijven doorgaan en kijken waar het allemaal op uit kan draaien.

:bye:
[/quote]

:ok: Zo'n all Aprilia dag zou ,denk ik , alleen mogelijk zijn met steun van tricolore en/of andere sponsors.
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#167492
Oschersleben lijkt mij ook wel wat.. mooi stuurbaantje. Niet te lange rechte stukken....  :kwijl:
Avatar
Door Gertjan
#168313
Dit jaar gaan ZAC en CUP er ook al niet naar toe, dus moeten wij het dan maar regelen!

Wil er dit jaar toch ook wel weer rijden  8)
Avatar
Door henk
#168712
Ik heb het vermoeden dat Oschersleben, voor de "hobbyisten" (Tuonorider like me) onder ons, een tikkie te snel is.

Henk
Door Renébagpipe
#169975
Het 4-tal, wat zich de afgelopen periode hiermee heeft beziggehouden, veel tijd in heeft gestoken, veel contacten heeft gelegd.....

hebben helaas enkele dagen geleden moeten besluiten om er een punt achter te zetten.

Het gaat mij te ver om uit te leggen, waarom, waardoor...............

maar neem van mij aan dat 'we' er alles wat in ons vermogen lag aan hebben trachtten te doen.

Bij deze dus de officiële mededeling dat (het voornemen voor) De Aprilia-Race   definitief (letterlijk) van de baan is.

Wat er eventueel voor in de plaatst komt weet ik, ik heb het eerlijk gezegd voorlopig even gehad met de diverse Organisaties en ga me dan ook meer toeleggen aan / met / op mijn eigen circuit-asperaties (vooral de planning daarvan).

Met toch nog de vriendelijke groeten en in ieder geval mijn dank aan de overigen die hieraan medewerking hebben gegeven,

René
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 10 feb 2009, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#170018
Jammer :(  Maar bedankt voor alle moeite  :ok:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!