ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door aprilia.racing
#117007
:yahoo: prachtig, kunnen de Aprilia rijders uit het zuiden, België, bvb. 's morgens afspreken aan het eerste benzinestation voorbij Antwerpen, richting Nederland ?  :friends:
Laatst gewijzigd door aprilia.racing op 21 mei 2008, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#118098
[quote="cwalker"]
ik bekijk nog ff of ik met de bestelwagen kom met onze specials erin, of gewoon op mayhem...
[/quote]
Je hebt ook nog een PM ergens staan ::)
#118106
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="cwalker"]
ik bekijk nog ff of ik met de bestelwagen kom met onze specials erin, of gewoon op mayhem...
[/quote]
Je hebt ook nog een PM ergens staan ::)
[/quote]

oepss, sorry. die over de uitlaten bedoel je? ik stuur je vandaag nog ff antwoord hierover..
#121750
[quote="cwalker"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="cwalker"]
ik bekijk nog ff of ik met de bestelwagen kom met onze specials erin, of gewoon op mayhem...
[/quote]
Je hebt ook nog een PM ergens staan ::)
[/quote]

oepss, sorry. die over de uitlaten bedoel je? ik stuur je vandaag nog ff antwoord hierover..
[/quote]

Nee over jubileum iets  ::)
#125222
[quote="Raptor"]
Als ik dan vanaf Breda ergens bij jullie mag aanhaken, hobbelen we gezellie die kant op..! :ok:
[/quote]

Dat geld ook voor mij, ik kom vanuit Lage Zwaluwe. Ik kan ook vanaf breda ofzo aanhaken, is allicht gezelliger :ok: rijden dan in m'n uppie :'( :'( :'(
#125223
[quote="aprilia.racing"]
'k zal nog 'ns inspanning doen, en eind deze maand 'n tijdstip en preciese locatie van benzine station voorbij Antwerpen op deze site plaatsen om af te spreken.  En 'n 2e eenvoudige locatie bij Breda.  :D
[/quote]
Das een strak plan :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Door ghostrider2
#125427
Hallo allemaal voor de belgkes onder ons ik heb zeker intresse om mee te rijden naar het jubileumfeest
dus hou me op de hoogte ik kom van de Limburg.
Is er ook nog iemand van ons Landje die naar de Aprilia experience Day gaat dan kunnen we ook ergens afspreken
om samen op te rijden toch Grtz Mike.
#126513
[quote="aprilia.racing"]
'k zal nog 'ns inspanning doen, en eind deze maand 'n tijdstip en preciese locatie van benzine station voorbij Antwerpen op deze site plaatsen om af te spreken.  En 'n 2e eenvoudige locatie bij Breda.  :D
[/quote]

Het is nu nog een klein maandje, dus is er zijn er al afspreekplaatsen bekend ???

ik hoor t wel, heb er ??? wel zin in :kwijl: :kwijl: :kwijl: :ok: :ok:
#129316
Wie gaat er vanuit Rotterdam of mischien wel uit het zuiden naar het feestje en is wel in om gezamelijk er heen te rijden?? ???

Oh ja.... laten we de groep groter maken dan de groep uit het noorden.... (zie hun topic :rtfm:)
Route:  limburg, brabant, zuidholland en dan door naar Haarlem.
Laatst gewijzigd door Blijhoofd op 19 mei 2008, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!