ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#129590
Het teutoburgerwald. Gelegen net oostelijk van overijssel. Een langgerekte heuvelrug met een oerbos er op. De meesten van jullie kennen wellicht de openingsscene van de film “gladiator”waar de oppermachtige romeinse legioenen een germaans leger in de pan hakken, de werkelijkheid was anders. In 9 n chr. hakte een germaans leger onder leiding van een zekere hermann 3 romeinse legioenen o.l.v. Varus volledig in de pan. (Varus pleegde naderhand zelfmoord) Locatie? Juist , in het teutoburgerwald. Eindpunt van de veroveringsdrang , tot zover. Niet zo groot als de eiffel, maar ook lang niet zo druk. En voor een korte stint zeker de moeite waard om een dagje doorheen te gummen. Ik heb iets verzonnen wat je maar 1 snipperdag kost:

Het plan.
12 juni Donderdagavond 1900-1930 uur verzamelen langs A1 bij Holten (Balder). Rit naar Osnabruck. Hotel. Biergarten
13 juni Dag gummen door het teutoburgerwald. Hotel. Schnitzel. In de biergarten alle bekenden van de voorgaande avond vertellen hoe leuk het was.
14 juni Vertrek binnenwegen richting Xanten. Internationale Aprilia meeting. Waarschijnlijk ook wel een potje bier ergens. Oja Hotel lijkt mij.
15 juni Vertrek uit Xanten . Programma optioneel. Bijv: binnendoor richting Nurburgring. Superbikerace bekijken in het ringrestaurant (tv) of life al naar gelang interesse. Binnendoor naar huis.

Waarom?
- Omdat de bewoners van dit gebied ook recht hebben op hun portie open akra’s
- Omdat hollandse motorrijders gezellig zijn in de biergarten
- Omdat er leuke stuurwegen liggen
- Omdat ik toch eens wil zien van welke berg mijn voorvaderen zijn afgedaald.

Kosten.
Reken voor de overnachtingen op ca 45 euro pp. Benzine, bier en bratwürst naar genoegen en voor eenieder zelf te budgetteren.

Ga je mee? Laat het hier weten. Laat het ook weten als je het nog niet zeker weet maar twijffelt. Kan ik een beetje animo peilen.

Uw reisleider…….
#129599
Helaas, Mieke belooft om op zondag naar de SBK te gaan.
#129603
Sorry heb de thuis kalender erop nagekeken. :-( Juni zit al barstensvol met uitjes (Jubileum, RB, TT) enne tja het gezin wil dat ik toch ook nog een keertje thuis ben. Helaas gaat het me dus niet lukken.

En tja eh ik zit echt krap in mijn vacantie dagen.
#129604
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Helaas, Mieke belooft om op zondag naar de SBK te gaan.
[/quote]Wat vervelend voor je :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Heb wel meer vervelende dingen met der.  :friends: :secret: :secret:
#131203
Beste Mede Aprilianen,


Tussen het jubileum feest op 8 juni en de rubberbutt van 20 juni staat een 3 daagse buitenland rit gepland. Uit het gebrek aan animo blijkt dat dit iets te enthousiast ingeroosterd is. Deze rit wordt daarom ook, tot nader order, opgeschort!

grtz rob
Laatst gewijzigd door robz op 29 mei 2008, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!