ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#117275
[quote="sunset red!"]
hoort Ede bij het oosten ?  :P .....of moet ik een nieuw topic starten "samen rijden vanuit het MIDDEN naar jubileumfeest" ??????????

[/quote]

Wat mij betreft aansluiten....... neem aan dat Bart het ook goed vind....... als ik een voorzetje mag geven..":

De Mac, noordelijk van Barneveld.... bij de A-30 / A-1  ????  tijden komen nog wel...

:bye:
#117442
ik ga ook in apeldoorn de snelweg op bij de mac eerst maar een bakie doen.
er is een kleine kans als ik bij mijn vriendin blijf slapen en vandaar uit naar haarlem ga, dan ga ik via de autobaan(duitsland) A12 A30.
mijn vriendin is geen duitser hoor maar woont dicht bij de duitse autobaan.
lennart
#118620
[quote="tuono-w"]
Staat genoteerd..

Bart, Vorden is kort bij, als we via de A1 gaan kan ik ook aansluiten in Lochem of afslag Holten nabij de A1.

Ik houd het wel in de gaten.

groeten,

Wouter
[/quote]

He Wouter, komt wel goed. Kan ook die kant op komen, vanf vorden is het ook maar een klein stukkie naar de A1.
Spreken we tzt wel af  :yes:

Grtz, Bart
#129560
ik weet nu wel zeker dat ik in tonden ben moet nog even kijken als mijn vriendin mee gaat. ik ben wel vanplan om te gaan. Ik zelf rijd dan in apeldoorn de snelweg op dus verzamelen bij woudenberg bij apeldoorn zuid.
groetjes lennart
Door Renébagpipe
#129662
[quote="pegasolennart"]
ik weet nu wel zeker dat ik in tonden ben moet nog even kijken als mijn vriendin mee gaat. ik ben wel vanplan om te gaan. Ik zelf rijd dan in apeldoorn de snelweg op dus verzamelen bij woudenberg bij apeldoorn zuid.
groetjes lennart
[/quote]

Ik vind die locatie prima, is slechts max. 10 min bij mij vandaan. Jullie mogen ook naar mij toe komen, maar is mss wat lastig te vinden en\of neemt extra tijd in beslag.

Ik lees wel een 'tijds-voorstel' , nogmaals, voor mij althans, 5 minuten rijden naar v.Woudenberg. Is trouwens een benzinestation stukje van de afslag A'doorn-Zuid (A-1) vandaan, bij de MAC.

Pikken we @Sunset (Ede/Barneveld) daarna nog op ? of heeft die zich ergens anders aangesloten ???
#130065
Hoi aprilia riders

ik kom uit duiven kan e.v.t. ook naar de mc in apeldoorn zuid rijden, of zijn er meer riders die over de A12 bij zevenaar komen kunnen we ook bij de ac zevenaar afspreken anders rij ik we via apeldoorn.

Gr Herman
#130124
he herman je kunt ook met sunset red meer rijden over a 12 en via a 30 naar barneveld rijden.
als je beslist om via apeldoorn te rijden kan ik wel bij het apeldoorns kanaal (bij startwin) je opwachten.

groetjes lennart
#130260
Nee erik niet via Belek dat vindt ik te ver om, Elten zou nog een optie zijn maar Belek niet ;D.

en heb jij al stickers, want zonder stickers mag niet eens mee. Iedereen kan wel zeggen dat die lid is. :P

Groetjes en een fijne vakantie in Belek :friends:
Door Renébagpipe
#130486
Hoewel het voor mij nog steeds niet zeker is of ik deze dag met de motor ga (lees ook een beetje 'durf'), ik ga zeker die kant op, dan met de auto.

Er is nog geen tijdstip genoemd.............. voorzetje van..........

Opening feest is om 11.00 uur, wat rekening houden met vertraging tijdens het rijden, roep ik in Haarlem aankomen 10.30 uur.
Het zal zeker 1,5 uu rijden zijn, dan kom ik al op vertrektijd (vanaf Apeldoorn) van 09.00 uur.

Wat denken jullie van verzamelen tussen 08.30 en 08.45 uur........ aansluitend vertrek ??? Het loopt altijd wel ietjes uit.
Mocht ik met auto gaan, kom ik eerst naar verzamelpunt toe, misschien dat ik nog wat spulletjes ik de auto van anderen mee kan nemen ??? (dit laatste OVB...... uiteraart...... hoop dat ik 'aanbod' weer moet intrekken  :angel:)

:bye:
#130490
ben je vergeten waar het gashandel zit  ;) ;)
als ik om half tien vertrek uit Vorden ben ik om 11 uur in Haarlem, ook zonder illegale hoge snelheden.

graag een half uurtje later vanuit apeldoorn.


even berekend vanuit mapsource: apeldoorn-haarlem, 1 uur en 8 minuten.
Laatst gewijzigd door tuono-w op 25 mei 2008, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#130570
[quote="tuono-w"]

ben je vergeten waar het gashandel zit  ;) ;)

als ik om half tien vertrek uit Vorden ben ik om 11 uur in Haarlem, ook zonder illegale hoge snelheden.

graag een half uurtje later vanuit apeldoorn.


even berekend vanuit mapsource: apeldoorn-haarlem, 1 uur en 8 minuten.
[/quote]

Sterker nog............. heb ik al een tijdje niet meer in handen gehad..........

Het was maar een 'voorzetje' qua tijden. Ik hou zelf nogal van ruim 'op tijd' plannen.......... maar half uur later is ook goed, sluit me aan bij de meerderheid.

:friends:
#130588
[quote="tuono-w"]
ben je vergeten waar het gashandel zit  ;) ;)
als ik om half tien vertrek uit Vorden ben ik om 11 uur in Haarlem, ook zonder illegale hoge snelheden.

graag een half uurtje later vanuit apeldoorn.


even berekend vanuit mapsource: apeldoorn-haarlem, 1 uur en 8 minuten.
[/quote]

Ben ik wel iets voor half 10 in Vorden  :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!