ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#133223
Hey René,

Super dat je op je machine kan rijden zonder al teveel ongemak!!!
We zullen elkaar dan weer treffen bij de shell pomp.

Bij deze meldt ik mij dan ook aan voor de verzamelplek.

Groeten en tot morgen voor iedereen.
#133224
[quote="Pegaso-Driver"]
[quote="milleman"]
Ik weet wel wat o.v.b. is maar het kwam bij mij zo over van ff overleggen of hij erbij mag zijn,daarom vroeg ik dat zo! :gaga: Gr Milleman.
[/quote]

Ok dan Milleman, het leek erop dat je het niet wist vandaar onze behulpzaamheid :rtfm:

De ARA is een club die andere motorrijders die "het licht" nog niet hebben gezien niet boycotten, ze mogen altijd wel mee rijden met ons (zolang het maar achteraan is :rotfl2: )

Groetjes en tot morgen :bye:
[/quote]

Waarom rijden jullie dan altijd achter mij aan.  :kwijl: :kwijl:
Door Renébagpipe
#133244
[quote="Sjaakie"]
[quote="Pegaso-Driver"]
[quote="milleman"]
Ik weet wel wat o.v.b. is maar het kwam bij mij zo over van ff overleggen of hij erbij mag zijn,daarom vroeg ik dat zo! :gaga: Gr Milleman.
[/quote]

Ok dan Milleman, het leek erop dat je het niet wist vandaar onze behulpzaamheid :rtfm:

De ARA is een club die andere motorrijders die "het licht" nog niet hebben gezien niet boycotten, ze mogen altijd wel mee rijden met ons (zolang het maar achteraan is :rotfl2: )

Groetjes en tot morgen :bye:
[/quote]

Waarom rijden jullie dan altijd achter mij aan.  :kwijl: :kwijl:
[/quote]

Omdat we anders bang zijn dat je achterblijft............... en we je kwijt raken................ ;D
Door Renébagpipe
#133279
[quote="bERREy"]
Hey René,

Super dat je op je machine kan rijden zonder al teveel ongemak!!!
We zullen elkaar dan weer treffen bij de shell pomp.

Bij deze meldt ik mij dan ook aan voor de verzamelplek.

Groeten en tot morgen voor iedereen.

[/quote]

Hoi Berry, leuk dat je er ook bij bent..................... volgens mij is het trouwens een "Esso" .......

Word ook betalend lid van de ARA!