ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#133052
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Vincent"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Vrijwilligers kun je nooit genoeg hebben  ;D
En vele handen maken licht werken  :yes:  :angel:

En nu moetk helemaal alleentjes naar Haarlem  :secret:
[/quote]Oke oke hoe laat moet ik bij je zijn....  :gaga:
[/quote]

We hadden al ff contact, maar hier nog ff herrineren:
7.00 uur staat hier zondag de koffie voor je klaar Vincent  ;D  :ok:
[/quote]Dus ff vroeg pissen dus hier in Siddeburen, koffie met suiker graag  ;D.

Vincent
#133148
[quote="Harrie van Til"]
[quote="Vincent"]

09:00 Joure goed idee. Waar zullen we in Groningen afspreken. Tankstation voor in de stad of tankstation bij de mac. Of zal ik naar Ten Post komen en dan samen naar de stad.

Vincent
[/quote]

Goed idee. Om 8ur bij het SHELL-station tussen Ten Post en Ten Boer? CU.

Harrie van Til, shiverslaafd
[/quote]

Heren ff een schopje!

Gaat Vincent nu wel of niet samen met Harrie en hoe laat dan??
Ik kan mee vanaf Groningen, heb alleen geen zin om "laag te vliegen" naar Haarlem

Ab
#133162
ff tussen neus en lippen door ik heb mijn mille compleet uitgestald in de garage liggen wellicht dat mijn wielsensor het begeven heeft nu heeft FastJ(jarno) er michien nog 1 liggen en zou hem willen meenemen naar Haarlem het mooiste zou zijn als iemand van julie hem voor mij mee kan nemen naar het noorden :friends:

hem of haar wacht dan eeuwige roem en tsja verzin eens iets.


mvgr.

pm mag of een tel op nulzes15006968
#133164
[quote="Roddy"]
ff tussen neus en lippen door ik heb mijn mille compleet uitgestald in de garage liggen wellicht dat mijn wielsensor het begeven heeft nu heeft FastJ(jarno) er michien nog 1 liggen en zou hem willen meenemen naar Haarlem het mooiste zou zijn als iemand van julie hem voor mij mee kan nemen naar het noorden :friends:

hem of haar wacht dan eeuwige roem en tsja verzin eens iets.


mvgr.

pm mag of een tel op nulzes15006968
[/quote]

Die wil ik wel voor je meenemen naar het HEILIGE NOORDEN .......  ;D
#133167
**********************************************************************************************************************************************************************

                                    MAC DONALDS  JOURE    VERTREK 09.15  U U R 

**********************************************************************************************************************************************************************
#133168
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Roddy"]
ff tussen neus en lippen door ik heb mijn mille compleet uitgestald in de garage liggen wellicht dat mijn wielsensor het begeven heeft nu heeft FastJ(jarno) er michien nog 1 liggen en zou hem willen meenemen naar Haarlem het mooiste zou zijn als iemand van julie hem voor mij mee kan nemen naar het noorden :friends:

hem of haar wacht dan eeuwige roem en tsja verzin eens iets.


mvgr.

pm mag of een tel op nulzes15006968
[/quote]

Die wil ik wel voor je meenemen naar het HEILIGE NOORDEN .......  ;D

:friends:

en waarvandaan mag ik hem evt weer ophalen?

grtz
[/quote]
Door Harrie van Til
#133169
[quote="Pegaso-Driver"]


Heren ff een schopje!

Gaat Vincent nu wel of niet samen met Harrie en hoe laat dan??
Ik kan mee vanaf Groningen, heb alleen geen zin om "laag te vliegen" naar Haarlem

Ab
[/quote]

Ab, ik wil ook niet laagvliegen.  :) Correctie, ik wil het wel maar kan het niet op de shiver.  ??? Correctie. Ik kan het wel maar niet volhouden. :'(  Dus dat gaat helemaal goed komen.   ;D

Zullen we om 8.10uur afspreken bij de Q8 tegenover de Ruischerwaard/naast de C1000 aan het Damsterdiep? Vincent gaat inderdaad al eerder naar Haarlem met 2fast2see.

Harrie van Til, shiverslaafd
#133222
[quote="Bitaktus_Snellus"]
dus we hebben de keus?

8 uur groningen
9 uur joure?

[/quote]

Helemaal goed maar laat het wel even weten waar je heen gaat anders wordt er tevergeefs ergens op jou gewacht...
Wij gaan naar Joure...Streetfighter en ik  :friends: :yes: :yahoo: :bye: Heb er zin in  :kwijl:
#133255
[quote="Bitaktus_Snellus"]
ik ga naar joure. Probeer er rond 9 uur a 9:15 te zijn.  :yes:

Mac Donalds... here we come!!!  :yahoo:
[/quote]

je hebt ookk nog de keuze 7 uur Makkum  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#133260
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
ik ga naar joure. Probeer er rond 9 uur a 9:15 te zijn.  :yes:

Mac Donalds... here we come!!!  :yahoo:
[/quote]

je hebt ookk nog de keuze 7 uur Makkum  :gaga:  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

dat is geen optie Jelmer...  :rtfm: ;D
#133367
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
Merkwaardige pitstop onderweg gehad bij Lelystad/Almere. Ene dame in ons gezelschap verloor een deel van haar motor......... voor de rest ging het lekker. :bye: 

 
[/quote]Silke is haar kontje verloren :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

nou ze zat anders nog aardig in haar pak ;D niets mis mee ;D
#133391
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
Merkwaardige pitstop onderweg gehad bij Lelystad/Almere. Ene dame in ons gezelschap verloor een deel van haar motor......... voor de rest ging het lekker. :bye: 

 
[/quote]Silke is haar kontje verloren :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]


:o :o :o ??? ??? ??? :gaga: :gaga: :gaga: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#133392
[quote="rolf"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
Merkwaardige pitstop onderweg gehad bij Lelystad/Almere. Ene dame in ons gezelschap verloor een deel van haar motor......... voor de rest ging het lekker. :bye: 

 
[/quote]Silke is haar kontje verloren :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

nou ze zat anders nog aardig in haar pak ;D niets mis mee ;D
[/quote]


;D ;D ;D :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!