ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#138874
[quote="Gerrit"]
Het is vrijheid blijheid hoor. Wie niet alle avonden wil of kan meerijden is natuurlijk ook welkom.
[/quote]

Aan het weer kan / zal het ieder geval niet liggen............ dat werkt in ieder gevasl heeeel goed mee.

:yes:
Door Renébagpipe
#139340
Even koe aantrekken,langs friettent om ff wat te eten (is er bij ingeschoten), tanken, bandenspanning omlaag brengen ( hemel nog veel te doen).

En dan richting de Meern, moet ik zeker voor 20.00 uur kunnen aankomen.

Tot zo........... en Gerrit ook    ;D, jij met je de A-2 staat blank........... neem jezelf in de maling          :angel:

:bye:
#139406
bij mij gaat het er echt niet van komen. vandaag is de onsteking door de chirurg weggehaald en het schijnt een week open te moeten blijven......aan het gat te zien gaat dat nog lukken ook  :bad: pfff wat een rotweek......

vanaf morgen gaan jullie veeeeeel plezier hebben (iig ook met het weer) geniet ervan ! ciao
#139410
[quote="Miccie"]
bij mij gaat het er echt niet van komen. vandaag is de onsteking door de chirurg weggehaald en het schijnt een week open te moeten blijven......aan het gat te zien gaat dat nog lukken ook  :bad: pfff wat een rotweek......

vanaf morgen gaan jullie veeeeeel plezier hebben (iig ook met het weer) geniet ervan ! ciao
[/quote]

Balen voor je man!

Beterschap!
#139419
Iedereen die niet gekomen is heeft wat gemist hoor. We hebben weer veel mee gemaakt onderweg. We vertellen lekker niet wat, dan hadden jullie maar mee moeten gaan.  :kwijl: :kwijl:
Door Renébagpipe
#139434
Ja, het was gisteravond (toch nog onverwachts) een beetje vochtig. We hadden gewoon pech, op weg naar huis (vanaf zeg maar Amersfoort) werd het al snel droog.

Vanavond weer.......... pak hangt momenteel buiten....  IN DE ZON...... bleek toch wel een beetje veel vocht te zijn doorgeslagen.

:bye:
#139464
Het weer ziet er goed uit! volgens de verwachtingen alleen in de noordelijke helft van het land wat regen.

Ben er vanavond bij.

Tot straks!

:bye:
#139544
Mijn 1e officieele rit met de ARA is goed bevallen.  :yes: Was een leuke rit, heb me prima vermaakt. :ok:

Ben er vanavond weer bij.

Ga nu onder de lakens.

:bye:
Door Renébagpipe
#139585
Wij zijn halverwege, 1e avond 5 deelnemers, 2e avond 7....... . Beide ritten duurden inderdaad zo ongeveer 2 uur, dus rond 22.00 uur weer terug bij het AC.
Rit van gisteravond was ca. 130 km, ikzelf heb totaal 270 km gereden ( incl. heen- en weer naar huis, is ook 140 km).

@Syb vond het wat lastig rijden....... met die open uitlaten om hem heen.......... hij hoorde zichzelf niet meer......wat hij lastig vond om het 'schakel-moment' voor zichzelf te horen  ;D

:bye:
#139613
[quote="arius"]
Hallo allemaal,


ben d`r vanavond ook bij,

grtjes arius
[/quote]

Oh nee toch.  :wobblesign: :wobblesign:
#139628
[quote="jandetimmerman"]
Ik geloof dat ik ook maar is ff die kant op kom voor de sfeer :crazy: :crazy: :crazy: en de rustige tour  ;D ;D ;D
[/quote]

Voor de sfeer kun jij beter niet komen en als je toch mee gaat word het vanzelf een rustige tour.  :bye: :bye:
#139632
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Ik geloof dat ik ook maar is ff die kant op kom voor de sfeer :crazy: :crazy: :crazy: en de rustige tour  ;D ;D ;D
[/quote]

Voor de sfeer kun jij beter niet komen en als je toch mee gaat word het vanzelf een rustige tour.  :bye: :bye:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Word ook betalend lid van de ARA!