ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#116949
Wie o Wie vertrekt er vanuit het noorden, het lijkt me leuk om met een zo groot mogelijke groep naar het jubileumfeest te rijden. Een aankomst van een grote groep Aprilia's uit het noorden is natuurlijk fantastisch.

Dus wie gaat er mee, ik stel voor de mensen uit de provincie Groningen voor om tussen 09:00 en 09:30 op een centrale plek af te spreken. Hierna eventueel via Friesland om daar mensen op te pikken en dan gezamelijk heen te rijden.

Een andere route kan natuurlijk ook, maar ik zou zeggen geef in dit topic aan of je mee wil rijden en bij genoeg animo spreken we een route en verzamelplek af.

De vertrektijd moet ieder voor zich weten ik help nog ff mee opruimen dus ik blijf in ieder geval tot het eind.

[glow=red,2,300]HAVE FUN[/glow]

Vinnie Falco
#116959
Heen reis rijdt ik niet mee omdat ik ff eerder er ben... terugreis met diegenen die ff meehelpen opruimen  :angel:
En als iedereen ff meehelpt met opruimen is dat ook zo klaar  ::)  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 4 mar 2008, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#116973
[quote="Silke"]
Ik ga ook mee en kan evt. naar Groningen komen  :yes:
[/quote]

sniet slim  :gaga:

Kunnen de friezen niet beter bij Mac bij rotonde Joure wachten op de Groningers? Tis maar een ideetje hoor  :friends:

Wat een vriendschap ineens tussen de groningers en friezen  ;D  :worship: :worship:
#117077
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
Laatst gewijzigd door Vincent op 5 mar 2008, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#117078
Bitaktus heet Johan  ;D

Enneee... hoe meer mensen hoe beter  :friends: :crazy:
#117126
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.BitacKtus
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]

;)  :stupid:

@Bart, dan liever maximaal pilsen de avond ervoor. Maandagochtend brak op de motor naar werk vanaf de andere kant van het land  :no:.
#117447
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]Tot nu toe 2 Friezen en 2 Groningers hou word jongens er gaan toch wel meer mensen heen  ???

Vincent
#117449
[quote="Vincent"]
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]Tot nu toe 2 Friezen en 2 Groningers hou word jongens er gaan toch wel meer mensen heen  ???

Vincent
[/quote]T heeft geen zin om daar vragen over te stellen  :no: :no: :no:want die liggen allang op bed :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
#117451
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Vincent"]
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]Tot nu toe 2 Friezen en 2 Groningers hou word jongens er gaan toch wel meer mensen heen  ???

Vincent
[/quote]T heeft geen zin om daar vragen over te stellen  :no: :no: :no:want die liggen allang op bed :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

oh ja...? Ikke niet... :crazy: ::) ;D
#117452
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Vincent"]
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]Tot nu toe 2 Friezen en 2 Groningers hou word jongens er gaan toch wel meer mensen heen  ???

Vincent
[/quote]T heeft geen zin om daar vragen over te stellen  :no: :no: :no:want die liggen allang op bed :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

oh ja...? Ikke niet... :crazy: ::) ;D
[/quote]Wat hoort ik  ??? ??? ??? toch nog geluid :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 6 mar 2008, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#117456
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Vincent"]
[quote="Vincent"]
Oke dus ff een tussenstand. (vrouwen gaan voor) 1.Silke
                                                                   2.Vincent
                                                                   3.Bitaktus (zo beter  ;D )
                                                                   4.Jesse


Nou komop mensen uit het Noorden Gerrit, Evo, Vtwim, Ab etc meld je aan.

We maken er een leuke dag van  :ok:  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]Tot nu toe 2 Friezen en 2 Groningers hou word jongens er gaan toch wel meer mensen heen  ???

Vincent
[/quote]T heeft geen zin om daar vragen over te stellen  :no: :no: :no:want die liggen allang op bed :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

oh ja...? Ikke niet... :crazy: ::) ;D
[/quote]Wat hoort ik  ??? ??? ??? toch nog geluid :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Ja, inderdaad  ik maak het niet te laat vanavond ....... morgen een zware dag namelijk  :wobblesign:
#117863
[quote="B-Art"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]

@Bart, dan liever maximaal pilsen de avond ervoor. Maandagochtend brak op de motor naar werk vanaf de andere kant van het land  :no:.
[/quote]

Oh ja het is een Zondag, was in de waan dat het op een Zaterdag was  :crazy:
[/quote]

no problemo.. zaterdag heenknallen dus?  ;D
#117945
[quote="Silke"]
Al een tijd in gedachte om in Joure af te spreken ?

[/quote]Vanaf Joure is het ongeveer 3 kwartier rijden cker dan kunnen we om 10 uur verzamelen bij de mac. Ff roken en kwakken en dan weer gaan.

Vincent

Ik zie net dat het nog 1 1/2 uur rijden is vanaf joure dan maar om 9 uur in joure afspreken. Om 8 uur kwart over 8 uit Groningen vertrekken, vanaf het eerste tankstation na het julianaplein. Kunnen de Groningers daar nog een bak koffie doen. En dan naar Joure en van daaruit naar Haarlem. Wie heeft er een Tom Tom of Garmin want die mag voorop.  ;D

Vincent
Laatst gewijzigd door Vincent op 11 mar 2008, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#117985
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
Al een tijd in gedachte om in Joure af te spreken ?

[/quote]Vanaf Joure is het ongeveer 3 kwartier rijden cker dan kunnen we om 10 uur verzamelen bij de mac. Ff roken en kwakken en dan weer gaan.

Vincent

Ik zie net dat het nog 1 1/2 uur rijden is vanaf joure dan maar om 9 uur in joure afspreken. Om 8 uur kwart over 8 uit Groningen vertrekken, vanaf het eerste tankstation na het julianaplein. Kunnen de Groningers daar nog een bak koffie doen. En dan naar Joure en van daaruit naar Haarlem. Wie heeft er een Tom Tom of Garmin want die mag voorop.  ;D

Vincent
[/quote]

Ben net bezig met een Garmin streetpilot III ...

Word ook betalend lid van de ARA!