ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#118309
welkom mede aprilioten,
tijdens een moment van zwakte heb ik toegezegd wel een keertje een
ritje door noord holland te maken en deze dan ook maar voor te rijden, en ja dan moet
je dat ook doen , dus 11 mei wil ik iedereen uitnodigen bij van der valk te akkersloot (A9)
en dan omstreeks 11 uur vertrek of eerst een bakkie en daarna zijn de snelweg kilometers
ook meteen verleden tijd , het zal vooral dijkjes en b wegen worden met onderweg nog wel
eens een terras , de rit is nog niet helemaal compleet maar denk dat het ongeveer 150 km zal
zijn. laat me ff weten of je mee gaat dan kan ik alvast een tafel bestellen bij van der valk  :friends:
gr
stefan

ps de organisatie is niet verantwoordelijk voor bekeuringen  :yes:


inschrijvingen tot nu toe: black-bee (hehe)
                                   hautje
                                   apriliaman
                                   renebagpipe
                                   silke
                                   thijs102
                                   gerrit
                                   maurick
                                   rs125power
                                   timfiz (ovb)
                                   sjaakie (ovb)
                                   jesse j ?????
Laatst gewijzigd door black bee op 31 mar 2008, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#118560
Zou wel mee willen maar ja...kan denk ik niet op tijd aan een elastiekje komen  :rotfl2:  :secret: 
en ik moet een BBQ voorbereiden  :yes:

Kunnen jullie gelijk daarna met z'n drietjes mijn kant uitkomen... :victory:  :friends:
Tenminste als timfiz niet geopereerd hoefd te worden
#118708
[quote="black bee"]
de rit is op tijd afgelopen , en veel lager dan alkmaar komen we niet. :friends:

bbq aansteken lukt jesse en mij wel toch ?  :help:

elastiek heb ik nog wel op mijn werk liggen (post elastieken) dus dat komt ook goed.

oftewel gewoon mee gaan , is echt lachen  :yes:
[/quote]


Met post elastieken moet het lukken  :rotfl2:
#118845
[quote="black bee"]
de rit is op tijd afgelopen , en veel lager dan alkmaar komen we niet. :friends:

bbq aansteken lukt jesse en mij wel toch ?  :help:

elastiek heb ik nog wel op mijn werk liggen (post elastieken) dus dat komt ook goed.

oftewel gewoon mee gaan , is echt lachen  :yes:
[/quote]
Ik ben wel handig met explosieven of ottofuel, zou de BBQ daarmee aangaan? :crazy:
#118868
[quote="Jesse J"]
[quote="black bee"]
de rit is op tijd afgelopen , en veel lager dan alkmaar komen we niet. :friends:

bbq aansteken lukt jesse en mij wel toch ?  :help:

elastiek heb ik nog wel op mijn werk liggen (post elastieken) dus dat komt ook goed.

oftewel gewoon mee gaan , is echt lachen  :yes:
[/quote]
Ik ben wel handig met explosieven of ottofuel, zou de BBQ daarmee aangaan? :crazy:
[/quote]

Ik denk dat een beetje avcat het wel doet  ;D ;D
#119032
Als de tijd het toe laat meld ik me ook wel.
Door Renébagpipe
#119091
[quote="rs125 power"]
hey ik rij ok wel mee denk ik. als ik dat rsv mille geweld bij ken houden :wobblesign: :wobblesign: ;D ;D mzzls leon
[/quote]

Dat moet wel gaan lukken,denk ik.

Zeker nu er ook een blauwe 'rollator + windscherm' schijnt mee te gaan........................
Door rs125 power
#119157
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rs125 power"]
hey ik rij ok wel mee denk ik. als ik dat rsv mille geweld bij ken houden :wobblesign: :wobblesign: ;D ;D mzzls leon
[/quote]

Dat moet wel gaan lukken,denk ik.

Zeker nu er ook een blauwe 'rollator + windscherm' schijnt mee te gaan........................
[/quote]
het moet nou ook weer niet te rustig an he :rotfl2: maar gaat goed komen. me powervalve heb ik weer gefixt. een nieuw pak gekocht met kneesliders ;D dus ben er klaar voor ;D mzzls leon

Word ook betalend lid van de ARA!