ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#132395
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)
[/quote]Grapjas jij hebt nog hulpjes nodig cker. Maar hoe laat ga je weg dan Jelmer?  ???


Vincent
[/quote]Ga nou maar op pad anders komen jullie te laat zondag :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
#132396
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)
[/quote]Grapjas jij hebt nog hulpjes nodig cker. Maar hoe laat ga je weg dan Jelmer?  ???


Vincent
[/quote]Ga nou maar op pad anders komen jullie te laat zondag :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]Ik verwacht anders dat jij er ook bent in joure is maar een klein stukje om  :crazy: .  Kunnen we gelijk je nieuwe bike ff checken.

Vincent
#132399
[quote="Vincent"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)
[/quote]Grapjas jij hebt nog hulpjes nodig cker. Maar hoe laat ga je weg dan Jelmer?  ???


Vincent
[/quote]Ga nou maar op pad anders komen jullie te laat zondag :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]Ik verwacht anders dat jij er ook bent in joure is maar een klein stukje om  :crazy: .  Kunnen we gelijk je nieuwe bike ff checken.

Vincent
[/quote]Helaas pindekaas ik moet Mel en mezelf afleveren om 9.00 uur opt feestterrein :gaga: :gaga: :gaga:anders had ik het wel gedaan :yes: :yes: :yes: de brommert komt pas over n goeie week  :bad: :bad: :bad: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
#132449
[quote="Harrie van Til"]
[quote="zImage"]

Als jullie nou uit het "echte" Noorden kwamen aanzetten  :tease:


[/quote]

???, even uitleggen deze opmerking vanuit Castricum.
[/quote]

Ik bedoelde als je nou via de afsluitdijk door Noord-Holland komt aanzetten, had ik wel aangesloten(laatste stukkie).
Nu kom je meer van (schuin)onderen naar H'lem ;)
Laatst gewijzigd door zImage op 4 jun 2008, 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#132477
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)
[/quote]Grapjas jij hebt nog hulpjes nodig cker. Maar hoe laat ga je weg dan Jelmer?  ???


Vincent
[/quote]

Ik ben vanaf 08.30 al present in Haarlem... dus reken maar uit hoe laat...uhhhh vroeg je dan hier moet zijn  ;D
Hulpjes zijn verder altijd welkom natuurlijk  ::) :wobblesign:
#132485
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)
[/quote]Grapjas jij hebt nog hulpjes nodig cker. Maar hoe laat ga je weg dan Jelmer?  ???


Vincent
[/quote]

Ik ben vanaf 08.30 al present in Haarlem... dus reken maar uit hoe laat...uhhhh vroeg je dan hier moet zijn  ;D
Hulpjes zijn verder altijd welkom natuurlijk  ::) :wobblesign:
[/quote]

TE vroeg  ;D
#132843
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
:lazy:  :lazy: :yes:
[/quote]Slaap-muts :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]


echt wel...lekker warm bedje...hmmm...word alleen maar wakker van een lekker kop koffie...een ??? nee doe maar minstens 5
[/quote]Je mot die rechter knippers op de foto is uit doen anders mot je weer de anwb bellen ;D ;D ;D :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
#132846
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
:lazy:  :lazy: :yes:
[/quote]Slaap-muts :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]


echt wel...lekker warm bedje...hmmm...word alleen maar wakker van een lekker kop koffie...een ??? nee doe maar minstens 5
[/quote]Je mot die rechter knippers op de foto is uit doen anders mot je weer de anwb bellen ;D ;D ;D :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]


Mille staat aan de lader...komt goed met de knippers...enne ik rij altijd als laatste heeft er niemand last van... :no: :yahoo:
#132848
FF on topic weer  :rtfm:


Wie rijdt er met mij mee?  ;D :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#132851
wie met mij mee rijdt krijgt extra bakje koffie of dergelijke  ::)  ;D :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#132853
met melk valt te regelen  ;D
cafeïne ook  ;D
en vrij heb je die dag al  :rotfl2:


Dussss... jij gaat vroeg je bed uit?  :crazy: :crazy:
#132869
Vrijwilligers kun je nooit genoeg hebben  ;D
En vele handen maken licht werken  :yes:  :angel:

En nu moetk helemaal alleentjes naar Haarlem  :secret:
#132877
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Vrijwilligers kun je nooit genoeg hebben  ;D
En vele handen maken licht werken  :yes:  :angel:

En nu moetk helemaal alleentjes naar Haarlem  :secret:
[/quote]Oke oke hoe laat moet ik bij je zijn....  :gaga:
[/quote]

We hadden al ff contact, maar hier nog ff herrineren:
7.00 uur staat hier zondag de koffie voor je klaar Vincent  ;D  :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!