ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Harrie van Til
#129320
[quote="ApriliaMan"]
De uitnodiging lag vanmiddag in de bus met vele waardenbonnen  :kwijl: :yahoo:
[/quote]

Ja echt goeie actie van de organisatie. Zal zeker de vering af laten stellen. Ben nl. helemaal niet tevreden over de standaardvering van de shiver. Even goed advies inwinnen.

Harrie van til, shiverslaafd
#129356
[quote="Harrie van Til"]
[quote="ApriliaMan"]
De uitnodiging lag vanmiddag in de bus met vele waardenbonnen  :kwijl: :yahoo:
[/quote]

Ja echt goeie actie van de organisatie. Zal zeker de vering af laten stellen. Ben nl. helemaal niet tevreden over de standaardvering van de shiver. Even goed advies inwinnen.

Harrie van til, shiverslaafd
[/quote]

HK Suspension staat op het feest voor je klaar  :friends:
Edgar wil je vering afstellen als hij niet goed staat en nogmaals even enige informatie erbij vertellen
zoals hij op de technische avond ook deed  :friends:
Verder neemt hij een Mobiele stand van hun mee, dus gaat helemaal goed komen  :ok:


Trouwens... best handig zo'n evenement organiseren... doe je nog us connecties en telefoonnummers op  ;D
#129357
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Harrie van Til"]
[quote="ApriliaMan"]
De uitnodiging lag vanmiddag in de bus met vele waardenbonnen  :kwijl: :yahoo:
[/quote]

Ja echt goeie actie van de organisatie. Zal zeker de vering af laten stellen. Ben nl. helemaal niet tevreden over de standaardvering van de shiver. Even goed advies inwinnen.

Harrie van til, shiverslaafd
[/quote]

HK Suspension staat op het feest voor je klaar  :friends:
Edgar wil je vering afstellen als hij niet goed staat en nogmaals even enige informatie erbij vertellen
zoals hij op de technische avond ook deed  :friends:
Verder neemt hij een Mobiele stand van hun mee, dus gaat helemaal goed komen  :ok:


Trouwens... best handig zo'n evenement organiseren... doe je nog us connecties en telefoonnummers op  ;D
[/quote]Als ze ook gelijk reviseren dan mogen ze dat bij mijn vering gelijk doen want ik heb het idee dat het met de dag slechter wordt met die achterveer van mij.

Vincent
#129864
FF weer een tussenstand

Vincent
Silke
Jesse
Apriliaman
Harrie van Til

Bitaktus (of ga jij op Zaterdag al heen Johan)

Niet echt veel vanuit het Noorden, valt mij wel een beetje tegen  :-[

Silke wil jij ff op de Garmin kijken hoe lang we er ongeveer over doen vanuit Joure. Misschien had je nog een paar leuke stuurweggetjes in gedachten  ;D. Oh ja gaat Streetfighter ook mee of is hij de oppas die dag  ;D .

Vincent
Door Harrie van Til
#129884
Dat is dus zo'n anderhalf uur rijden vanaf Joure. Hoelaat begint het/hoe laat willen we er zijn? En dus hoe laat verzamelen bij de Mac in Joure?

Harrie van Til, shiverslaafd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#130041
vincent, meneer de apriliaman heeft ook een gps hoor, dus die weet de route ook wel  :friends:

Er is ook nog iemand uit sneek volgens mij die naar het feest gaat  :friends:

En zelf ben ik er al ietsiepietsie veeeeel vroeger  :gaga:
Dus helaas rij ik niet mee uit het noorden  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 26 mei 2008, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#130676
Als jullie tussen 10.30 en 11.00 aan komen is het  :ok:
Als het later wordt, mis je de opening, als je eerder bent moet je verplicht meehelpen met de opbouw  :rotfl2:
#130809
[quote="Robb"]
Doen de Brabo's ook zoiets,want dan ben ik 'r zeker bij!!!

Greetz Robb.
[/quote]


http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=3
#130943
[quote="Vincent"]
FF weer een tussenstand

Vincent
Silke
Jesse
Apriliaman
Harrie van Til

Bitaktus (of ga jij op Zaterdag al heen Johan)

Niet echt veel vanuit het Noorden, valt mij wel een beetje tegen  :-[

Silke wil jij ff op de Garmin kijken hoe lang we er ongeveer over doen vanuit Joure. Misschien had je nog een paar leuke stuurweggetjes in gedachten  ;D. Oh ja gaat Streetfighter ook mee of is hij de oppas die dag  ;D .

Vincent
[/quote]Weer ff een update
Vincent
Silke
Jesse
Apriliaman
Harrie van Til
Malle Eppie
Door Harrie van Til
#131875
Dames en heren  Silke, Vincent, Jesse, Apriliaman en Malle Eppie,
hebben wij reeds een tijd in gedachten waarop wij elkaar zien bij de Mac in Joure as. zondag. Zo ja, laat van je horen, dan kunnen we de afspraak vastleggen.
Mijn idee: 9uur verzamelen aldaar. Duurt altijd even voor we weg zijn (bakkie leut). Zijn we mooi tussen 10.30 en 11.00uur in Haarlem.

Harrie van Til, shiverslaafd.

PS: Gerrit, neem jij de gps mee?
#131888
[quote="Harrie van Til"]
Dames en heren  Silke, Vincent, Jesse, Apriliaman en Malle Eppie,
hebben wij reeds een tijd in gedachten waarop wij elkaar zien bij de Mac in Joure as. zondag. Zo ja, laat van je horen, dan kunnen we de afspraak vastleggen.
Mijn idee: 9uur verzamelen aldaar. Duurt altijd even voor we weg zijn (bakkie leut). Zijn we mooi tussen 10.30 en 11.00uur in Haarlem.

Harrie van Til, shiverslaafd.

PS: Gerrit, neem jij de gps mee?
[/quote]09:00 Joure goed idee. Waar zullen we in Groningen afspreken. Tankstation voor in de stad of tankstation bij de mac. Of zal ik naar Ten Post komen en dan samen naar de stad.

Vincent
#131892
[quote="Harrie van Til"]
Dames en heren  Silke, Vincent, Jesse, Apriliaman en Malle Eppie,
hebben wij reeds een tijd in gedachten waarop wij elkaar zien bij de Mac in Joure as. zondag. Zo ja, laat van je horen, dan kunnen we de afspraak vastleggen.
Mijn idee: 9uur verzamelen aldaar. Duurt altijd even voor we weg zijn (bakkie leut). Zijn we mooi tussen 10.30 en 11.00uur in Haarlem.

Harrie van Til, shiverslaafd.

PS: Gerrit, neem jij de gps mee?
[/quote]

Ik heb de GPS bij mij. Laten we exact om 09.00 uur verzamelen. Bakkie en dan om 09.15 vertrekken. Het is dan over de A6,stukje A1, verder over de A9 onder Amsterdam door naar Haarlem. Het is anderhalf uur rijden.
Door Harrie van Til
#131898
[quote="Vincent"]

09:00 Joure goed idee. Waar zullen we in Groningen afspreken. Tankstation voor in de stad of tankstation bij de mac. Of zal ik naar Ten Post komen en dan samen naar de stad.

Vincent
[/quote]

Goed idee. Om 8ur bij het SHELL-station tussen Ten Post en Ten Boer? CU.

Harrie van Til, shiverslaafd
#131904
[quote="Silke"]
Kan ik nog ergens bij jullie aansluiten ???  Behalve dan in Joure ...  :bye: Ohh nog een vraagje, rijden wij dan ook weer samen terug ?
[/quote]

Joure is voor jou toch ook wel handig ? Qua aanrij route. Leeuwarden -> H'veen -> Joure.

Jou aanwezigheid verhoogd ook nog een het saamhorigheidsgevoel.  ;)

Als je dan ook nog eens achter mij blijft rijden krijg je ook geen snelheidsbekeuring  ;D 
#131905
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Kan ik nog ergens bij jullie aansluiten ???  Behalve dan in Joure ...  :bye: Ohh nog een vraagje, rijden wij dan ook weer samen terug ?
[/quote]

Joure is voor jou toch ook wel handig ? Qua aanrij route. Leeuwarden -> H'veen -> Joure.

Jou aanwezigheid verhoogd ook nog een het saamhorigheidsgevoel.  ;)

Als je dan ook nog eens achter mij blijft rijden krijg je ook geen snelheidsbekeuring  ;D 


[/quote]

Ohh maar dat komt goed...blijf netjes achter je  :yes:...en geflits of aangehouden ben ik de afgelopen 48 uur niet meer ook al was mijn tempo behoorlijk hoog  :-[ :crazy: :secret: :rotfl2:...nu maar ff snel met de cabrio op pad...en ja hoor in mijn motorkleren  :rotfl2: geen tijd om mij om te te kleden  :no: :gaga:
#131917
[quote="Harrie van Til"]
[quote="Vincent"]

09:00 Joure goed idee. Waar zullen we in Groningen afspreken. Tankstation voor in de stad of tankstation bij de mac. Of zal ik naar Ten Post komen en dan samen naar de stad.

Vincent
[/quote]

Goed idee. Om 8ur bij het SHELL-station tussen Ten Post en Ten Boer? CU.

Harrie van Til, shiverslaafd
[/quote]Oke 8 uur Shell Ten boer. Nog mensen die in de stad willen aansluiten?

Silke wij rijden gewoon over de A7 naar Joure dus zeg het maar waar je aan wil sluiten.

Vincent
#132366
Als jullie nou allemaal even vroeg vertrekken als mij hier vandaan, rij ik met jullie mee  ::)

Word ook betalend lid van de ARA!