ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#130672
ik wil voor dat ik vertrek wel een bakkie koffie drinken dus lijkt mij 8;45 in apeldoorn wel goed. ik wil mij niet moeten haasten op de vroege morgen. lekker rustig wakker worden en dan naar haarlem rijden. mijn buurman een niet lid maar rijd wel aprilia wil ook mee.

groetjes lennart
#130674
Als jullie tussen 10.30 en 11.00 aan komen is het  :ok:
Als het later wordt, mis je de opening, als je eerder bent moet je verplicht meehelpen met de opbouw  :rotfl2:
Door Renébagpipe
#130769
[quote="B-Art"]
[quote="Renébagpipe"]

Ga ik dus met liefhebbers van 'uitslapen' op pad............. had ik niet binnen deze 'Die-hard Club' verwacht...........

::)
[/quote]

Wat is er nu mis met meer gas geven en langer uitslapen  ???  ;D ;D ;D

[/quote]

Dat is heel persoonlijk...............

van het 1e hou ik helemaaaaaal niet............... en van het 2e............ soms.. afhankelijk van wat ik die dag wilc.q. moet doen.









:angel:


Gelukkig zijn er bij de afrit Apeldoorn-zuid, ietsjes in de richting van A'doorn, 2 koffie-mogelijkheden. Esso-station en de MAC (naast elkaar), kun je nog kiezen of eventueel beide locaties aandoen. Zelfs nog wel 3......... iets verderop is Politie-post, na de MAC linkerzijde. Ook leuk om daar met een paar man 'binnen' te rijden: "Graag 4 koffie en 3 gevulde koeken....... hebben niet al te veel tijd...... moeten zo weer weg"................................... :police:
Door Renébagpipe
#130988
Hoi, vertrek vanaf A'doorn wordt m.i. nu wel erg ver naar 'achteren' geschoven... mag ik een tussenvoorstel doen, dat we uiterlijk 09.30 vanaf A'doorn-zuid vertrekken.

Moeten in de buurt van Ede er ook nog ff af (@Sunset). Zijn daar dan ca. 09.45 / 09.50 uur.

Daar dan niet blijven hangen, anders wordt het werkelijk te laat.
#131191
Hoi aprilia vrienden

Het wordt er niet duidelijker op

Oke nog eenmaal  9.30 weg uit apeldoorn dus iedereen uiterlijk 9.15 aanwezig ,de genen die nog willen tanken en een bakkie doen 9.00 daar, iedereen wil toch nog even kletsen met bekende uit de club. dan is vertrek 9.30 haalbaar anders lukt dat nooit.  Ik zeg altijd maar zo, beter te vroeg dan te laat een race tegen de klok is ook niets waard.

En zit alles mee kan je altijd nog ergens op 3/4 van de route een korte stop maken e.v.t voor de rokers !

9.00 / 9.15  uur    verzamelen bij tankstation Esso naast de mc donald Apeldoorn zuid  L.Amerikaweg 72
9.00 / 9.15  uur    tanken en koffie pakken
9.15 / 9.28  uur    drinken en kletsen
9.28 / 9.30  uur    helm op,starten en gaan met die aprilia's en what else
9.45 / 9.50  uur    mc donald A1/A30  zelderseweg verzamelpunt 2
10.30          uur    verzamelpunt 3 shell tankstation A9 
10.45         uur    aankomst feest locatie Haarlem

Ik hoop dat ik ieder hiermee op 1 lijn heb, zodat we een lekkere ontspannen rit /dag mogen hebben. :ok:

Gr Herman   
Laatst gewijzigd door herman op 7 jun 2008, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#131362
herman mooi schema gemaakt
tijden lijkt mij goed. alleen weet ik niet als mijn agena het toe laat om mee te gaan. Als het werk zaterdag mee zit ga ik wel mee. als het werk tegen zit moet ik zondag werken.

groetjes lennart
#132550
Hallo aprilia vrienden,

Om in idee te krijgen welke riders zich willen verzamelen in Apeldoorn-zuid op 8 juni zou ik willen vragen mij een
persoonlijk bericht te doen, dan stel ik een namenlijst samen,  zodat we weten, wie zondagmorgen in apeldoorn kunnen verwachten. en ook voor de riders A1/A30

Groetjes Herman
   
Heeft zich gemeld voor Apeldoorn :                  Herman
                                                                tuono-w    Wouter
                                                                Renebagpipe
                                                                Leon1975
                                                                B-art
                                                                Eric Frenken
                                                                vriend van Eric, onder voor behoud?
                                                                Tino Apino
                                                                Berry..... (toegevoegd door René)
                                                                @Vleeming ( idem)
                           
Heeft zich gemeld voor A1/A30    :                 Sunset red
+/-  9.45                                                   Severine


Heeft zich gemeld voor A9 shell   :                 Tombaaa
+/- 10.30                                                  Joe bar
                                                               falco 2 ?
                                                               falco 3 ?
                                                               falco 4 ?

Kom op Aprilia riders er zijn toch wel meer uit de gelderland/ achterhoek/ twente het is een jubileum feest de volgende is pas over 2,5 jaar ?   :crazy:
Laatst gewijzigd door herman op 7 jun 2008, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#132649
[quote="Tomba la bomba"]
En nog een stopje bij de shell langs de A9? Daar komen wij vanuit zuid ook langs... Uurtje of 10.45 gok ik zo.

Tombaaa
[/quote]als het goed is zijn we met vier falco's Tombaaaaaaaaaaaaa :kwijl: :kwijl:
grts joe bar.
#132845
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Klaas"]
Iederen veel plezier, ik had er graag bij geweest. Helaas ik moet kiezen. :angel:

Succes zaterdag.
[/quote]

Hee Klaas, zullen we er maar zondag van maken ?  ;D
[/quote]

Dus zaterdag moest ie kiezen, maar zondag niet, dus we zien hem alsnog  :crazy: :crazy:
Door Renébagpipe
#133040
Even een kleine 'huishoudelijke mededeling' van mij.......................

Afgelopen middag een klein test-ritje gemaakt................................

helaas............ voor sommigen.......... maar het wordt a.s. zondag dus toch op de RSV voor mij... richting Haarlem      :yahoo:
Door ApriliaMan
#133138
[quote="Renébagpipe"]

Even een kleine 'huishoudelijke mededeling' van mij.......................

Afgelopen middag een klein test-ritje gemaakt................................

helaas............ voor sommigen.......... maar het wordt a.s. zondag dus toch op de RSV voor mij... richting Haarlem      :yahoo:
[/quote]

Dat is nog ééns [glow=red,2,300] NIEUWS [/glow]
#133149
Dat is goed nieuws Rene, ik kan me er iets bij voorstellen ik heb 1 juni (achterhoekrit) ook weer voor het eerst gereden na 6 weken gips. we zien je zondag.


O.v.b.  onder voor behoud gaat er een vriend van Eric mee, ik heb geen naam van die rider maar rijd met een SP2 
ik heb hem er bijgezet voor het totaal overzicht van de groep.

Gr herman
#133200
[quote="milleman"]
Ik weet wel wat o.v.b. is maar het kwam bij mij zo over van ff overleggen of hij erbij mag zijn,daarom vroeg ik dat zo! :gaga: Gr Milleman.
[/quote]

Ok dan Milleman, het leek erop dat je het niet wist vandaar onze behulpzaamheid :rtfm:

De ARA is een club die andere motorrijders die "het licht" nog niet hebben gezien niet boycotten, ze mogen altijd wel mee rijden met ons (zolang het maar achteraan is :rotfl2: )

Groetjes en tot morgen :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!