ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Voel je wat voor een Aprilia Club Race? Hoe stel je het je voor?

Ja leuk , op folembray ofzo, ik doe mee
31
49%
Goed plan! combineren met de experience? ik doe mee
21
33%
Maakt mij niet uit ik doe toch niet mee
6
10%
Nee, veels te duur/gevaarlijk etc
2
3%
overig
3
5%
Door Renébagpipe
#160502
Er valt nog steeds niets concreets omtrent dit voornemen te melden.

Er wordt echter achter de schermen nog steeds aan gewerkt. Vandaag, samen met Rolf een vergadering van de SAM (Stichting Aanvullend Motorracen) bij gewoond. Daarbij ons voornemen naar voren gebracht. Mogelijk dat deze Stichting ons kan helpen.

Wil echter eerst even met Rolf de overige leden van 'de denktank' informeren (en overleggen) voordat de mogelijke opties openbaar worden gemaakt.

Graag begrip hiervoor.
Avatar
Door Heuveltje
#160512
[quote="Renébagpipe"]

Er valt nog steeds niets concreets omtrent dit voornemen te melden.

Er wordt echter achter de schermen nog steeds aan gewerkt. Vandaag, samen met Rolf een vergadering van de SAM (Stichting Aanvullend Motorracen) bij gewoond. Daarbij ons voornemen naar voren gebracht. Mogelijk dat deze Stichting ons kan helpen.

Wil echter eerst even met Rolf de overige leden van 'de denktank' informeren (en overleggen) voordat de mogelijke opties openbaar worden gemaakt.

Graag begrip hiervoor.
[/quote]

Goed bezig jongens  :ok:
Door cwalker
#160920
ben er ook ff mee bezig, heb denk ik geïnteresseerde organisator gevonden, meer info later vanavond.
Avatar
Door rsvfrank
#160932
[quote="cwalker"]
ben er ook ff mee bezig, heb denk ik geïnteresseerde organisator gevonden, meer info later vanavond.
[/quote]


:ok: :worship: :ok:
Door Renébagpipe
#161073
We komen er wel.............

Straks wordt het nog zo dat we kunnen / moeten gaan kiezen............. ;D
Avatar
Door black bee
#161074
goed idee ,jij op de ene baan en ik op een andere  :tease: :tease: :tease: :tease:



:friends:

ben stiekum best wel nieuwsgierig naar de opzet  :yes: :yes: :yes:
Door cwalker
#161075
ik heb mail met meer info doorgestuurd aan de betrokken personen, zijn die aangekomen?
Door Renébagpipe
#161076
[quote="black bee"]

goed idee ,jij op de ene baan en ik op een andere  :tease: :tease: :tease: :tease:

:friends:

[/quote]

Ik zat er gewoon op te wachten........................    :wobblesign:
Avatar
Door robz
#167062
een volle dag het circuit zandvoort afhuren kost kaal 8300,-- euro excl btw. Met toevoeging van wat organisatie en verzekeringen schat ik in dat het voor ca 12k te doen moet zijn.  Heb wat organisaties aangeschreven maar erg weinig ( lees: geen)  respons.

iemand ingangen bij:
-sam
-dnrt
-msl

??? ???
Door Renébagpipe
#167068
Ben ook benieuwd of Rolf inmiddels al enige reactie heeft gekregen......... wilde hem dit weekend gaan vragen....... maar hij leest dit wel ??

Geen reactie krijgen komt mij bekend voor...............  :'(
Avatar
Door rolf
#167221
[quote="Renébagpipe"]

Ben ook benieuwd of Rolf inmiddels al enige reactie heeft gekregen......... wilde hem dit weekend gaan vragen....... maar hij leest dit wel ??

Geen reactie krijgen komt mij bekend voor...............  :'(
[/quote]


ja ik lees dit wel maar heb het druk gehad afgelopen week en komende week, helaas nog geen reactie gehad. Mailbox lees ik iedere dag, het fourm iets minder :-\ sorry boys. Nog één week drukte, overdag de zaak, 's avonds en weekenden klussen, ik heb nog geeneens tijd om de laatste puntjes op de RS af te werken.

grtjs rolf
Avatar
Door robz
#167225
precies om die reden heb ik geen RS maar een RSV...... :angel:

(moet trouwens nog beginnen met de voorbereidingen....  ::) :-[ :-\)
Avatar
Door rolf
#167232
[quote="robz"]
precies om die reden heb ik geen RS maar een RSV...... :angel:

(moet trouwens nog beginnen met de voorbereidingen....  ::) :-[ :-\)
[/quote]

wacht maar >:D
Avatar
Door Tomba la bomba
#167301
Hmm, ik ben ook wel benieuwd. En anders toch maar zondag 26 april op Folembray met Aktief.be tot ARA dag bombarderen? Anders komt het er miss helemaal niet meer van iets met een grotere groep leden, in verschillende ervaringsklassen wat te doen?

Tombaaa
Door Mille Merckel
#167315
bestaat ook nog de mogelijkheid om dan de 14e september een ARA dag te plannen. Aansluitend met het clubweekend deden we voorheen altijd zodat de meeste mensen al halverwege zijn..................
Avatar
Door rsvfrank
#167400
ik heb net mail gekregen van Danhoff, er is een mogelijkheid om iets te organiseren op Oschersleben of most voor een groep van ongeveer 50 rijders.

@rob , @rene heb jullie effe een pb 'tje gestuurd

http://www.motorsportarena.com/?cat=4&content=10

http://www.autodrom-most.cz/en/race-track/

en dan hier overnachte met z'n allen  ;D http://www.motorsporthotel.com/?content=25&cat=4
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 20 jan 2009, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#167422
actie is genomen

tevens wat oude contacten richting zandvoort opgepord

50 man oschersleben lijkt me niet veel........ om dat kostendekkend te krijgen.. :gaga:  afijn we gaan het zien!  het is een leuke baan 8)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!