ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#123960
INSCHRIJVING GEOPEND!

Is 500km een freakrallye?  Is 1000km dan een rallye voor superfreaks? Nee het is de RUBBERBUTT!

Ook dit jaar vertrekken we weer op 20 juni (vrijdag) op alle soorten en maten van motoren om een inmiddels beproefd parcours van 1000km , grotendeels over binnendoorwegen, weg te rijden. We doen dit natuurlijk voor ons plezier (alhoewel je aan het eind van de dag wel blij bent dat je er weer bent!! ;) ) maar ook om  geld bijeen te brengen voor KIKA . ( http://www.kika.nl

De formule en de afstanden (500-750-1000km zijn onderhand bekend maar lees anders de bijlage (pdf) bij dit topic eens rustig door dan weet je genoeg. Nieuw is dat we dit jaar een zeer roemruchte mede(s)rijder hebben nl. niemand minder dan Sjaak Lucassen ( R1 sjaak  http://www.sjaaklucassen.nl/) . Hij zal alle deelnemers een handje gaan helpen  bij hun "sponsoring" (alle inschrijvers ontvangen uitleg per email)

We willen het eerste lustrum natuurlijk vieren door met een grote groep van start te gaan en roepen jullie dan ook allemaal op om in te schrijven. Neem partners vrienden en vriendinnen met motoren mee dan maken we er een groot spektakel van!

Heb je vragen/ opmerkingen dan is dit topic de plek!  Voor inschrijven zie de bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door robz op 31 mei 2008, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#123966
Heb al een rubberbutt gereden vandaag !! 1233 Km uit en thuis Prima Vera  ;D ;D
Maar goed ........... heb alleen maar weinig ARA leden gezien  :-\ :'(

Laat mij dan maar Als eerste inschrijven !!!


(1.)  Ab v Es                                  Jacky v Breda                          Jarno Veldkamp
Rick Honig                                      Anne Schurer                          Rob Z (urlohe)
Gerrit v K                                      Harry van Til                            René Bruggemann
Jos (eifeljoep)                                  Eric v B (raptor)                      Marco (kapitein)
Koekeroe                                        Tom D (tomba)                        Jos Hansen
Bas Kentrop                                    Jorrit Willemse                          Jarno v Osch
Sjaak Lucassen                                  Peter v Raalte                        Gerrit v Nes
Klaas Hofman                                  Jaap Haverkamp                        Han v/d Weerden
Gertjan Roes                                    Peter Holthuis                            Joep Knook
Reco Roijers                                      Jos Dirkx                                  Gerard (Gfactory)
Onno                                              Whitebee                                    Lambal
Laatst gewijzigd door Bikeman op 28 mei 2008, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#123976
Ik heb er nog geen één gemist, gisteren de vakantieplannen aangepast zodat ik deze Rubberbutt ook niet hoef te missen. Waarschijnlijk niet op een APrilia dit jaar, maar wel de 1000!

Groeten, Jarno
Door Renébagpipe
#124797
[quote="eifeljoep"]
Zonder bijlage te lezen,ga ik ook weer mee.
Welke groep , welke afstand ?
2x raden  >:D

Groetsels

                  Jos
[/quote]

Ik heb aan 1 gok genoeg....... de 100 in groep slow_.......  ;D.. zoals ik me nu voel red ik dat niet eens  :no:
#124824
[quote="Pegaso-Driver"]
Heb al een rubberbutt gereden vandaag !! 1233 Km uit en thuis Prima Vera  ;D ;D
Maar goed ........... heb alleen maar weinig ARA leden gezien  :-\ :'(

Laat mij dan maar Als eerste inschrijven !!!


(1.)  Ab v Es                                  Jacky v Breda                          Jarno Veldkamp
Rick Honig                                      Anne Schurer                          Rob Z (urlohe)
Gerrit v K                                      Harry van Til                            Rene Bruggeman
Jos (eifeljoep)                                  Eric v B (raptor)                      Marco (kapitein)
Koekeroe                                        Tom D (tomba)                        Jos Hansen
Bas Kentrop
[/quote]

gaat lekker zo,  als we elke 5 dagen 15 man blijven inschrijven komt het nieuwe record er wel denk ik zo!  terecht want wie wil er nu de jubileumuitvoering missen?  De eerste meerijdende journalist heeft zich ook al gemeld!  :)
Door Renébagpipe
#124967
Ab, ik heb even m'n naam aangepast............... ik moet toch ergens een beetje 'trots' op zijn.

Die journalist..... is dat er 1 van het 'filmende type'.......... die wil ik wel achterop........... heb daar ervaring mee.  >:D
#125177
[quote="Renébagpipe"]
Die journalist..... is dat er 1 van het 'filmende type'.......... die wil ik wel achterop........... heb daar ervaring mee.  >:D
[/quote]

die journalist kan zelf een lekker potje poken......  is ook wel nodig ook want ik geloof dat hij met 35pk aan de start staat..... :gaga: :o
Door Miccie
#125307
20 juni heb ik wel vakantie.......maar ben ff benieuwd hoe de route loopt. Heb nl weinig zien om mijn race-use only dempers eraf te moeten halen !? maar geloof dat het grootste gedeelte wel door duitsland gaat he !? kun je met veel herrie meerijden of kun je dan beter afhaken ?
#125320
[quote="Miccie"]
20 juni heb ik wel vakantie.......maar ben ff benieuwd hoe de route loopt. Heb nl weinig zien om mijn race-use only dempers eraf te moeten halen !? maar geloof dat het grootste gedeelte wel door duitsland gaat he !? kun je met veel herrie meerijden of kun je dan beter afhaken ?
[/quote]

Dat valt mee, volgens mij hebben ze een soortgelijke rit als vorige jaar en dan rijden we deels door Belgie, frankrijk, Luxemburg en duitsland.

Er waren in mijn groep ook open dempers, maar garantie kunnen we natuurlijk nooit geven :-\

Misschien dat de tourmasters iets meer vertellen.

rolf
#125343
[quote="Miccie"]
maar geloof dat het grootste gedeelte wel door duitsland gaat he !? kun je met veel herrie meerijden of kun je dan beter afhaken ?
[/quote]

Door de week wordt er zelden op uitlaten en snelheid gecontroleerd in Duitsland :yes:
#125444
(1.)  Ab v Es                                  Jacky v Breda                          Jarno Veldkamp
Rick Honig                                      Anne Schurer                          Rob Z (urlohe)
Gerrit v K                                      Harry van Til                            René Bruggemann
Jos (eifeljoep)                                  Eric v B (raptor)                      Marco (kapitein)
Koekeroe                                        Tom D (tomba)                        Jos Hansen
Bas Kentrop                                    Jorrit (mile eater)                      Klaas H
Stefan B
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!