ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#137833
[quote="Blijhoofd"]
Gerrit, ik zie me op de lijst staan. Ik zal best 1 of 2 avonden mee rijden maar 4 gaat niet lukken. Ik krijg dan echt een pak slaag thuis van moeders de vrouw. Tis dat je het maar weet. ::)
[/quote]

Dat je dus een pak slaag krijgt, bedoel je dan.......................  ;D
Door Renébagpipe
#137835
De startplaats is (voor mijn zekerheid) het AC aan de Meerndijk 59 ....... afslag nr 15 (De Meern) van de A-12 ?????

en.... kan iemand er voor zorgen dat het "opknappen van het weer" zo door blijft gaan                ;D 
#137913
[quote="Renébagpipe"]

De startplaats is (voor mijn zekerheid) het AC aan de Meerndijk 59 ....... afslag nr 15 (De Meern) van de A-12 ?????

en.... kan iemand er voor zorgen dat het "opknappen van het weer" zo door blijft gaan                ;D 
[/quote]

Ja daar is het.
#138239
Zijn de route's al bekend
#138280
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Sjaakie"]
Zijn de route's al bekend
[/quote]

Hoezo ?......... is dat mede van belang of je 'tijd' hebt dan...............   ;D
[/quote]

:no: :no: :no: Je kan ze maar vast hebben  :bye:
Door Renébagpipe
#138296
[quote="Sjaakie"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Sjaakie"]
Zijn de route's al bekend
[/quote]

Hoezo ?......... is dat mede van belang of je 'tijd' hebt dan...............   ;D
[/quote]

:no: :no: :no: Je kan ze maar vast hebben  :bye:
[/quote]

diepe zucht............. vindt ik nu zo jammer.... dat "hebbe-hebbe- instinkt" ... in plaats van.... ja.. ik doe mee en zie wel waar ik uitkom. Maar zal wel aan de leeftijd liggen.



Ik ben tenslotte een flink stuk jonger........... in doen....... en laten....... >:D


:yahoo:
#138527
:ok: :ok: :ok:
#138581
Afbeelding

:gaga: :gaga: :gaga: :gaga: :gaga:
Door Renébagpipe
#138652
[quote="plutomille"]
afhankelijk van de weersomstandigheden rijd ik een (paar) keer mee.
Ben nameljk een watje.
[/quote]

Als je maar "uit het juiste hout" gesneden bent, want volgens mij heb je harde en zachte watjes............ :tease:
#138676
Heb het mailtje ook ontvangen.

En ik zal ook tot de "volgers" behoren , want ik heb helaas ook geen GPS.

Bij mij legt het ook aan de weersomstandigheden of ik kom, maar volgens mij wordt het volgende week beter weer!

Word ook betalend lid van de ARA!