ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#139694
[quote="jandetimmerman"]
Twas inderdaad n leuk ritje :yes: :yes: :yes: volgend jaar maar is vaker mee  :ok: :ok: :ok: Gerrit bedankt :friends: :friends: :friends:
[/quote]


:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
#139777
Hallo Leute,
Was eergister idd een leuk ritje. Mooie route ook, voor zover het tezien was ;)
Heb ook gemerkt dat mijn bochtentechniek wat verbetert moet worden! :secret:

Heb het de laatste avond helaas niet kunnen redden om mee te gaan. :no:

Ik vond het ook een leuk initiatief, volgend jaar ook proberen voor alle 4. Gerrit bedankt! :ok:

Grt,
Ferry
Laatst gewijzigd door FerBa op 24 jul 2008, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#139871
Dit was het dan voor dit jaar. Ik vond het erg geslaagd. Volgende keer starten we ergens anders starten, dan is er keuze uit nieuwe routes en omgevingen.

1e Dag was een tikkie nat vond ik toch wel. Maar ik heb meteen geleerd dat Super Corsas het duz ook in de regen prima uithouden.

Groeten,

Gerrit
Door Renébagpipe
#139940
Opkomst laatste avond was 'de magerste'........ slechts 3.

Al met al leuke doordeweekse happening, zeker voor herhaling vatbaar. Ik begreep van Gerrit dat hij eigenlijk verwacht dat iemand anders dit 'stokje' overneemt...... dus...... op voorhand: liefhebbers om dit voor volgend jaar te organiseren.... periode naar eigen inzcht, liefst uiteraart gedurende de zomerperiode, juni t/m augustus, ivm het licht (anders wordt het een verkapt nachtrit-gebeuren).

:bye:

Word ook betalend lid van de ARA!