ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#133618
even een paar Rubberbutt  Statistics  So FAr

- op dit moment rijd 65% van het deelnemersveld op een Aprilia  , dat is iets hoger dan gemiddeld
- er rijden dit jaar (nog) geen futura's of RS125 mee!
- de eerste shivers staan ook aan de start!  :ok:
- tot op heden hebben we slechts 3 tuono's ingeschreven!!!!!  komkom waar blijft dat??? ??? te ver?  >:D

en nog even een verzoekje aan degenen die direct bij maurice hebben ingeschreven en niet bij mij om zich toch even te melden ivm het distribueren van de routes!!!

dus meld je bij  rubberbutt@aprilia-riders.nl
#133625
[quote="robz"]
- tot op heden hebben we slechts 3 tuono's ingeschreven!!!!!  komkom waar blijft dat??? ??? te ver?  >:D
[/quote]

Te dichtbij en te kort deze keer Rob  ;D ;D ik ben dan onderweg naar zuid-frankrijk  :yahoo: :yahoo: Maar het gaat er een volgende keer zeker eens van komen  :yes: :yes: Nu moet ApriliaMan de Tuono uitstraling maar verzorgen  :friends: :friends:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
#133743
even iets anders...

is er onder de 2007- diehards nog iemand die de routefile heeft in excel?  ( .xls file)

mijn PC is kort na de butt gecrashed dus ik ben hem kwijt en ik wil een paar dingetjes vergelijken.  bvd!! :ok:
#133774
[quote="robz"]
even een paar Rubberbutt  Statistics  So FAr

- op dit moment rijd 65% van het deelnemersveld op een Aprilia  , dat is iets hoger dan gemiddeld
- er rijden dit jaar (nog) geen futura's of RS125 mee!
- de eerste shivers staan ook aan de start!  :ok:
- tot op heden hebben we slechts 3 tuono's ingeschreven!!!!!  komkom waar blijft dat??? ??? te ver?  >:D

en nog even een verzoekje aan degenen die direct bij maurice hebben ingeschreven en niet bij mij om zich toch even te melden ivm het distribueren van de routes!!!

dus meld je bij  rubberbutt@aprilia-riders.nl
[/quote]

Ik heb me samen met 2 collega's aangemeld via het fax nummer onderaan het inschrijfformulier is dat niet goed??
Maar naar wie moet het dan wel gefaxt worden??

grt een Tuono rijder.
#133790
[quote="The kapitein"]
[quote="robz"]
dus meld je bij  rubberbutt@aprilia-riders.nl
[/quote]

Ik heb me samen met 2 collega's aangemeld via het fax nummer onderaan het inschrijfformulier is dat niet goed??
Maar naar wie moet het dan wel gefaxt worden??

grt een Tuono rijder.
[/quote]

je hebt gefaxt naar maurice (indenhof).  op zich prima want nu zijn je slaapplekken gereserveerd.
voor de indeling en navigatie heb ik echter geen info dus of je ze nog een keertje wil faxen naar 023 5389924
eigenlijk had dat nr op het formulier moeten staan.....


thanx! :)
Door mile-eater
#133825
[quote="robz"]
even iets anders...

is er onder de 2007- diehards nog iemand die de routefile heeft in excel?  ( .xls file)

mijn PC is kort na de butt gecrashed dus ik ben hem kwijt en ik wil een paar dingetjes vergelijken.  bvd!! :ok:
[/quote]

Hoi Rob,

ik heb je zojuist de route van vorig jaar gemaild.

groet,

Jorrit
#133831
[quote="robz"]
[quote="The kapitein"]
[quote="robz"]
dus meld je bij  rubberbutt@aprilia-riders.nl
[/quote]

Ik heb me samen met 2 collega's aangemeld via het fax nummer onderaan het inschrijfformulier is dat niet goed??
Maar naar wie moet het dan wel gefaxt worden??

grt een Tuono rijder.
[/quote]

je hebt gefaxt naar maurice (indenhof).  op zich prima want nu zijn je slaapplekken gereserveerd.
voor de indeling en navigatie heb ik echter geen info dus of je ze nog een keertje wil faxen naar 023 5389924
eigenlijk had dat nr op het formulier moeten staan.....


thanx! :)

[/quote]

Oke zal ze morgen even faxen want heb ze op m'n werk liggen.
En wat die slaapplaats betreft , staan we op een reserve lijst ivm maar 1 overnachting dus hoop dat het nog goed komt. Anders zoeken we wel een hotel in de buurt.

grt Marco.
#133859
[quote="Blijhoofd"]
Ik heb me zojuist na lang wikken en wegen ingeschreven.  :tease:, nu nog een slaapplek. Kan ik die maurice mailen voor een slaapplaats???? :wobblesign:
[/quote]

tuurlijk

of een pm naar millemerckel op het forum!!
Door Renébagpipe
#134258
Ik ga dit jaar "de tocht" eens bekijken vanachter glas................

Bezetting van de volgauto............. ik ben nog solo.... dus mochten er liefhebbers zijn voor een relaxed dagje 'Vianden en weer terug'..............

:bye:
Door Mieltje
#134387
[quote="Klaas"]
Wanneer worden de gps routes verstuurd ? Kan ik ze in het weekend nog ff nakijken. Aankomende week 's avonds niet zo veel tijd.
[/quote]

Ik had ook nog ff gewacht met mijn "domme vraag" :friends: Zou graag de GPS file ontvangen om e.e.a voor te bereiden....
Tnxs
#134389
[quote="Mieltje"]
[quote="Klaas"]
Wanneer worden de gps routes verstuurd ? Kan ik ze in het weekend nog ff nakijken. Aankomende week 's avonds niet zo veel tijd.
[/quote]

Ik had ook nog ff gewacht met mijn "domme vraag" :friends: Zou graag de GPS file ontvangen om e.e.a voor te bereiden....
Tnxs
[/quote]

goeie vraag

ik mail vandaag het adressen bestand aan het "route team" zodat ze alvast kunnen beginnen met uitdelen................

greetz rob
Door koekeroe
#134545
was wel 1 vd eersten om me op te geven op het forum
heb me nu vanmorgen ff officieel ingeschreven :rtfm:
motor doet het weer prima :yahoo:
gisteren ff naar melle[QMS] geweest op de sxv
ik weet al wat ik ga voelen aanstaande vrijdag :'(
Door Harrie van Til
#134791
[quote="Gerrit"]
Route wordt vanavond door Rick verspreid.
[/quote]

Misschien kan de route gewoon als bijlage in de OP gezet worden. Mensen die je dan vergeet kunnen het alsnog downloaden.
Hoo dat ie morgen binnen is. Wel lekker om even de tijd te hebben te herberekenen en de route te uploaden nar de gps, in deze drukke voetbaltijden.

Harrie van Til, shiverslaafd
#134899
Roberto, ik ben er bij voor de 500 km. Veel te druk geweest afgelopen weken om de 1000 ontspannen te kunnen rijden.

:bye: :bye:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!