ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#129322
Hierbij nodig ik iedereen van harte uit bij de 1e van een jaarlijks terugkerend event: de jaarlijkse ARA motor avond 4 daagse.

Hoe gaat het in zijn werk:

Iedere dag:

Start vanuit Afrit De Meern (AC, aan de A12 bij de Meern)
Verzamelen om 19.30 uur.
Vertrek uiterlijk om 20.00 uur.
Terugkomsttijd ca. 22.00 uur weer in de Meern / Utrecht
Iedere rit is ca. 100 km en duurt ca. 2 uur. De laatste rit duurt ook 2 uur maar als we blijven hangen bij de Oepsie Boepsie dan weet ik het niet. :0)
Er wordt altijd gereden ongeacht het weer.  :gaga:

Het programma is als volgt:

21/7 Rondje Groene Hart
22/7 Rondje Utrechtse Heuvelrug
23/7 Rondje Linge
24/7 Rondje Betuwe inclusief de Oepsie Boepsie

Aanmelding via dit forum.

Het deelnemersveld:

Gerrit
Grandia ?
Renebagpipe
Blijhoofd (maar niet alle avonden)
Jackske
Motorbeer Anne
Tomba
Frank en Claudia
Henk als hij tijd heeft
Syb24
BlackBee als hij vacantie heeft
Ferba als hij tijd heeft
Miccie

en wie zich nog meer aanmeldt  :friends:
Laatst gewijzigd door Gerrit op 25 jun 2008, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#129477
Leuk idee, heb de data genoteerd. Weet niet of ik alle 4 avonden kan, ben tegen die tijd zeer waarschijnlijk ook weer aan het werk.

Misschien dat iemand een soort 'Certificaat' of zoiets in elkaar kan kan compuiteren.... als bewijs van 'volbrenging'.

Ik ben enkel een beetje bevreesd voor de 24e....................... wat is "Oepsie Boepsie" ?????? Moet ik me daarbij een verkeersdrempel-route bij voorstellen.................  ;D
#129543
[quote="robz"]
goed plan!  zit helaas in de states..... :gaga:
[/quote]


Leuk plan  :friends:! Zit helaas in Canada :gaga:
#129547
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="robz"]
goed plan!  zit helaas in de states..... :gaga:
[/quote]


Leuk plan  :friends:! Zit helaas in Canada :gaga:
[/quote]

Jongens gaat er niet om dat jullie afwezig zijn en waar jullie zitten... >:D...ben gewoon jaloers...zit in het diepste Friesland... :o...maar wel lekker :rotfl2:
#129593
Het is natuurlijk allemaal vrijheid, blijheid. Dus als je niet alle dagen meerijdt, dan niet toch?

Ah voor de "nieuwkomers"...DE oepsie boepsie is het zo ongeveer het thuiscircuit van Rick maar dan op de openbare weg. Dit hebben we 2 jaar terug al eens gedaan en het leek me leuk om dit stukje gewoon in de route op te nemen. Het zijn 2 op-afritten aan de zuilense ring met prachtige bochten waar je oneindig lang  je bochtentechniek kunt oefenen zal ik maar zeggen. Wel de regels respecteren natuurlijk. Vorige keer deed de politie gewoon mee overigens, zie DE foto met Dave.

Als iemand zich wil aanbieden voor vaantjes en stempelen dan zal ik dat niet tegenhouden hoor.
#129597
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="robz"]
goed plan!  zit helaas in de states..... :gaga:
[/quote]


Leuk plan  :friends:! Zit helaas in Canada :gaga:
[/quote]

Jongens gaat er niet om dat jullie afwezig zijn en waar jullie zitten... >:D...ben gewoon jaloers...zit in het diepste Friesland... :o...maar wel lekker :rotfl2:
[/quote]

Moet toch lukken om 1x mee te rijden. :-)
Door Renébagpipe
#129660
[quote="Gerrit"]
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="robz"]
goed plan!  zit helaas in de states..... :gaga:
[/quote]


Leuk plan  :friends:! Zit helaas in Canada :gaga:
[/quote]

Jongens gaat er niet om dat jullie afwezig zijn en waar jullie zitten... >:D...ben gewoon jaloers...zit in het diepste Friesland... :o...maar wel lekker :rotfl2:
[/quote]

Moet toch lukken om 1x mee te rijden. :-)
[/quote]

Meerdere keren ook wel....... 'uitvalsbasis' niet ver uit de buurt van Utrecht......  :lazy:
#130360
Als ik tijd heb.
#130668
Kan het niet een weekje later?...........dan valt het precies in mijn 1e week vakantie ;D ;)


Als ik tijd heb en het is droog, dan kom ik wel een avondje mee.

Oh ja! En waarschijnlijk als officieel clublid 8) >:D....aanmelding word geloof ik momenteel verwerkt. :yes:

Ferry
Laatst gewijzigd door FerBa op 26 mei 2008, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#131030
[quote="Gerrit"]
Ferry, sorry maar dan past het niet meer in mijn agenda.
[/quote]

Geeft niet! Had voor mij persoonlijk natuurlijk goed uitgekomen als het in mijn vakantie had geweest, want dan had ik zeker alle 4 de avonden meegegaan. :yes:
Was dus ook niet serieus bedoelt, vandaar de smiley's. :)
#131624
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="robz"]
goed plan!  zit helaas in de states..... :gaga:
[/quote]


Leuk plan  :friends:! Zit helaas in Canada :gaga:
[/quote]
Tof plan, zit helaas in Zweden  :gaga: ;D

Word ook betalend lid van de ARA!