ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#117988
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
Al een tijd in gedachte om in Joure af te spreken ?

[/quote]Vanaf Joure is het ongeveer 3 kwartier rijden cker dan kunnen we om 10 uur verzamelen bij de mac. Ff roken en kwakken en dan weer gaan.

Vincent

Ik zie net dat het nog 1 1/2 uur rijden is vanaf joure dan maar om 9 uur in joure afspreken. Om 8 uur kwart over 8 uit Groningen vertrekken, vanaf het eerste tankstation na het julianaplein. Kunnen de Groningers daar nog een bak koffie doen. En dan naar Joure en van daaruit naar Haarlem. Wie heeft er een Tom Tom of Garmin want die mag voorop.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben net bezig met een Garmin streetpilot III ...
[/quote]

We hebben binnenkort wel ff contact silke... :secret:
ff wat dingetjes overleggen  ::)
#117991
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
Al een tijd in gedachte om in Joure af te spreken ?

[/quote]Vanaf Joure is het ongeveer 3 kwartier rijden cker dan kunnen we om 10 uur verzamelen bij de mac. Ff roken en kwakken en dan weer gaan.

Vincent

Ik zie net dat het nog 1 1/2 uur rijden is vanaf joure dan maar om 9 uur in joure afspreken. Om 8 uur kwart over 8 uit Groningen vertrekken, vanaf het eerste tankstation na het julianaplein. Kunnen de Groningers daar nog een bak koffie doen. En dan naar Joure en van daaruit naar Haarlem. Wie heeft er een Tom Tom of Garmin want die mag voorop.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben net bezig met een Garmin streetpilot III ...
[/quote]

We hebben binnenkort wel ff contact silke... :secret:
ff wat dingetjes overleggen  ::)
[/quote]

Oke...altijd gezellig  ;D
#117998
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
Al een tijd in gedachte om in Joure af te spreken ?

[/quote]Vanaf Joure is het ongeveer 3 kwartier rijden cker dan kunnen we om 10 uur verzamelen bij de mac. Ff roken en kwakken en dan weer gaan.

Vincent

Ik zie net dat het nog 1 1/2 uur rijden is vanaf joure dan maar om 9 uur in joure afspreken. Om 8 uur kwart over 8 uit Groningen vertrekken, vanaf het eerste tankstation na het julianaplein. Kunnen de Groningers daar nog een bak koffie doen. En dan naar Joure en van daaruit naar Haarlem. Wie heeft er een Tom Tom of Garmin want die mag voorop.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben net bezig met een Garmin streetpilot III ...
[/quote]Jij bent goed bezig  :ok:
Door Harrie van Til
#123586
[quote="jandetimmerman"]
[quote="koekeroe"]
ik kom vanuit het westen :rotfl2:
[/quote]Ik vant midden  :yes: :yes: :yes:wie gaat en waarvandaan ??? ??? ??? :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Dit is het topic voor het noorden. Zouden jullie een nieuw westelijk/midden topic willen starten? :worship:
Zuid en oost bestaat al btw.

Harrie van Til,shiverslaafd
#123590
[quote="Harrie van Til"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="koekeroe"]
ik kom vanuit het westen :rotfl2:
[/quote]Ik vant midden  :yes: :yes: :yes:wie gaat en waarvandaan ??? ??? ??? :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Dit is het topic voor het noorden. Zouden jullie een nieuw westelijk/midden topic willen starten? :worship:
Zuid en oost bestaat al btw.

Harrie van Til,shiverslaafd
[/quote]Harry....  :ok:
#123592
Samen rijden.... Samen helpen? Check http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=6  :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!