ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#134902
[quote="Pegaso-Driver"]
Vanavond ?  ik heb nog niets ontvangen :'(
Zou het ook heeeeeel graag willen ontvangen VOOR de Rubberbutt  ;)

Groet Ab
[/quote]

Idem voor mij, op heden nog steeds nix mogen ontvangen....... :(

Peter  :bye:
#134904
[quote="Sjaakie"]
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
[/quote]
rob,
hoop dat het niet al te veel problemen geeft maar kan ik ook voor de 500 km
in mijn huidige vorm vrees is dat 1000 km te veel van het goede wordt en wil
er wel van genieten  :friends:
#134910
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
[/quote]
rob,
hoop dat het niet al te veel problemen geeft maar kan ik ook voor de 500 km
in mijn huidige vorm vrees is dat 1000 km te veel van het goede wordt en wil
er wel van genieten  :friends:
[/quote]

Ben je al boven de 50 dan, anders mag je niet mee  :secret: :secret:
#134917
[quote="eifeljoep"]
Is er ook al een 250 km route dan? ;D

PS donderdag om 19.00 uur gibt es vla bij Indenhof :yes: :kwijl:
Ik breng 6 stukjes mee, dus zorrug dat je op tijd bent, op is op
[/quote]

Niet teveel meenemen, heb wel wat te goed van je  :kwijl:
Door Harrie van Til
#134921
Nou had ik me opgegeven voor de 750km, maar zowel de 500 als de 750km routes laten een erg mooi stuk Duitsland links liggen. Ik ga dus mooi beginnen aan de 1000km en zie wel hoe ver ik kom. Ik berij liever het Duitse dan het Belgische asfalt.
Komt bij dat we vorug jaar door hevige regenval het laatste deel van de BUTT af moesten breken en laat dat nou net het eerste deel van de route dit jaar zijn.
Dus Anne, we beginnen weer eens aan de 1000km, toch. Volbrengen doen we het ws. weer niet

Harrie van Til, shiverslaafd
#134936
[quote="Harrie van Til"]

Dus Anne, we beginnen weer eens aan de 1000km, toch. Volbrengen doen we het ws. weer niet

[/quote]

wat is dat nu voor instelling?  8) 8) ;D

daar komt bij dat Anne dit jaar sowieso al voor de 1000 had ingeschreven........  ;)  zoals dat hoort  :angel:
#134938
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
[/quote]
rob,
hoop dat het niet al te veel problemen geeft maar kan ik ook voor de 500 km
in mijn huidige vorm vrees is dat 1000 km te veel van het goede wordt en wil
er wel van genieten  :friends:
[/quote]

kijk dit is nu de reden waarom ik de indeling tot donderdag geheim houd.... kan ik nog wat schuiven!!! ;D
#134956
[quote="robz"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
[/quote]
rob,
hoop dat het niet al te veel problemen geeft maar kan ik ook voor de 500 km
in mijn huidige vorm vrees is dat 1000 km te veel van het goede wordt en wil
er wel van genieten  :friends:
[/quote]

kijk dit is nu de reden waarom ik de indeling tot donderdag geheim houd.... kan ik nog wat schuiven!!! ;D
[/quote]Zetten jullie wel n rollator klaar als Henk van de brommert stapt :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Door Suus
#134963
Bazen zijn dus toch érgens goed voor...  :angel: Die sponsoren gewoon 50 ct/km waardoor mijn totale sponsorbedrag naar de 1000.- schiet!    :yahoo:

Heerlijk als je lol kan maken voor'n goed doel!  :tease:

Tot donderdag!  :kwijl:
#134981
Ik heb even naar de weersverwachting gekeken. Duitsland: droog, 20gradenen een zonnetje. Voor de Ardennen, waar we ook een flink stuk door rijden, voorspelt het KMI nu buien in de loop van de dag.

Maar het lijkt dus een prima dag te worden, vroeg vertrekken zodat we de buien in de Ardennen voor blijven.
#134983
[quote="Suus"]
Bazen zijn dus toch érgens goed voor...  :angel: Die sponsoren gewoon 50 ct/km waardoor mijn totale sponsorbedrag naar de 1000.- schiet!    :yahoo:

Heerlijk als je lol kan maken voor'n goed doel!  :tease:

Tot donderdag!  :kwijl:
[/quote]

helemaal top suus!!!!  ( uhh wie schuilt er achter suus??) :ok:
Door Renébagpipe
#134995
[quote="eifeljoep"]
Is er ook al een 250 km route dan? ;D

PS donderdag om 19.00 uur gibt es vla bij Indenhof :yes: :kwijl:
Ik breng 6 stukjes mee, dus zorrug dat je op tijd bent, op is op
[/quote]

Jos, ik reserveer er bij deze 3............... stukken dan............. heb nu al honger.............. ;D
Door Renébagpipe
#134996
[quote="jandetimmerman"]
[quote="robz"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
[/quote]
rob,
hoop dat het niet al te veel problemen geeft maar kan ik ook voor de 500 km
in mijn huidige vorm vrees is dat 1000 km te veel van het goede wordt en wil
er wel van genieten  :friends:
[/quote]

kijk dit is nu de reden waarom ik de indeling tot donderdag geheim houd.... kan ik nog wat schuiven!!! ;D
[/quote]Zetten jullie wel n rollator klaar als Henk van de brommert stapt :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Kunnen er beter met een paar man naast gaan staan................... voordat ie omvalt.......... onze 'nestor'      :worship:
Door Renébagpipe
#134997
[quote="Renébagpipe"]

Ik ga dit jaar "de tocht" eens bekijken vanachter glas................

Bezetting van de volgauto............. ik ben nog solo.... dus mochten er liefhebbers zijn voor een relaxed dagje 'Vianden en weer terug'..............

:bye:
[/quote]

Laat iedereen mij ook dit weer alleen doen................... moet ik toch eens maatregelen gaan nemen....... 

ben nu best een beetje  :'(
#135039
@ gertjan & daniel;  balen voor jullie dat jullie het moeten missen!

@ rene:  misschien moet je de vacature wat aanlokkelijker brengen........ ;)

wie heeft er nog een partner, vader, opa of wat dan ook die best een dagje rubberbutt zou willen meemaken maar het op de motor eigenlijk niet kan ( durft)?  die kan dan deze geweldige dag meemaken op de volgauto. Wat moet je kunnen en doen?  Voornamelijk goed kunnen helpen met alle voorkomende klussen, met je fotocamera in de bermliggen zo hier en daar ( video mag ook). Je moet rijders die in een dipje zitten weer een beetje oppeppen en sávonds onder het genot van BBQ en bier naar allerlei sterke verhalen luisteren. Ondertussen geniet je van het natuurschoon in eifeel en ardennen, doet eens een terrasje, eet en drikt wat en maakt er een leuk daggie van!

iemand????
#135055
[quote="Blijhoofd"]
[quote="jackske"]
Ik weet niet hoever we duitsland ingaan, maar het is misschien wel verstandig om de standaard kachelpijp erop te schroeven?
[/quote]
Is Dit verstandig?????  :wobblesign:
[/quote]

Denk het wel :yes:
Ik heb geen zin om straks in duitsland te moeten lopen :crazy:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!