ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

26 of 27 juli ritje noord nederland?

26 juli
1
9%
27 juli
10
91%
Avatar
Door rsv mille evo
#123936
Het is de bedoeling dat er weer eens een ritje in het noorden verreden wordt!!!, na overleg met mede forum leden zijn we op de datum van 26 juli uitgekomen.

De rit zal grotendeels door Groningen en Drenthe voeren en misschien ook wel een stukje Friesland.

Als het aan mij ligt gaat het niet langs een vooraf vastgestelde route, maar kijken we wel waar we allemaal uitkomen, of er moet iemand met navigatie zich aanmelden om voor te rijden.

Startplaats en eindpunt worden nog bepaald, voorstellen zijn welkom, ik hou de mogelijkheid in ieder geval open om na afloop een bbq'tje bij mij thuis te doen.

Dus plan de agenda's vrij en meld je aan!! (als je niet toevallig op vakantie bent)  :yahoo: :yahoo: :bye:
Avatar
Door robz
#123951
elk ritje dat georganiseerd wordt is sowieso een goed plan!  ik ben net als velen op vakantie echter...

hebbe n we niet een thuisblijverrit op de agenda staan rond die tijd?
Door ApriliaMan
#124069
We moeten nog de zomervakantie plannen. Maar anders ben ik van de partij.

Ja, als het sportieve kanon Silke gaat ...... kan ik niet thuis blijven natuurlijk.  ;)
Avatar
Door Silke
#124074
[quote="ApriliaMan"]
We moeten nog de zomervakantie plannen. Maar anders ben ik van de partij.

Ja, als het sportieve kanon Silke gaat ...... kan ik niet thuis blijven natuurlijk.  ;)
[/quote]

Goed zo...de friezen in Groningen...aaaaaaaaaanvalle :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door Renébagpipe
#124108
Deze rit + datum had al lang op de agenda moeten staan.... maar om 1 of andere reden is dat nog steeds niet gelukt.......

Als het niet sneeuwt.............. ben ik aanwezig....... ;D
Door Renébagpipe
#124389
[quote="V-TWim"]
Laatste dag van mijn vakantie... Ik zal 's kijken wat ik kan doen.
[/quote]

Lijkt mij simpel....... meerijden...........
#125063
Ideen voor delen van de route zijn welkom, lijkt mij makkelijk om met verschillende voor rijders te rijden, diegene die in dat deel goed bekend is een stukje voor op, of er moet iemand zijn die een complete route in z'n navigatie wil invoeren maar dit hoeft natuurlijk niet, de vorige keer met de noord nederland rit kwamen we ook op plaatsen waar ik nog nooit eerder was geweest, maar als de groep behoorlijk groot is zal er wel een enigzins vaste route komen  :bye: :bye:
Door Vincent
#125076
[quote="rsv mille evo"]
Ideen voor delen van de route zijn welkom, lijkt mij makkelijk om met verschillende voor rijders te rijden, diegene die in dat deel goed bekend is een stukje voor op, of er moet iemand zijn die een complete route in z'n navigatie wil invoeren maar dit hoeft natuurlijk niet, de vorige keer met de noord nederland rit kwamen we ook op plaatsen waar ik nog nooit eerder was geweest, maar als de groep behoorlijk groot is zal er wel een enigzins vaste route komen  :bye: :bye:
[/quote]Aangezien ik niet mee kan, aangezien ik dan op vakantie ben kunnen we ff een stukje gaan voorrijden van de week (krijg ik toch nog iets van de rit mee) gna gna bvb volgende week zondag  ;D  ;D  ;D Kan ik die grefo's hier in het dorp ff wakker maken.

Vincent
Door Vincent
#125080
[quote="rsv mille evo"]
Klinkt goed  :ok:
[/quote]Oke je hoort nog van me. Misschien dat er nog meer mee willen maar dat merken we vanzelf.

Vincent
Door Harrie van Til
#125099
[quote="rsv mille evo"]
Ideen voor delen van de route zijn welkom, lijkt mij makkelijk om met verschillende voor rijders te rijden, diegene die in dat deel goed bekend is een stukje voor op, of er moet iemand zijn die een complete route in z'n navigatie wil invoeren maar dit hoeft natuurlijk niet, de vorige keer met de noord nederland rit kwamen we ook op plaatsen waar ik nog nooit eerder was geweest, maar als de groep behoorlijk groot is zal er wel een enigzins vaste route komen  :bye: :bye:
[/quote]

Waarschijnlijk ben ik er bij op 26 juli.
W.b. suggesties voor de route: hoeveel wil je? Heb nog heeeeeel veeeeeel gps-routes op de harde schijf. Ga zometeen weer lekker knallen in Noord-Groningen en Noord-Friesland (zeg maar Silke-country). Dat is wat mij betreft een veel betere optie dan dat we Drenthe in duiken: naar mijn mening veel slechtere wegen en al die hoeden in het weekend. Levensgevaarlijk. Maar het ligt ook een beetje aan de intentie van de rijders: wil je lekker knallen ( :yahoo:) of wil je meer aandacht voor je appie van de aanwezige medeweggebruikers (Drenthe).
We hebben het er nog wel over heb ik zo het gevoel.
Zo, ik ben weg naar Silke-country.

Harrie van Til, shiverslaafd.
Avatar
Door Silke
#125102
Silke-country  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: die is goed, ik ga zo richting Assen... ;D

en helaas, ik zit volgende week zondag op het circuit in Papenburg kan dus niet mee voorrijden :yahoo: :bye:
Door Renébagpipe
#125126
[quote="Harrie van Til"]
[quote="rsv mille evo"]
Ideen voor delen van de route zijn welkom, lijkt mij makkelijk om met verschillende voor rijders te rijden, diegene die in dat deel goed bekend is een stukje voor op, of er moet iemand zijn die een complete route in z'n navigatie wil invoeren maar dit hoeft natuurlijk niet, de vorige keer met de noord nederland rit kwamen we ook op plaatsen waar ik nog nooit eerder was geweest, maar als de groep behoorlijk groot is zal er wel een enigzins vaste route komen  :bye: :bye:
[/quote]

Waarschijnlijk ben ik er bij op 26 juli.
W.b. suggesties voor de route: hoeveel wil je? Heb nog heeeeeel veeeeeel gps-routes op de harde schijf. Ga zometeen weer lekker knallen in Noord-Groningen en Noord-Friesland (zeg maar Silke-country). Dat is wat mij betreft een veel betere optie dan dat we Drenthe in duiken: naar mijn mening veel slechtere wegen en al die hoeden in het weekend. Levensgevaarlijk. Maar het ligt ook een beetje aan de intentie van de rijders: wil je lekker knallen ( :yahoo:) of wil je meer aandacht voor je appie van de aanwezige medeweggebruikers (Drenthe).
We hebben het er nog wel over heb ik zo het gevoel.
Zo, ik ben weg naar Silke-country.

Harrie van Til, shiverslaafd.
[/quote]

Een combinatie van genoemde mogelijkheden lijkt mij het mooist..... jeetje... wat zeg ik dat netjes....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Word ook betalend lid van de ARA!