ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Miccie
#122366
Hoi allemaal. Graag even jullie aandacht voor het volgende:
- op 29 juni dit jaar word de jaarlijkse gehandicapten toertocht in Vught (Noord Brabant) weer gereden.
ik rijd zelf al jaren mee als deelnemer met een gehandicapte duo-passagier. Dit jaar ben ik vanuit de organisatie gevraagd om mee te rijden als motorbegeleiding. Nu is het zo dat de organisatie wat dat betreft nog steeds erg omhoog zit. Daarom zou ik willen vragen wie van onze club (met verantwoordelijkheidsgevoel  :angel: ) mee zou willen rijden als motorbegeleiding en zo een grote groep gehandicapten de dag van hun leven / jaar willen bezorgen. Aanmelden kan het makkelijkst rechtstreeks op de site van http://www.ttvught.nl !
De voorbereidingsdag voor de begeleiders is op 7 juni, de rit zelf dus op 29 juni !
Tnx
Door Renébagpipe
#122376
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 11 apr 2008, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miccie
#122388
[quote="Renébagpipe"]
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
[/quote]

leuk Rene ! super ! doen we de Hondadag ook weer samen  :P !?

DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
Avatar
Door DNNZ
#122491
[quote="Miccie"]
[...]
DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
[/quote]

Denk ut wel, maar juni is nog wel een eindje weg. Ik doe m'n best om er weer bij te zijn  :ok:
Door Renébagpipe
#122500
[quote="Miccie"]
[quote="Renébagpipe"]
Hoi,

Ga me zeker aanmelden voor begeleiding.............

:bye:

[edit: en gebeurd}
[/quote]

leuk Rene ! super ! doen we de Hondadag ook weer samen  :P !?

DNNZ kunnen we op jouw steun ook rekenen ?
[/quote]

Laat maar even weten wanneer dat is..... kan ik kijken of er 'plek' is
Door Renébagpipe
#122851
Er is inmiddels vanuit de organisatie contact met mij geweest. We gaan ervan uit dat 'mijn ervaring' (beroepsmatig) op het begeleidingsgebied voldoende is om geen cursus te hoeven volgen als 'verkeersregelaar te paard'. Ik sta dus op de lijst.

:bye:
Door ApriliaMan
#122957
[quote="black bee"]
met jouw leeftijd moet je wel enorm veel ervaring hebben  :tease: :rotfl2:
[/quote]

Hoezo, kan iemand onder de 50 jaar dit ook doen ?  ;D
Door Miccie
#123005
hahaha. ja daar was ik ook niet bang voor idd. Maar zijn rene en ik de enige die deze dag kunnen en willen begeleiden ? of zijn er ook al stiekeme aanmeldingen gedaan  :o
Avatar
Door DNNZ
#123402
[quote="Miccie"]
hahaha. ja daar was ik ook niet bang voor idd. Maar zijn rene en ik de enige die deze dag kunnen en willen begeleiden ? of zijn er ook al stiekeme aanmeldingen gedaan  :o
[/quote]

Nee, ik ben geen stiekemerd :P Ik zit wat in dubio over de voorbereidingsdag op de 7e Ik weet nog niet of ik dan kan. Wat wordt er die dag zoal dan verteld, en moet daar een hele dag voor uitgetrokken worden?
Door Renébagpipe
#123435
DNNZ schreef:
Miccie schreef: hahaha. ja daar was ik ook niet bang voor idd. Maar zijn rene en ik de enige die deze dag kunnen en willen begeleiden ? of zijn er ook al stiekeme aanmeldingen gedaan  :o
Nee, ik ben geen stiekemerd :P Ik zit wat in dubio over de voorbereidingsdag op de 7e Ik weet nog niet of ik dan kan. Wat wordt er die dag zoal dan verteld, en moet daar een hele dag voor uitgetrokken worden?
ik heb vorige week dit bericht gekregen:

Wij starten dit jaar weer vanaf het Marktveld te Vught om 12.30 uur en wij verwachten je om 11.00 uur.
De instructie door de politie voor de verkeersregelaars is gepland op zaterdag 7 juni 2008 van 10.00 – 12.00 uur.
De locatie is; Politiebureau
                      Kerkendijk 63
                      5482 KG Schijndel
:bye:
Door Miccie
#123584
achum......op het politiebureau ? ik heb dat bericht nog niet gehad..........ongeveer 25 % van wat ik draag en op mijn motor geschroefd heb is "for race use only"  ;D misschien toch de auto maar ff nemen die dag .........
Door Miccie
#124055
:friends: dank je wel dnnz ! ik ben benieuwd of het dit jaar ook weer zo'n magistraal mooi weer is ! ik ga er iig voor duimen !


Zijn er nog meer mensen die als begeleiding (of misschien wel met een duo) willen rijden ?
Door RicardoRonkes
#128056
ik heb eventueel ook wel intresse....as zaterdag weer de aquilaerun rijden en dat is altijd een geweldige dag...
Door RicardoRonkes
#128063
Ik heb me ingeschreven en aangegeven dat ik best een passagier mee wil hebben.... heb jij het naders gedaan?? wat houd het eigenlijk in als begeleider? verkeer regegelen ed?
Door Miccie
#128068
Ja idd. als motorbegeleiding zet je de wegen af en zorg je dat je bv de duo's in de gaten houd (mocht er een in slaap vallen of niet goed worden). Maar voornamelijk zorg je voor de verkeersveiligheid en het afzetten van wegen. Jij gaat nu als deelnemer mee, met wanneer mogelijk een passagier achterop ! Maar wel erg leuk ! wat voor fiets heb je ? dan zwaai ik iig wanneer ik langs kom!
Door RicardoRonkes
#128080
Ik heb een rsv mille uit 99  zwart/grijs m'n naam staat op de kuipruit. Ik wil evt. ook wel mee als begeleider mochten er voldoende plekken zijn voor de kinderen achterop. Lijkt me wel een keer leuk om zo'n toch als begeleider mee te maken...
Door Miccie
#128090
Hoi Ricardo. Je krijgt als het goed is op korte termijn een mail van de organisatie. Als jij in een reply (op die mail) aangeeft dat jij liever als begeleider dan als rijder mee gaat dan kunnen zij daar op anticiperen. Ik hoor wel of dat lukt !
Door RicardoRonkes
#128621
Ik heb net een mailtje gehad dat ze genoeg verkerrsregelaars hebben. Rijdt ik gewoon mee met een deelnemer achterop. Net zo gezellig

Word ook betalend lid van de ARA!