ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

26 of 27 juli ritje noord nederland?

26 juli
1
9%
27 juli
10
91%
Avatar
Door Jesse J
#139836
[quote="Silke"]
[quote="R1-ner"]
Silke,

Heeft Arjen je Aprilia kunnen maken?
[/quote]

Hoor het denk ik vandaag nog van hem ...
[/quote]
Ik was vanmiddag bij Motodrome en hoorde dat je dynamo stuk was....  :(
Is hij nu wel gereed voor zondag?
Avatar
Door Silke
#139838
[quote="Jesse J"]
[quote="Silke"]
[quote="R1-ner"]
Silke,

Heeft Arjen je Aprilia kunnen maken?
[/quote]

Hoor het denk ik vandaag nog van hem ...
[/quote]
Ik was vanmiddag bij Motodrome en hoorde dat je dynamo stuk was....  :(
Is hij nu wel gereed voor zondag?

Ik geb geen flauw idee, Arjen belt mij straks wel, is er nu mee bezig. Als ik pech heb is hij niet klaar en moet ik twee weken wachen, hij heeft vanaf zaterdag vakantie  :help:
[/quote]
Avatar
Door Bikeman
#139849
Is er ergens een overzicht van wanneer het nu verreden wordt, zaterdag of zondag en waar is de start?
Staat hij op Garmin? ik heb iets gelezen bij Harrie

Ab
Avatar
Door Silke
#139858
[quote="Pegaso-Driver"]
Is er ergens een overzicht van wanneer het nu verreden wordt, zaterdag of zondag en waar is de start?
Staat hij op Garmin? ik heb iets gelezen bij Harrie

Ab
[/quote]

Hij word zondag gereden vanuit Oudwoude, Restaurant Lauwersland...geen garmin route sorry...
Avatar
Door Silke
#139859
en bad news...ben er niet bij...de pakking...motor is heeeeeeeeeeeeel misschien woensdag klaar. Kan ik met een beetje mazzel toch nog een paar dagen weg met Reco en Anaisha...maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll k*tmotor
Avatar
Door R1-ner
#139862
[quote="Silke"]
en bad news...ben er niet bij...de pakking...motor is heeeeeeeeeeeeel misschien woensdag klaar. Kan ik met een beetje mazzel toch nog een paar dagen weg met Reco en Anaisha...maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll k*tmotor
[/quote]

Dat is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Heb je een andere mogelijkheid om mee te gaan? Of bij iemand achterop?
Avatar
Door Silke
#139864
[quote="R1-ner"]
[quote="Silke"]
en bad news...ben er niet bij...de pakking...motor is heeeeeeeeeeeeel misschien woensdag klaar. Kan ik met een beetje mazzel toch nog een paar dagen weg met Reco en Anaisha...maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll k*tmotor
[/quote]

Dat is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Heb je een andere mogelijkheid om mee te gaan? Of bij iemand achterop?
[/quote]

wie bied zich aan ???
Avatar
Door Bikeman
#139873
[quote="Silke"]
[quote="Pegaso-Driver"]
Is er ergens een overzicht van wanneer het nu verreden wordt, zaterdag of zondag en waar is de start?
Staat hij op Garmin? ik heb iets gelezen bij Harrie

Ab
[/quote]

Hij word zondag gereden vanuit Oudwoude, Restaurant Lauwersland...geen garmin route sorry...
[/quote]

Wat is de start tijd ??
Door herman
#139881
Oke zondag 27 juli groningen - Drenthe rit

Doe nog geen toezegging maar wil wel graag de route ontvangen , moet optijd terug zijn i.v.m andere verplichting dus kan ik even kijken of ik tijdens de rit af kan slaan, is voor mij 2 uur rijden naar vertrek punt.

gr herman
Avatar
Door Silke
#139882
wat de route betreft...even bij streetfigher informeren, hij is de voorrrijder en heeft de route zo'n beetje in het hoofd  ???  :wobblesign: :yahoo: komt helemaal goed...zijn vandaag met mijn Saab cabrio gaan rijden en weet je opeens had ie een mooier geluid dan mijn appie...zo'n 110 dcb  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: uitlaat lek, denk dat ik hem maar zo hou  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door arjan1972
#139894
voor iedereen die morgen mee gaat in de groningen-drenthe rit heel veel plezier en natuurlijk mooi weer
en wie weet komen we elkaar onderweg nog ergens tegen

gr arjan
Avatar
Door Bikeman
#139903
[quote="arjan1972"]
voor iedereen die morgen mee gaat in de groningen-drenthe rit heel veel plezier en natuurlijk mooi weer
en wie weet komen we elkaar onderweg nog ergens tegen

gr arjan
[/quote]

Het gaat zondag gebeuren Arjan.  ;D
#139906
[quote="Silke"]
en bad news...ben er niet bij...de pakking...motor is heeeeeeeeeeeeel misschien woensdag klaar. Kan ik met een beetje mazzel toch nog een paar dagen weg met Reco en Anaisha...maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll k*tmotor
[/quote]


Shit!!!!!, neem jij de organisatie van de rit over omdat ik de motor plat heb gereden, doet die van jou het niet....... :bad:, 't is dat ik geen duo voetsteunen heb anders kon je wel bij mij achterop, hoop dat het nog goed komt tussen jou en de aprilia  :friends:
Avatar
Door Silke
#139911
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
en bad news...ben er niet bij...de pakking...motor is heeeeeeeeeeeeel misschien woensdag klaar. Kan ik met een beetje mazzel toch nog een paar dagen weg met Reco en Anaisha...maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll k*tmotor
[/quote]


Shit!!!!!, neem jij de organisatie van de rit over omdat ik de motor plat heb gereden, doet die van jou het niet....... :bad:, 't is dat ik geen duo voetsteunen heb anders kon je wel bij mij achterop, hoop dat het nog goed komt tussen jou en de aprilia  :friends:
[/quote]

Denk het niet  :no: :sorry:
#139928
Silke,

Je mag best achterop maar het lijkt me handiger als iemand met een tuono zich aanbiedt i.v.m. de iets betere zithouding. Mijn vriendin heeft het na een uur wel gezien achterop  :yes:

Ik hoop dat er nog iets te regelen valt, zou erg zonde zijn!!!

Gr
M
Avatar
Door Silke
#139951
Het rijderslijstje:

Streetfighter (voorrijder)
Renébagpipe
r1-ner
rsv mille evo
mjvanderlaan
AeroX
Harrie van Til
Jesse J
Herman
Pegaso-driver

:bye:
#139964
@$^$#&%$#&$ verdraai ik net m'n knie in 't zwembad :bad: :bad: kan op 't moment knie niet strekken of staan op dat been, hoop dat 't vanavond beter is, knakte echt iets in de knie, op dit moment zou ik direct plat gaan als ik met het linker been de mille probeer te steunen  :gaga:, ik gooi er nog een pot bier tegenaan en probeer de boel weer normaal te krijgen.......
Avatar
Door Silke
#139966
[quote="rsv mille evo"]
@$^$#&%$#&$ verdraai ik net m'n knie in 't zwembad :bad: :bad: kan op 't moment knie niet strekken of staan op dat been, hoop dat 't vanavond beter is, knakte echt iets in de knie, op dit moment zou ik direct plat gaan als ik met het linker been de mille probeer te steunen  :gaga:, ik gooi er nog een pot bier tegenaan en probeer de boel weer normaal te krijgen.......
[/quote]


Gatver dat doet zeer, ooit miniskus opgelopen tijdens het voetballen... :bad: :-X sterkte en proost...zit ons niet helemaal mee als organisatoren van deze rit  :no: :friends: volgende keer beter  :yes: :victory:
Avatar
Door Silke
#139969
[quote="rsv mille evo"]
Ik probeer er zeker wel bij te zijn, zal eens op internet zoeken wat te doen bij zo'n knieblessure, ik laat het nog wel weten vanavond hoe het er voor staat
:bye:
[/quote]


En de volgende keer gewoon niet proberen om te breakdancen in het babybadje... :no: :gaga: :rotfl2:
#139972
't was net geen babybadje,iets groter, weet wel dat ik goed baal, van een dikke high-sider kom je weg met wat schaafwonden en spierpijn en tijdens 't zwemmen met de kids krijg je zulke dingen....en dan zeggen ze dat motor rijden gevaarlijk is  :gaga: krijg die stomme knie nog niet recht zonder veel pijn  :no:  :'(
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!