ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

26 of 27 juli ritje noord nederland?

26 juli
1
9%
27 juli
10
91%
Avatar
Door Silke
#139973
[quote="rsv mille evo"]
't was net geen babybadje,iets groter, weet wel dat ik goed baal, van een dikke high-sider kom je weg met wat schaafwonden en spierpijn en tijdens 't zwemmen met de kids krijg je zulke dingen....en dan zeggen ze dat motor rijden gevaarlijk is  :gaga: krijg die stomme knie nog niet recht zonder veel pijn   :no:   :'(
[/quote]

Doktorswacht ???
Avatar
Door AeroX
#139988
Heb de hele week slecht geslapen. Weet niet of ik morgenvroeg uit bed kan komen, vanochtend was 't al heel belabberd  :sorry:
Wacht maar niet op mij.
Door Vincent
#139999
Das ook niet grappig... verheug je je de hele tijd op zo,n rit en zo en dan kan de een niet i.v.m. een kapotte motor en de ander niet i.v.m. een stukke knie. Misschien moet Silke je maar ff ophalen met de cabrio kan je lekker relaxed van de anderen hun geluid genieten.


Vincent
#140000
Als ik morgenochtend op de motor kan klimmen en de motor ook met die linker poot kan steunen ga ik gewoon rijden, anders heb ik morgen de koffie wel klaar voor de geluksvogels die wel kunnen rijden  :yes:
Door Vincent
#140002
Ik moet morgen helaas werken. middagdienst maar mocht mijn vrouw me een half uurtje willen missen kom ik nog wel ff koffie bij je drinken voor die tijd.

Vincent
Avatar
Door Silke
#140012
[quote="Vincent"]
Das ook niet grappig... verheug je je de hele tijd op zo,n rit en zo en dan kan de een niet i.v.m. een kapotte motor en de ander niet i.v.m. een stukke knie. Misschien moet Silke je maar ff ophalen met de cabrio kan je lekker relaxed van de anderen hun geluid genieten.


Vincent
[/quote]


Wil hem wel ophalen maar genieten van het geluid van de anderen ??? Zit er niet in  :no: Mijn Cabrio heeft op dit moment meer geluid dan 10 Aprilia's bijelkaar...met een lekke uitlaat... :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#140014
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heeft het nog wel zin om langs Kardinge te rijden?? Volgens mij vertrekt er nu niemand meer vanuit Karding/Groningen, behalve ik..........
Nou ja afspraak = afspraak, ik kom er zo aan. Ik weet niet of ik het de hele dag vol hou, gezien het enorm warme weer en het zweetpercentage maar goed we zien wel. Moet nog wel een beetje nuchter worden, gingen behoorlijk wat biertjes in vannacht. Ga ff douchen en kom er zo aan  :ok:
Avatar
Door Silke
#140015
[quote="rsv mille evo"]
Ga niet mee  :'( kan de knie nog steeds niet buigen of belasten, toch de dokter maar eens bellen vandaag....
[/quote]

Sterkte en laat maar even weten hoe het gaat  :friends:
#140017
[quote="R1-ner"]
hey Michael,

Zijn wij nu de enige rijders? Bel mij anders ff op mijn mobiele nummer? (06) 27 077 630
[/quote]

Dat zou lekker zijn..... Was vannacht om 03:30 thuis en ging om 04:00 naar bed en sta er nu al weer naast.........
#140018
[quote="R1-ner"]
hey Michael,

Zijn wij nu de enige rijders? Bel mij anders ff op mijn mobiele nummer? (06) 27 077 630
[/quote]

als ik dat nummer bel krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat??........
bel mij maar  ;) nul zes een een nul een vijftig tachtig
Laatst gewijzigd door mjvanderlaan op 27 jul 2008, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door R1-ner
#140020
heuh?

Heb het ff gechecked. Doet het gewoon  :yes: Als wij de enige rijders zijn, dan heeft het weinig zijn om te gaan rijden. Althans, ik ga wel, maar dan doe ik een eigen route. Kun jij je bed weer inkruipen. Zeg het maar....
Laatst gewijzigd door R1-ner op 27 jul 2008, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door R1-ner
#140022
[quote="Silke"]
Het rijderslijstje:

Streetfighter met duo (voorrijder)
Renébagpipe
r1-ner
mjvanderlaan
Harrie van Til
Jesse J
Herman
Pegaso-driver
[/quote]


Ik ben tussen 10.30 uur en 11.00 uur in Oudwoude.

Tot zo  :ok:
Avatar
Door Silke
#140023
[quote="R1-ner"]
[quote="Silke"]
Het rijderslijstje:

Streetfighter met duo (voorrijder)
Renébagpipe
r1-ner
mjvanderlaan
Harrie van Til
Jesse J
Herman
Pegaso-driver
[/quote]


Ik ben tussen 10.30 uur en 11.00 uur in Oudwoude.

Tot zo  :ok:


[/quote]


toppie  :friends:
Avatar
Door Bikeman
#140040
Het was leuk, lekker gereden en het was wel warm maar niet TE warm.
Niet veel last van fietsers en ander in de weg rij spul :angel:
Mooie route, leuke stop :yes: lekkere ballen ;)

Maar Ehhhh ................ foto's zijn er niet gemaakt voor zover ik heb bemerkt, ik had mijn camera nog op de tafel liggen bij thuis komst ::)

Groet Ab
Avatar
Door Silke
#140041
[quote="Pegaso-Driver"]
Het was leuk, lekker gereden en het was wel warm maar niet TE warm.
Niet veel last van fietsers en ander in de weg rij spul :angel:
Mooie route, leuke stop :yes: lekkere ballen ;)

Maar Ehhhh ................ foto's zijn er niet gemaakt voor zover ik heb bemerkt, ik had mijn camera nog op de tafel liggen bij thuis komst ::)

Groet Ab
[/quote]

Klopt geen foto's, Reco had de zijne meegenomen maar de batterijen waren leeg  :o  :wobblesign: volgende keer beter  :yes:
Avatar
Door Silke
#140046
Ik ben trouwens bekaf...vanaf 11 uur tot 16 uur achterop gezeten  :rotfl2: Hebben nog wat onweersschade her en der gezien op de route en paardendrollen en raad eens wie er door heen reed  ??? Ikke niet  :no: iemand anders in een wit pak  :rotfl2: maar je zag er niets op  ;D jammer eigenlijk  :crazy: hij wou namelijk niet met mij ruilen...ik op de factory en hij bij Reco achterop  :rtfm:  :victory:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!