ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Miccie
#122366
Hoi allemaal. Graag even jullie aandacht voor het volgende:
- op 29 juni dit jaar word de jaarlijkse gehandicapten toertocht in Vught (Noord Brabant) weer gereden.
ik rijd zelf al jaren mee als deelnemer met een gehandicapte duo-passagier. Dit jaar ben ik vanuit de organisatie gevraagd om mee te rijden als motorbegeleiding. Nu is het zo dat de organisatie wat dat betreft nog steeds erg omhoog zit. Daarom zou ik willen vragen wie van onze club (met verantwoordelijkheidsgevoel  :angel: ) mee zou willen rijden als motorbegeleiding en zo een grote groep gehandicapten de dag van hun leven / jaar willen bezorgen. Aanmelden kan het makkelijkst rechtstreeks op de site van http://www.ttvught.nl !
De voorbereidingsdag voor de begeleiders is op 7 juni, de rit zelf dus op 29 juni !
Tnx
Door Renébagpipe
#122376
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 11 apr 2008, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miccie
#122388
[quote="Renébagpipe"]
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
[/quote]

leuk Rene ! super ! doen we de Hondadag ook weer samen  :P !?

DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
Avatar
Door DNNZ
#122491
[quote="Miccie"]
[...]
DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
[/quote]

Denk ut wel, maar juni is nog wel een eindje weg. Ik doe m'n best om er weer bij te zijn  :ok:
Door Renébagpipe
#122500
[quote="Miccie"]
[quote="Renébagpipe"]
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
[/quote]

leuk Rene ! super ! doen we de Hondadag ook weer samen  :P !?

DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
[/quote]

Laat maar even weten wanneer dat is..... kan ik kijken of er 'plek' is
Door Renébagpipe
#122851